Kijk, deze man weet wat er belangrijk is in het levenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld kut roepen naar de buuf, zodat er ook eindelijk iemand aandacht aan haar geeft
Goed idee. Dat ik daar nu niet zelf op kwamquote:
Ik mis hier eentje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier nog 4 wappies voormalig politieagenten die praten over het politiegeweld
Geerd is dus ook sociaal werkerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, deze man weet wat er belangrijk is in het leven
Geerd is de psycholoog des vaderlandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geerd is dus ook sociaal werker
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd is de psycholoog des vaderland![]()
Hij brengt de leer van de goede leeft naar het grote publiek![]()
Hij zou de politiek in moeten, dan scoort hij makkelijk alle zetelsquote:
de presentator is ook wappie maar geen voormalig politieagentquote:
Die mensen waren er bij he en ze hebben in het vak gezetenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een BS,ik kijk die streams ook,en zie toch echt iets anders.
Waar is rupsje?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:42 schreef Paul het volgende:
Nieuw webloggie![]()
Top of Flop: Def P, MC Stef, Das de Rijmmaniak - Muilkorf
Nieuw webloggie
Die ene vent,Dijkstra heet hij volgens mij.Kreeg vorig jaar een paar tikkies op het Malieveld.En omdat meneer ex agent is (ontslagen) is hij opeens expert.quote:
Je weet niet of het ME alleen uit Den Haag was, die komen overal vandaanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
1 ding geef ik ze wel gelijk in,in Den Haag meppen ze snel en hard.
er vallen nog een keer doden zo, het is slechts een kwestie van tijd voordat mensen zwaardere wapens meenemen en daarop behorende politzeireactiesquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
1 ding geef ik ze wel gelijk in,in Den Haag meppen ze snel en hard.
Klopt, de meeste ME komt uit andere plaatsen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet niet of het ME alleen uit Den Haag was, die komen overal vandaan
Dat weet ik,maar het optreden in Den Haag is opvallend harder dan in andere steden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet niet of het ME alleen uit Den Haag was, die komen overal vandaan
Het kan ook zijn dat de maat vol was na zoveel maanden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik,maar het optreden in Den Haag is opvallend harder dan in andere steden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |