Nelke kende ik nog niet.quote:
Zo warm is het nog niet buiten hoor. Achter het glas is de zon altijd lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb zin om pils te klappen in het zonnetje, maar dan moet ik maandag vroeger op om het af te ronden
Achter een vol glasquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo warm is het nog niet buiten hoor. Achter het glas is de zon altijd lekker
Het is pas 14.30 uurquote:
Zonder wind is het best lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo warm is het nog niet buiten hoor. Achter het glas is de zon altijd lekker
Kom je doen?quote:
De zon is letterlijk achter de wolken verdwenen na deze post hierquote:
Oh dat was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De zon is letterlijk achter de wolken verdwenen na deze post hier![]()
Wat doet hij hier, hij hoort te slapenquote:
Doe je weer netjes,hulde.quote:
Wat voor magie beheers je? De zon is weer langzaamaan terug aan het komen na deze postquote:
Dan sturen we hem gewoon naar bedquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doet hij hier, hij hoort te slapen
Met zijn blote voetenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan sturen we hem gewoon naar bed
Dat weet ik ook niet..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor magie beheers je? De zon is weer langzaamaan terug aan het komen na deze post![]()
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-03-2021 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Kan jij ook de regendans wanneer er weer droogte aankomt?quote:
Ik wilde niet kijken, maar toch gedaanquote:
De bolk van jou mag flinker iddquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
Je kunt wel merken dat ik de laatste paar dagen bijna niet hier ben, zak alweer in de ranglijst
Het lukt mij niet om een plek hoger te komenquote:
Ja, wordt gelijk afgestraftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
Je kunt wel merken dat ik de laatste paar dagen bijna niet hier ben, zak alweer in de ranglijst
Wie?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lukt mij niet om een plek hoger te komen![]()
Hij bolkt mij als een gek tis wat
Dat lekkere stukje fruit, ken je hemquote:
Tsja, soms moeten sommige mensen ook daadwerkelijk iets toevoegen aan de maatschappij buiten FOK!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De bolk van jou mag flinker idd
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, soms moeten sommige mensen ook daadwerkelijk iets toevoegen aan de maatschappij buiten FOK!
Kan het wel proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan jij ook de regendans wanneer er weer droogte aankomt?
Die in dat roze jurkje,en op hakken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lekkere stukje fruit, ken je hem
Keihard terug bolkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lukt mij niet om een plek hoger te komen![]()
Hij bolkt mij als een gek tis wat
Bijvoorbeeld kut roepen naar de buuf, zodat er ook eindelijk iemand aandacht aan haar geeftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, soms moeten sommige mensen ook daadwerkelijk iets toevoegen aan de maatschappij buiten FOK!
Nee, die met dat roze jurkje en zwarte laarzenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die in dat roze jurkje,en op hakken?
Ergens had je wel gelijk maar ssssttttquote:
Hier nog 4 wappies voormalig politieagenten die praten over het politiegeweldquote:
Kijk, deze man weet wat er belangrijk is in het levenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld kut roepen naar de buuf, zodat er ook eindelijk iemand aandacht aan haar geeft
Goed idee. Dat ik daar nu niet zelf op kwamquote:
Ik mis hier eentje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier nog 4 wappies voormalig politieagenten die praten over het politiegeweld
Geerd is dus ook sociaal werkerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, deze man weet wat er belangrijk is in het leven
Geerd is de psycholoog des vaderlandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geerd is dus ook sociaal werker
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd is de psycholoog des vaderland![]()
Hij brengt de leer van de goede leeft naar het grote publiek![]()
Hij zou de politiek in moeten, dan scoort hij makkelijk alle zetelsquote:
de presentator is ook wappie maar geen voormalig politieagentquote:
Die mensen waren er bij he en ze hebben in het vak gezetenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een BS,ik kijk die streams ook,en zie toch echt iets anders.
Waar is rupsje?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:42 schreef Paul het volgende:
Nieuw webloggie![]()
Top of Flop: Def P, MC Stef, Das de Rijmmaniak - Muilkorf
Nieuw webloggie
Die ene vent,Dijkstra heet hij volgens mij.Kreeg vorig jaar een paar tikkies op het Malieveld.En omdat meneer ex agent is (ontslagen) is hij opeens expert.quote:
Je weet niet of het ME alleen uit Den Haag was, die komen overal vandaanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
1 ding geef ik ze wel gelijk in,in Den Haag meppen ze snel en hard.
er vallen nog een keer doden zo, het is slechts een kwestie van tijd voordat mensen zwaardere wapens meenemen en daarop behorende politzeireactiesquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
Klopt, de meeste ME komt uit andere plaatsen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet niet of het ME alleen uit Den Haag was, die komen overal vandaan
Dat weet ik,maar het optreden in Den Haag is opvallend harder dan in andere steden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet niet of het ME alleen uit Den Haag was, die komen overal vandaan
Het kan ook zijn dat de maat vol was na zoveel maanden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik,maar het optreden in Den Haag is opvallend harder dan in andere steden.
ja maar da's niet de procedure bij de politie... en hoezo de maat vol, ga je dan gewoon slaan terwijl men al bezig was met vertrekken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de maat vol was na zoveel maanden.
Ze gingen ook van het Malieveld af.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de maat vol was na zoveel maanden.
Een BLM-achtige demonstratie organiseren; Wappie lives matter!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik,maar het optreden in Den Haag is opvallend harder dan in andere steden.
ze zeiden dat de wappies weg moeten gaanquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze gingen ook van het Malieveld af.
Dat ze de stad introkken ipv naar huis te gaan.quote:
Net als eerder met die dame die een waterkanon tegen d'r kop kreeg.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zeiden dat de wappies weg moeten gaan
de wappies gingen weg, waren weg aan het lopen
op dat moment gingen ze al slaan
dit was gewoon een grote fout
O dat ja, en neusbel was trots dat ze daardoor de massa als nog weer op het malieveld toelieten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ze de stad introkken ipv naar huis te gaan.
Dat sloeg ook nergens op.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als eerder met die dame die een waterkanon tegen d'r kop kreeg.
Hoe is het eigenlijk met je ketel? al een keer gemaakt?quote:
Wederom een groot geluk dat zij nog leeftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar niet zonder eerst verschillende keren gewaarschuwd te hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
Die dame stond ook bij iedere demonstratie vooraan te schreeuwenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Er mochten ook maar 500 pers. deelnemen en er kwamen veel meer. Ze zijn meerdere keren gewaarschuwd dat ze weg moeten gaan. Hadden ze maar moeten luisteren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ja, en neusbel was trots dat ze daardoor de massa als nog weer op het malieveld toelieten.
Ja ik dacht eerst dat het tijdens de demonstraties gebeurde, maar die dame had het gebied op dat punt bijna verlaten. Ze konden het dus nog NÉT op de valreep ff snel doen.quote:
Hahaha nee hoor, ik ben meer van een bakkie thee in de middag. 's Ochtends en 's avonds lekker een bakkie koffiequote:
Ik ben even haar naam kwijt.Ik ga even zoeken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die dame stond ook bij iedere demonstratie vooraan te schreeuwen
Ah dan is een schedelbreuk bij vertrek idd wel terecht jal zomaar woorden gebruiken! Hoe durft ze!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die dame stond ook bij iedere demonstratie vooraan te schreeuwen
Die 'dame' liep terug naar de massa demonstranten. Die liep helemaal niet wegquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het tijdens de demonstraties gebeurde, maar die dame had het gebied op dat punt bijna verlaten. Ze konden het dus nog NÉT op de valreep ff snel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |