Ik weet nog wel een massage salon in Hilversum wat te boek staat als hoerenknalquote:
Ja ik vind het allemaal zo zonde wat er gebeurt, en veel anderen zitten ook niet op de M-She-U te wachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yo tot goeie post onder dat captain america bericht.
Volgens mij mag dat gewoon, ook al kunnen ze het virus net zo goed verspreiden als volwassenen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mogen kinderen onder 12 wel met elkaar spelen of is daar ook maximale groepsgrootte?
Toch niet dat adres die ik als suggestie had gegeven aan Braddie voor zijn vlogs hequote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een massage salon in Hilversum wat te boek staat als hoerenknal
Anders gewoon waterkanon erop. Hadden ze daar maar niet moeten zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat gewoon, ook al kunnen ze het virus net zo goed verspreiden als volwassenen.
Met ups en downs. Deze week is he ff goed kut; ze moet continu fysiek zwaar werk doen terwijl anderen (die groter en sterker zijn) lichter werk doen, en ze snapt het Drentse accent niet altijd waardoor ze soms fouten maakt. Ook is het niet tof dat ze vaak avonddiensten moet draaien.quote:
Geen idee welk adres je aan Braddie had voorgesteldquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toch niet dat adres die ik als suggestie had gegeven aan Braddie voor zijn vlogs he
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Anders gewoon waterkanon erop. Hadden ze daar maar niet moeten zijn
Hilvertsweg ofzo heet hetquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee welk adres je aan Braddie had voorgesteld
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:42 schreef mario390 het volgende:
weer heeft en meisje wegen
xixi opgehoud
zich anmaken will zich geloof ik niemand
ook wanneer je dann leader bent
Oohja die moet ik ook opnieuw kijken. Want ik wil hem nu wel eens kijken nu ik ervaing meb met drugsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hou op!
Anyway, verdere plannen dit weekend: Breaking Bad kijken.En misschien wat fietsen.
Als marvel comic lezer ben ik het wel gewend slaat negen van de tien keer toch niet aan allemaal ophef over een mini serie van maximaal 6 issue.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal zo zonde wat er gebeurt, en veel anderen zitten ook niet op de M-She-U te wachten.
Wokeness slaat door, maar goed; kan zijn dat Stan Lee er idd ook wel achter stond, ik weet het niet. Het lijkt nu allemaal wel ineens in een stroomversnelling te zitten.
Haha!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oohja die moet ik ook opnieuw kijken. Want ik wil hem nu wel eens kijken nu ik ervaing meb met drugs
Niet gekliktquote:
Ook niet gelikt zeker?quote:
Wat is xixi dan, had ik net ook al gevraagd, alleen niet gezien of je al had geantwoord?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:42 schreef mario390 het volgende:
weer heeft en meisje wegen
xixi opgehoud
zich anmaken will zich geloof ik niemand
ook wanneer je dann leader bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |