abonnement Unibet Coolblue
pi_198465050
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




17 februari 2020


André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

quote:
André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

Door LAURA GOMMANS
17/02/2020
Na een zeer intense relatie van drie maanden hebben Bridget Maasland (45) en Andre Hazes (26) alweer een punt achter hun liefdesverhaal gezet.

Bridget en André zetten punt achter hun relatie
"Door de druk die op onze relatie lag en alle aandacht die ervoor was, hebben we besloten om er een punt achter te zetten," hebben ze laten weten aan RTL Boulevard. In november maakten de twee bekend contact met elkaar te hebben, en vanaf dat moment ging het in sneltreinvaart. Er werd er van de Instagram-daken geschreeuwd hoe ze de liefde in elkaar hadden gevonden. Bridget noemde André vorige maand nog 'de liefde van haar leven' in een emotionele post op Instagram. Alle verliefde posts en de aandacht die daarmee gegenereerd werd, is uiteindelijk dus wat hun relatie de das omdeed.

Valentijnsdag
Rondom Valentijnsdag was het opvallend dat de zo openlijk verliefde Bridget en André geen uitgebreide odes aan elkaar brachten op social media, waardoor velen zich afvroegen of het stel nog wel samen was.

Begin november maakte André Hazes bekend dat hij wegging bij Monique Westenberg, de moeder van zijn zoontje Dré. Monique wist kort daarop te melden dat de breuk te maken had met een andere vrouw. Enkele dagen later verschenen de eerste verliefde foto's van Bridget en André op Instagram.

We'll say it louder for the people in the back: het is verstandig om eerst een paar maandjes privé te kijken of die spannende nieuwe date écht relatiemateriaal is, voordat je alles op social media deelt. Je leeft, je leert. We wensen Bridget en André echter veel sterkte en succes toe in de toekomst.
https://www.glamour.nl/ni(...)maasland-uit-elkaar/


28 februari 2020:


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

quote:
André Hazes tegen Monique: ik ben voor altijd de jouwe
Updated 28 feb. 2020
27 feb. 2020 in ENTERTAINMENT

Nadat Privé eerder al met een foto wist te onthullen dat André weer bij hun huis in Berkel en Rodenrijs is gesignaleerd, lijkt het erop dat de zanger donderdagavond bevestigt dat hij en Monique Westenberg weer een stel zijn.

Ⓒ ANP KIPPA
Bij een foto, waarop te zien is dat Monique hem vasthoudt tijdens een romantisch diner in een restaurant in Rotterdam, deelt hij een songtekst van het nummer Faithfully. ,,Ze zeggen dat de weg geen plek is om een familie te starten. Onder de streep is het jou en mij. En van een muzikant houden, gaat niet altijd op de manier die normaal is. Maar girl, blijf bij mij. Ik ben voor altijd de jouwe.” De Engelstalige tekst komt uit een liedje van de band Journey. In de tekst komt ook een zinsnede voor dat een relatie met een muzikant niet altijd is hoe het zou moeten zijn.

Kortstondige romance
Na zijn romance met Bridget Maasland, die officieel nog geen honderd dagen heeft geduurd, werd 17 februari bekend dat ze een punt achter hun kortstondige relatie hebben gezet.

Vlak daarvoor waren zowel André, Monique én Bridget op Curaçao. André had hier een optreden en eerder was al gepland dat Monique en zijn zoontje André daarheen zouden gaan. Later is Bridget ook naar de exotische bestemming afgereisd. Maar wat een romantisch liefdestripje had moeten worden, lijkt uiteindelijk het einde van hun relatie te hebben betekend.

Foto’s van het gezellige samenzijn van André met zijn gezinnetje, waarbij hij Monique hartelijk omhelsde, zouden bij Bridget niet goed gevallen zijn. Uitgerekend op Valentijnsdag kon André zijn spullen ophalen bij Bridgets huis in Amsterdam.

Vorig jaar november maakte het management van André Hazes bekend dat hij en Monique Westenberg uit elkaar waren. Monique reageerde destijds als door een wesp gestoken, liet weten dat de verklaring niet namens haar was en dat er een andere vrouw in het spel zou zijn. Ondanks dat zij geen naam noemde, maakte Privé al snel bekend dat het André gevallen was voor Bridget.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-altijd-de-jouwe





12 december 2020:

André vraagt Monique ten huwelijk:



De reactie van Bridget:

14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:




10 maart 2021


quote:
André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar
10 maart 2021 07:29

Er is opnieuw een showbizzbom gebarsten. 'Story' meldt dat André Hazes (27) en zijn verloofde Monique Westenberg (43) opnieuw uit elkaar zijn. Volgens het weekblad bevestigt een betrouwbare bron dat André hun woning heeft verlaten en dat de breuk dit keer definitief is. 'De Telegraaf' meldt dat het management van de zanger de breuk zou hebben bevestigd. Het management van Monique bevestigt de breuk aan RTL Boulevard.

André vroeg Monique ten huwelijk op 12 december van vorig jaar, waar heel Nederland uiteindelijk van mee kon genieten. Dat deed hij in het Wereldmuseum in Rotterdam. Het aanzoek was een bijzonder moment, gezien de twee eerder dat jaar niet meer samen waren. André vond zijn geluk eerder bij presentatrice Bridget Maasland. Na zijn relatie met Bridget kwam André in rustiger vaarwater terecht en probeerde hij het rustiger aan te doen. Niet meer het leven van een popster, maar het leven van een vader die er wilde zijn voor zijn vierjarige zoon André Junior.

André en Monique waren kort geleden nog op Bonaire, om te genieten van een werkvakantie. Volgens Story is de bom vlak daarna gebarsten. Wat de reden van de breuk is, is volgens het magazine nog niet bekend. Naar verwachting zouden Monique en hun zoon in het huis blijven wonen en zou André al vertrokken zijn. Hoofdredacteur Guido den Aantrekker vertelt vandaag in de Veronica Inside-Ochtendshow van Wilfred Genee een 'zeer goede bron dichtbij André en Monique te hebben'.

"We hadden al een tijdje in de gaten dat het niet zo lekker liep", vertelt Guido daar verder over. "Ook was Monique niet aanwezig bij het concert in het Ziggo Dome. In ons vak wil dat wel wat zeggen", vertelt Guido. Toen de Story later die avond paparazzi Edwin Smulders op het huis van André en Monique afstuurde, bleek dat André daar niet had geslapen, beweert Guido. De hoofdredacteur zegt 'redelijk zeker' te zijn van zijn zaak.

Het management van de zanger laat aan RTL Boulevard weten: "Alles heeft hij eraan gedaan om het thuis goed te houden. Hij was weer vaker thuis en de band met kleine André ging ook stukken beter. Tot enkele weken geleden. Er kwamen toch weer meer spanningen. Hierdoor ook weer meer ruzies. Ze hebben veel gesproken en zijn tot het besluit gekomen om uit elkaar te gaan."
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



quote:
Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Door: Eva Steins
11-03-2021
De breuk tussen Dre Hazes en Monique is definitief. Via een verklaring op zijn Instagram heeft de zanger bekend haar te hebben verlaten. En déze vrouw staat hem met open armen op te wachten...

Er werd direct al gespeculeerd dat Dre een nieuwe vlam zou hebben waarvoor hij zijn verloofde opzij had gezet. Eerder vielen de namen van Welmoed Sjitsma en Karen Damen, met wie Dre een vurige klik had.

'Sterke klik'
Zijn nieuwe vlam is Sarah van Soelen, een influencer en personal trainer. Dit laat Dre weten via een verklaring op zijn Instagram.

In een 'moeilijke periode' met Monique vond Dre veel steun bij Sarah, onthult hij. ,,Hoewel we in die tijd een sterke klik voelden, bleef het bij vriendschap", aldus de zanger. ,,Dat daar in de toekomst mogelijk meer uit zou kunnen ontstaan, sluit ik niet uit. Maar op dit moment krijg ik van de familie en haar vooral de steun die ik nodig heb."

Maar is het tot nu toe echt alleen nog maar bij een vriendschap gebleven? De geruchten zeggen wat anders...

'Tweede telefoon'
De geruchtenmolen draait op volle toeren en de ene na het andere verhaal komt bovendrijven. Zo zou naar Dre's zeggen 'de bom op Bonaire gebarsten' zijn. Volgens geruchten heeft Dre al langer een verhouding met Sarah, en kwam Monique daar op Bonaire via een pijnlijke weg achter.

Roddelaccount Juicechannel plaatst het gerucht dat Sarah en Dre al een langere tijd een affaire hebben. Dit zou volgens het kanaal ontstaan zijn in de sportschool, waar zij beiden sporten.

De affaire zou door Monique zijn ontdekt toen zij na hun vlak na Bonaire een tweede telefoon in Dre's bagage vond. Daarop zouden gesprekken hebben gestaan tussen Dre en Sarah die een affaire van hem zouden bevestigen.

Volgens het account zijn de geruchten van hun affaire de wereld in geholpen door Sarah's broer, die zijn mond voorbij gepraat heeft. Sarah en Dre wonen op een steenworp afstand van elkaar.

Rozen
Ook luidden de geruchten dat Dre zijn minnares verrast zou hebben met een flinke bos bloemen. Hij zou haar een maand geleden honderd rozen hebben opgestuurd. Toevallig genoeg plaatste Sarah rond die tijd inderdaad een foto waarop zij gelukzalig poseert met een enorme bos rozen...

,,Zo maak je me de gelukkigste persoon op aarde", schrijft Sarah bij de foto.


quote:
Verklaring Monique op Instagram:

Met een gebroken hart moet ik bevestigen dat André er wederom voor heeft gekozen bij zijn gezin weg te gaan. Het afgelopen jaar was het gelukkigste jaar van onze zeven jaar samen. Vanaf 12 december zaten wij op een roze wolk en daar heb ik tot aan twee weken geleden opgezeten. De keuze van André om bij ons weg te gaan is voor mij abrupt en heb ik niet zien aankomen. De haast die ermee gemoeid is om dit zo snel naar buiten te brengen, zonder dat we dit eerst onze zoon hebben kunnen vertellen verbaast mij na hetzelfde patroon van een jaar geleden niet. Het vergt ontzettend veel kracht van mij om zonder dit zelf een plekje te kunnen geven, rechtop te blijven staan in deze hectiek.

Aan mij nu de grote taak om onze zoon anders op te voeden en de cirkel te doorbreken. Opgroeien in een veilige, stabiele en liefdevolle omgeving.

Ik wens voor André rust in zijn hoofd en hart zodat er ruimte ontstaat van binnen om zijn patronen en daarmee zijn ongelukkig zijn, te kunnen doorbreken.

Voor nu vraag ik om respect voor mij en mijn zoon om hier samen doorheen te komen.

Liefs ?
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:




De Donkey Duck:


quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap



De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Bridget: https://instagram.com/bridgetmaasland
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/

Voor de laatste nieuwtjes:
Het sapkanaal: https://instagram.com/juicechannel_?igshid=1ur1kqsa79swg
Roddelkoning Fawry: https://www.instagram.com/fawrynotsawry/
Roddelloog: https://www.instagram.com/roddelloog/

Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198465059
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:37 schreef -river- het volgende:

[..]

Leuk filmpje voor later, kunnen ze hem mee pesten |:( |:( |:(
Dit inderdaad. Dat jochie gaat zich later kapot schamen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2021 17:49:33 ]
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 17:50:09 #3
22592 crew  Ole
pi_198465075
:9
blijft toch wel leuk zo in SHO,
Elke keer als we denken dat gates doodgebloed zijn bloeit er net weer eentje op! whehe
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198465079
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

:6
;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198465084
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:49 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Dat jochie gaat zich later kapot schamen.
Tenzij de appel niet ver van de boom valt en kleine Dré dit ook hilarisch vindt.

Zou zomaar kunnen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198465095
Waarom staat er in de OP

AH6: https://instagram.com/andrehazes

AH6 moet toch Antwee zijn?
Ik weet wel dat AH5 de ezel is
pi_198465097
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:50 schreef Ole het volgende:
:9
blijft toch wel leuk zo in SHO,
Elke keer als we denken dat gates doodgebloed zijn bloeit er net weer eentje op! whehe
Wat dat betreft stelt Samantha ons al jaren niet teleur. Die gate blijft echt doorgaan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198465110
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Tenzij de appel niet ver van de boom valt en kleine Dré dit ook hilarisch vindt.

Zou zomaar kunnen.
Powermoeder Mo zal haar best doen on dat te voorkomen zei ze al (en werd A2 pissig om).
pi_198465117
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:52 schreef An_0_Niem het volgende:
Waarom staat er in de OP

AH6: https://instagram.com/andrehazes

AH6 moet toch Antwee zijn?
Ik weet wel dat AH5 de ezel is
Geen idee dat is al een paar topics zo.

A4 is btw het geadopteerde ezeltje.
Geen idee wie A5 zou moeten zijn.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198465122
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:49 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Dat jochie gaat zich later kapot schamen.
Het is niet het eerste en niet het laatste kind in een scheiding. Niks mis mee al staan er wat schijnwerpers op. Dat kind krijgt niks te kort en heeft een prima leven.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198465125
De 6 is van Ha(zes)
pi_198465142
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:50 schreef Ole het volgende:
:9
blijft toch wel leuk zo in SHO,
Elke keer als we denken dat gates doodgebloed zijn bloeit er net weer eentje op! whehe
Ik mis Sonja Silva wel. En Virgien lijkt ook in stabiel vaarwater te zijn beland.
pi_198465148
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:54 schreef -river- het volgende:
De 6 is van Ha(zes)
Oh oke, weer wat geleerd.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 17:59:37 #14
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198465183
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:52 schreef An_0_Niem het volgende:
Waarom staat er in de OP

AH6: https://instagram.com/andrehazes

AH6 moet toch Antwee zijn?
Ik weet wel dat AH5 de ezel is
Stond al zo, maar zal wel Ha-zes mee bedoeld worden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198465207
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:56 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

Ik mis Sonja Silva wel. En Virgien lijkt ook in stabiel vaarwater te zijn beland.
Ja dat is zonde, maar gelukkig hebben we die klei piemel nog *O*
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 18:06:11 #16
22592 crew  Ole
pi_198465280
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:59 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Stond al zo, maar zal wel Ha-zes mee bedoeld worden.
ja gebruikt hij zelf dacht ik ook wel eens H6
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker vrijdag 12 maart 2021 @ 18:06:21 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198465282
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:56 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

Ik mis Sonja Silva wel. En Virgien lijkt ook in stabiel vaarwater te zijn beland.
Virgien ... hoe zou het met haar gaan ....
pi_198465305
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:06 schreef maily het volgende:

[..]

Virgien ... hoe zou het met haar gaan ....
Goed! O+ https://www.instagram.com/virginiaveck/?hl=nl
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 18:08:27 #19
22592 crew  Ole
pi_198465314
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:06 schreef maily het volgende:

[..]

Virgien ... hoe zou het met haar gaan ....
we kunnen van beide nog wel op hun FB
volgens mij is vurgien met een vrouw en is Son voor haar doen lang met haar lover nu..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 18:09:04 #20
184769 crew  Deisyy
pi_198465322
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Tenzij de appel niet ver van de boom valt en kleine Dré dit ook hilarisch vindt.

Zou zomaar kunnen.
Nee want Monique gaat het helemaal anders doen toch?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 18:11:07 #21
22592 crew  Ole
pi_198465354
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:08 schreef Ole het volgende:

[..]

we kunnen van beide nog wel op hun FB
volgens mij is vurgien met een vrouw en is Son voor haar doen lang met haar lover nu..
SHO / [SHO] De highlights na 20 jaar Fok!
dat mag hier verder!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198465367
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En je kunt er lekker mee rijmen, voor als André net als zijn vader met het rijmwoordenboek aan de schrijf gaat.

Mijn verloofde liet me als een gevangene voehoehoeeeeeelen,
Maar gelukkig was daar de familie Van Soehoehoelen.

Haar echte (eerdere?) achternaam is Milan.
_O-
pi_198465396
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Tenzij de appel niet ver van de boom valt en kleine Dré dit ook hilarisch vindt.

Zou zomaar kunnen.
Daarom gaat Mo ook zo haar best doen om HAAR zoon anders op te voeden. Een grote taak.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 18:14:28 #24
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_198465408
Hij gaat zijn hele relatie op TV zitten bespreken. Alles wat ie vertelt kan zo zijn maar je gaat niet zo raar de volgende dag met iemand anders samenwonen. Dat is gewoon niet normaal gedrag.
pi_198465415
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:54 schreef -river- het volgende:
De 6 is van Ha(zes)
Ohhh :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198465736
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:53 schreef -river- het volgende:

[..]

Powermoeder Mo zal haar best doen on dat te voorkomen zei ze al (en werd A2 pissig om).
powermoeder :')
pi_198465921
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:41 schreef Jauke het volgende:

[..]

powermoeder :')
Ik voel echt binnenmondse braakneigingen opkomen. De term "powervrouw" is volledig gedevalueerd ;(
pi_198465952
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:53 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik voel echt binnenmondse braakneigingen opkomen. De term "powervrouw" is volledig gedevalueerd ;(
Is dat een nieuwe hype onder BN'ers op Instagram? Elkaar allemaal powervrouw noemen.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 18:55:05 #29
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198465953
Woontie nou bij die soele ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 18:55:52 #30
22592 crew  Ole
pi_198465971
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:53 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik voel echt binnenmondse braakneigingen opkomen. De term "powervrouw" is volledig gedevalueerd ;(
echt, Ik zou me diep beledigd voelen :r
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 12 maart 2021 @ 18:57:10 #31
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_198465993
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:55 schreef Scorpie het volgende:
Woontie nou bij die soele ?
Ja haar pa heeft een huis voor ze gekocht. Nu kunnen ze lekker samen feesten en jong zijn.
pi_198466185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:55 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Is dat een nieuwe hype onder BN'ers op Instagram? Elkaar allemaal powervrouw noemen.
Ja. En allemaal hartjes plaatsen

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:55 schreef Scorpie het volgende:
Woontie nou bij die soele ?
:Y
pi_198466200
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:57 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja haar pa heeft een huis voor ze gekocht. Nu kunnen ze lekker samen feesten en jong zijn.
Ben benieuwd binnen hoeveel tijd ze weer aan de drugs en drank zit.
pi_198466344
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:57 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja haar pa heeft een huis voor ze gekocht. Nu kunnen ze lekker samen feesten en jong zijn.
Das helemaal niet waar, hij heeft over enkele dagen een eerste bezichtiging en logeert nu bij Ruud, de stiefvader van Sarah. Zie interview met Patty.
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 19:23:27 #35
184769 crew  Deisyy
pi_198466433
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:55 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Is dat een nieuwe hype onder BN'ers op Instagram? Elkaar allemaal powervrouw noemen.
Voorwaarde is wel dat ze door hun vent besodemieterd zijn.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198466487
Vorige keer ging hij toch ook al 'kleien met de kleine'? Is dat alles wat ie met dat kind kan ofzo? :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Spellchecker vrijdag 12 maart 2021 @ 19:27:40 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198466512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:26 schreef tombolafan het volgende:
Vorige keer ging hij toch ook al 'kleien met de kleine'? Is dat alles wat ie met dat kind kan ofzo? :')
Dat was op papa-dag ... toen was hij met Bridget. Jaartje geleden.
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 19:27:46 #38
184769 crew  Deisyy
pi_198466513
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:26 schreef tombolafan het volgende:
Vorige keer ging hij toch ook al 'kleien met de kleine'? Is dat alles wat ie met dat kind kan ofzo? :')
MacDonald's is geen optie momenteel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198466566
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:27 schreef maily het volgende:

[..]

Dat was op papa-dag ... toen was hij met Bridget. Jaartje geleden.
Ja...

https://www.shownieuws.nl(...)-monique-en-andre-jr
quote:
Gistermiddag ging ik naar ze toe en dan kan ik een uur kleien met mijn zoon,’’ vervolgt André het goede nieuws. ‘’En straks rij ik ook naar ze toe en dan kan ik mijn kind ook een kus geven. Dus ik hoop dat we altijd zo met elkaar verder kunnen. Het contact is goed en dat wil ik heel graag zo houden
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_198466584
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

MacDonald's is geen optie momenteel.
Tekenen/knutselen/Duplo/Lego whatever wel op zich
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 19:33:09 #41
184769 crew  Deisyy
pi_198466625
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Tekenen/knutselen/Duplo/Lego whatever wel op zich
Nu verwacht je toch wel wat veel van Dré.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 19:36:59 #42
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198466695
Ik vind de zelfde kleur paarse jurk bij soeloe als Monique dr jurk in december na de verloving ook opvallend :@ :@
pi_198466784
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Voorwaarde is wel dat ze door hun vent besodemieterd zijn.
En daar waardig mee omgaan. Zogenaamd. De moekes zien de dubbele lading in de boodschappen niet.
pi_198466929
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:27 schreef maily het volgende:

[..]

Dat was op papa-dag ... toen was hij met Bridget. Jaartje geleden.
Hij had de potjes klei nog in de auto liggen van vorig jaar.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198467329
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

MacDonald's is geen optie momenteel.
Zeker wel, lekker door de drive! :Y)
pi_198467393
quote:
Wat vreemd... gistermiddag. Ze bedoelen waarschijnlijk vanmiddag aangezien die gisteren nog aan het klagen was dat die A3 niet zag.
  Spellchecker vrijdag 12 maart 2021 @ 20:56:10 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198468447
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij had de potjes klei nog in de auto liggen van vorig jaar.
O jee ... die heben een hittegolf (2020) en -15 doorstaan? :o
  Spellchecker vrijdag 12 maart 2021 @ 20:56:58 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198468471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:36 schreef Dazalbest het volgende:
Ik vind de zelfde kleur paarse jurk bij soeloe als Monique dr jurk in december na de verloving ook opvallend :@ :@
Toeval Bestaat Niet :+
pi_198468495
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:36 schreef Dazalbest het volgende:
Ik vind de zelfde kleur paarse jurk bij soeloe als Monique dr jurk in december na de verloving ook opvallend :@ :@
Ik heb geen Boulevard gezien vanavond, heb ik iets gemist?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198468698
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:09 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ben benieuwd binnen hoeveel tijd ze weer aan de drugs en drank zit.
Gezellig samen O+
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 21:13:01 #51
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198468903
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:36 schreef Dazalbest het volgende:
Ik vind de zelfde kleur paarse jurk bij soeloe als Monique dr jurk in december na de verloving ook opvallend :@ :@
Zou me niks verbazen als die ook uit dezelfde winkel komt. Ik zou bijna de campingstoel en de koelbox voor de deur zetten. Leuke SHO-meet. *O*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198469453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 21:05 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Gezellig samen O+
Op de singel van lil'kleine drank en drugs
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198469501
Ik volg dus sinds gisteren die Sarah om voor de verandering eens voor te zijn dat een profiel op privé wordt gezet. Maar ik wil haar posts helemaal niet in mijn overzicht zien :')
pi_198469718
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 21:42 schreef Phoebster het volgende:
Ik volg dus sinds gisteren die Sarah om voor de verandering eens voor te zijn dat een profiel op privé wordt gezet. Maar ik wil haar posts helemaal niet in mijn overzicht zien :')
Zet ze hier neer, :7

Dan steunen we je met deze zware last, O-)
  vrijdag 12 maart 2021 @ 21:58:03 #55
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198469856
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 21:42 schreef Phoebster het volgende:
Ik volg dus sinds gisteren die Sarah om voor de verandering eens voor te zijn dat een profiel op privé wordt gezet. Maar ik wil haar posts helemaal niet in mijn overzicht zien :')
Je kunt volgen en toch de post uit zetten. En dan kun je kiezen alleen de post, alleen de verhalen of beide :Y
  vrijdag 12 maart 2021 @ 22:00:00 #56
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198469898
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb geen Boulevard gezien vanavond, heb ik iets gemist?
Oh nee ik ook niet gezien.
Zag het op haar instagram volgens mij de kerstdagen heeft Sarah zo'n paarse jurk aan, de verloving was meen ik paar dagen daarvoor.... :+
pi_198469925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat vreemd... gistermiddag. Ze bedoelen waarschijnlijk vanmiddag aangezien die gisteren nog aan het klagen was dat die A3 niet zag.
Is van 2019...er wordt wat afgekleid.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 22:01:35 #58
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198469929
Verloving 12-12
Foto's paarse jurk sarah kerstdagen
pi_198470024
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 21:42 schreef Phoebster het volgende:
Ik volg dus sinds gisteren die Sarah om voor de verandering eens voor te zijn dat een profiel op privé wordt gezet. Maar ik wil haar posts helemaal niet in mijn overzicht zien :')
Die blijft vast openbaar. Gezien alle steunbetuigingen die ze deelt en hints zoals zuigzoenen vindt ze de aandacht wel prima.
  Spellchecker vrijdag 12 maart 2021 @ 22:11:47 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198470126
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 21:42 schreef Phoebster het volgende:
Ik volg dus sinds gisteren die Sarah om voor de verandering eens voor te zijn dat een profiel op privé wordt gezet. Maar ik wil haar posts helemaal niet in mijn overzicht zien :')
Dat geeft niet ... hier dumpen en dan deleten :*
pi_198470321
Iedere keer als ik die bewegende foto in de OP zie dan denk ik, wat lijk ben je toch een debieltje.
  Spellchecker vrijdag 12 maart 2021 @ 22:24:00 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198470366
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:21 schreef praadje het volgende:
Iedere keer als ik die bewegende foto in de OP zie dan denk ik, wat lijk ben je toch een debieltje.
Daarom staatie terug in de OP O+
pi_198470543
Nou is in SHO al menig maal Syl haar kerstcouture besproken. Maar Sarah doet er niet voor onder _O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 22:37:26 #64
22592 crew  Ole
pi_198470547
Jullie modje gaat :z
komt wel goed hier.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198470550
#pandemiepaars
  Spellchecker vrijdag 12 maart 2021 @ 22:41:57 #66
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198470597
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:37 schreef Phoebster het volgende:
Nou is in SHO al menig maal Syl haar kerstcouture besproken. Maar Sarah doet er niet voor onder _O-
[ afbeelding ]
Ze kan zo in Quality Street
_O- _O- _O-
  vrijdag 12 maart 2021 @ 23:10:44 #67
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198470969
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:37 schreef Phoebster het volgende:
Nou is in SHO al menig maal Syl haar kerstcouture besproken. Maar Sarah doet er niet voor onder _O-
[ afbeelding ]
Die bedoelde ikke ja! *O* *O*
pi_198471054
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:37 schreef Phoebster het volgende:
Nou is in SHO al menig maal Syl haar kerstcouture besproken. Maar Sarah doet er niet voor onder _O-
[ afbeelding ]
Dit is toch ook Photoshop? Zulke lange benen in verhouding met de rest van haar lichaam :')
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198471143
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:37 schreef Ole het volgende:
Jullie modje gaat :z
komt wel goed hier.
Het is sowieso een supersaaie dag, lulgate-technisch. Het kleien was het hoogtepunt.
pi_198471191
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 23:17 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Dit is toch ook Photoshop? Zulke lange benen in verhouding met de rest van haar lichaam :')
Nou ben ik slecht in het herkennen van geshopte foto's maar de lijnen van de fauteuil zijn allemaal recht, dus lijkt me eerder optisch effect door haar schoenen.
pi_198471236
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:41 schreef maily het volgende:

[..]

Ze kan zo in Quality Street
_O- _O- _O-
Ritselend en zwetend aan het kerstdiner in een chocoladefolietje *O*
pi_198471298
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 23:41 schreef Phoebster het volgende:

[..]

Ritselend en zwetend aan het kerstdiner in een chocoladefolietje *O*
Aan de Jip en Janneke champagne _O-
Twinning = boring
pi_198472113
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 23:17 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Dit is toch ook Photoshop? Zulke lange benen in verhouding met de rest van haar lichaam :')
Ja, die is echt op die stoel geplakt.

Die foto’s maakt dezelfde artist als die van Mo.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 01:06:19 #74
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198472240
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:01 schreef Dazalbest het volgende:
Verloving 12-12
Foto's paarse jurk sarah kerstdagen
Maar dat was dan nog met die gast die op 29-12 ' liefde van mijn leven' op haar Facebook schreef? Wil de echte vader van de baby opstaan?

[edit] Ene Bjorn K. Heeft nog steeds 'een relatie' volgens Facebook. Down in 3, 2, 1....

[ Bericht 7% gewijzigd door Andromache op 13-03-2021 01:11:30 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198472468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:36 schreef Dazalbest het volgende:
Ik vind de zelfde kleur paarse jurk bij soeloe als Monique dr jurk in december na de verloving ook opvallend :@ :@
Viel mij ook op.
pi_198472650
Waren deze foto's al gedeeld?

https://leefspiritueel.nu(...)ledig-uit-de-kleren/

Dat Instagram account staat wel behoorlijk vol enge mensen
  zaterdag 13 maart 2021 @ 07:54:03 #77
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_198473565
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 01:06 schreef Andromache het volgende:

[..]

Maar dat was dan nog met die gast die op 29-12 ' liefde van mijn leven' op haar Facebook schreef? Wil de echte vader van de baby opstaan?

[edit] Ene Bjorn K. Heeft nog steeds 'een relatie' volgens Facebook. Down in 3, 2, 1....
Met een man genaamd Dylan ja. Tenzij ze een draagmoeder in haar gevonden hebben (jaja ik stook het nog effe verder op :P) zoek je het denk ik in de verkeerde hoek. Dat lijkt mij gewoon vriendschap.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_198473626
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:37 schreef Phoebster het volgende:
Nou is in SHO al menig maal Syl haar kerstcouture besproken. Maar Sarah doet er niet voor onder _O-
[ afbeelding ]
Gewoon een gedachte van mij maar zit zo iets nou lekker met kerst :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198473708
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:41 schreef maily het volgende:

[..]

Ze kan zo in Quality Street
_O- _O- _O-
Geweldige omschrijving. _O_
  Miss 200.000.000! zaterdag 13 maart 2021 @ 08:24:35 #80
367000 roos94
pi_198473750
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 02:24 schreef Michellee het volgende:
Waren deze foto's al gedeeld?

https://leefspiritueel.nu(...)ledig-uit-de-kleren/

Dat Instagram account staat wel behoorlijk vol enge mensen
Ze heeft wel wat weg van Lindsay Lohan in haar manische periode
pi_198473802
Ik wil graag een rustig weekend hebben. Het was teveel SHO in 1 week :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 13 maart 2021 @ 08:32:00 #82
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198473806
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 21:42 schreef Phoebster het volgende:
Ik volg dus sinds gisteren die Sarah om voor de verandering eens voor te zijn dat een profiel op privé wordt gezet. Maar ik wil haar posts helemaal niet in mijn overzicht zien :')
Oplossing: twee profielen. Eentje voor mensen wiens posts je graag en vaak wil zien, en eentje voor twijfelgevallen.

Heb ik ook gedaan. Het hoofd-account open ik dan met Firefox, en het andere met Chrome. Dan is steeds uit- en inloggen niet nodig.
pi_198473878
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wil graag een rustig weekend hebben. Het was teveel SHO in 1 week :')
Pak je rust, met Jeroen. We houden alles wel in de gaten.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 08:40:10 #84
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198473886
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 07:54 schreef Elpis het volgende:

[..]

Met een man genaamd Dylan ja. Tenzij ze een draagmoeder in haar gevonden hebben (jaja ik stook het nog effe verder op :P) zoek je het denk ik in de verkeerde hoek. Dat lijkt mij gewoon vriendschap.
Maar waarom heeft Bjorn Hazeskettinkje (de cirkel is rond _O_ ) dan een profielfoto met Ducky?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 13 maart 2021 @ 08:55:14 #85
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_198474029
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:40 schreef Andromache het volgende:

[..]

Maar waarom heeft Bjorn Hazeskettinkje (de cirkel is rond _O_ ) dan een profielfoto met Ducky?
Uhhhh omdat er geen regel is die zegt dat er alleen partners in voor mogen komen? :P

Verder zie ik alleen filmpjes van die Dylan en bij het 1 jarig samenzijn zegt iemand in de comments lekker bezig boys'
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 09:03:52 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198474106
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 01:06 schreef Andromache het volgende:

[..]

Maar dat was dan nog met die gast die op 29-12 ' liefde van mijn leven' op haar Facebook schreef? Wil de echte vader van de baby opstaan?

[edit] Ene Bjorn K. Heeft nog steeds 'een relatie' volgens Facebook. Down in 3, 2, 1....
Eh :o
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 09:06:02 #87
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198474126
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 02:24 schreef Michellee het volgende:
Waren deze foto's al gedeeld?

https://leefspiritueel.nu(...)ledig-uit-de-kleren/

Dat Instagram account staat wel behoorlijk vol enge mensen
Op de eerste foto is het net Naoom van Meek.
pi_198474174
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Pak je rust, met Jeroen. We houden alles wel in de gaten.
O+ ik ga er vanuit dat @maily of @Leandra me wel een app sturen als er echt nieuws is :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198474181
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:32 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Oplossing: twee profielen. Eentje voor mensen wiens posts je graag en vaak wil zien, en eentje voor twijfelgevallen.

Heb ik ook gedaan. Het hoofd-account open ik dan met Firefox, en het andere met Chrome. Dan is steeds uit- en inloggen niet nodig.
Je kan ook ingelogd zijn met 2 accounts, kan je heel makkelijk switchen. Ik heb ook 1tje voor zooi en roddels en mijn echte insta O-)
pi_198474750
Nieuwe post van Andre op Insta. 3x raden wie het liked? Ik zie haar like voor de eerste keer nu. Nog 1 week te gaan. :D
Tante Els zit er ook tot de elleboog in.

Neef Djarno liked alles wat Andre doet echt alles. En alles wat is geweest in het leven van andre niet meer.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198474818
Heb ik iets gemist? Heeft hij haar al ten huwelijk gevraagd?
pi_198474823
@Michellee en @Eightyone SHO-skills _O_
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 10:32:58 #93
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198474913
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nieuwe post van Andre op Insta. 3x raden wie het liked? Ik zie haar like voor de eerste keer nu. Nog 1 week te gaan. :D
Tante Els zit er ook tot de elleboog in.

Neef Djarno liked alles wat Andre doet echt alles. En alles wat is geweest in het leven van andre niet meer.
Kan het niet zien ..... :{
  zaterdag 13 maart 2021 @ 10:46:14 #94
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198475017
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:25 schreef Phoebster het volgende:
@:michellee en @:eightyone SHO-skills _O_
Er moet een SHO-handboek komen. Voor de echte SHO-masters.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198475048
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:32 schreef maily het volgende:

[..]

Kan het niet zien ..... :{
pi_198475076
https://www.bekendeburen.(...)-%20de%20-politie-in

Vader van Sarah van Soelen schakelt politie in!

De vader van Sarah van Soelen is het helemaal zat en heeft de politie ingeschakeld. Wat is er aan de hand? Gisteren werd bekend dat Dre Hazes een warme band heeft met Sarah van Soelen, die hij op een feestje heeft leren kennen, en haar ouders.

Niet echt slim van Dre was dat hij vertelde bij het gezin in te wonen in Bergschenhoek. De vader van Sarah, eigenaar van een zeer grote lampenfabriek, liet al snel weten niet gediend te zijn van de pers voor de deur.

En hij hield woord. Op basis van de uitspraken van Dre wisten de paparazzi de woning al snel te traceren en wilden natuurlijk het eerste plaatje van het stel maken.

Dat is nu eenmaal hun werk. Maar vader van Soelen had blijkbaar de politie gebeld, want deze verschenen al snel om de heren paparazzi te melden dat hun aanwezigheid niet op prijs wordt gesteld.

Tegelijkertijd werd het schier ongeloofwaardige verhaal de wereld ingeslingerd dat papa van Soelen een huis heeft gekocht voor Dre en dochter Sarah. zodat hij hij er zich van kan verzekeren geen last meer te hebben van de paparazzi.

Maar ja, wie gelooft dit. De tijd zal het leren, maar het lijkt er reeds sterk op dat Dre er helemaal niet woont.
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 11:02:22 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 11:02:58 #98
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198475177
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:52 schreef -river- het volgende:
https://www.bekendeburen.(...)-%20de%20-politie-in

Vader van Sarah van Soelen schakelt politie in!

De vader van Sarah van Soelen is het helemaal zat en heeft de politie ingeschakeld. Wat is er aan de hand? Gisteren werd bekend dat Dre Hazes een warme band heeft met Sarah van Soelen, die hij op een feestje heeft leren kennen, en haar ouders.

Niet echt slim van Dre was dat hij vertelde bij het gezin in te wonen in Bergschenhoek. De vader van Sarah, eigenaar van een zeer grote lampenfabriek, liet al snel weten niet gediend te zijn van de pers voor de deur.

En hij hield woord. Op basis van de uitspraken van Dre wisten de paparazzi de woning al snel te traceren en wilden natuurlijk het eerste plaatje van het stel maken.

Dat is nu eenmaal hun werk. Maar vader van Soelen had blijkbaar de politie gebeld, want deze verschenen al snel om de heren paparazzi te melden dat hun aanwezigheid niet op prijs wordt gesteld.

Tegelijkertijd werd het schier ongeloofwaardige verhaal de wereld ingeslingerd dat papa van Soelen een huis heeft gekocht voor Dre en dochter Sarah. zodat hij hij er zich van kan verzekeren geen last meer te hebben van de paparazzi.

Maar ja, wie gelooft dit. De tijd zal het leren, maar het lijkt er reeds sterk op dat Dre er helemaal niet woont.
Wat een doorpakker die man _O_
pi_198475257
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 11:02 schreef maily het volgende:

[..]

Wat een doorpakker die man _O_
Ik mag die man wel, een nuchtere hardwerkende man.
pi_198475394
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:32 schreef maily het volgende:

[..]

Kan het niet zien ..... :{
Kan ik dat via link hier delen?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198475404
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:49 schreef Phoebster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Super hoe heb je dit gedaan?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198475413
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:24 schreef -river- het volgende:
Heb ik iets gemist? Heeft hij haar al ten huwelijk gevraagd?
Bijna :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 11:28:13 #104
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198475426
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 11:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Kan ik dat via link hier delen?
Iemand hierboven heeft het al gefixt ^O^
pi_198475431
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 11:02 schreef maily het volgende:

[..]

Wat een doorpakker die man _O_
En dat allemaal voor een van je vrienden :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198475435
[......
pi_198475727
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 11:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Super hoe heb je dit gedaan?
Screenshot geupload op imgbb :)
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 12:20:51 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198475940
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 11:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

En dat allemaal voor een van je vrienden :')
Denk niet dat Antwee hier nog veel langer welkom is.
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 12:22:58 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198475959
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 11:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Kan ik dat via link hier delen?
Jawel, maar als ik geen insta heb en/of het staat niet openbaar kan ik het alsnog niet zien .... ;)
pi_198476052
Nu op de insta van Sarah een fimpje van kleine Kees die achter de rug ligt van André lijkt het . Andre had van de week ook zo een zwart shirt aan bij de interviews.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198476061



Ik zie wel gelijkenissen tussen deze 2 heren *)
pi_198476095
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:21 schreef praadje het volgende:
Iedere keer als ik die bewegende foto in de OP zie dan denk ik, wat lijk ben je toch een debieltje.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:24 schreef maily het volgende:

[..]

Daarom staatie terug in de OP O+
Met dank aan mij O-)
Ben speciaal oude topics wezen uitspitten om hem terug te vinden.
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 12:40:48 #113
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198476137
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:37 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]


[..]

Met dank aan mij O-)
Ben speciaal oude topics wezen uitspitten om hem terug te vinden.
Toppertje ben je ook O+
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 12:41:11 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198476142
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Ik zie wel gelijkenissen tussen deze 2 heren *)
Wie is die onderste?
pi_198476143
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Ik zie wel gelijkenissen tussen deze 2 heren *)
Jeeses :{
pi_198476184
Ene Rene Karst
  zaterdag 13 maart 2021 @ 12:44:19 #117
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198476185
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:41 schreef maily het volgende:

[..]

Wie is die onderste?
René Karst, ook een zanger.
Liever te dik in de kist, dan weer een feestje gemist.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 12:45:25 #118
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198476198
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

René Karst, ook een zanger.
Liever te dik in de kist, dan weer een feestje gemist.
Ah, daar heb ik iets van gelezen, die had corona opgelopen in Oostenrijk.
pi_198476238
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:45 schreef maily het volgende:

[..]

Ah, daar heb ik iets van gelezen, die had corona opgelopen in Oostenrijk.
Ja toen iedereen wist dat Ischgl een Corona hotspot was, meende hij en wat d artiesten daar nog ff naar toe te kunnen.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 14:38:41 #120
441440 aquawoman
Bitch please
pi_198477463
Ik zit nu het interview van Patty met Andre te luisteren - echt sympathiek komt ie niet over.

"Mo wilde dat ik met mijn kind in de sneeuw ging spelen, maar ik hou niet van sneeuw". Ja, maar het gaat dus niet om jou op dat moment.

Oh, en deze: "Ja, ik heb natuurlijk voor alles gewerkt, dus alles is van mij".
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_198477696
Hij heeft zo'n zwaar leven :'(
pi_198477893
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:38 schreef aquawoman het volgende:
Ik zit nu het interview van Patty met Andre te luisteren - echt sympathiek komt ie niet over.

"Mo wilde dat ik met mijn kind in de sneeuw ging spelen, maar ik hou niet van sneeuw". Ja, maar het gaat dus niet om jou op dat moment.

Oh, en deze: "Ja, ik heb natuurlijk voor alles gewerkt, dus alles is van mij".
In die gedachtengang past de zin, André 3 is van Monique, die heeft hem gedragen en gebaard.
Monique heeft al het werk gedaan, die walgelijke bijdrage van zo’n 26 seconde daar gelaten...
pi_198478079
Ugh ik ben begonnen met luisteren, maar moet nu al bijna overgeven door de overkill aan 'Ik weet dat ik een klootzak ben geweest'-retoriek van André.

Hij lijkt ook niks te snappen over hoe conflicten kunnen worden opgelost en focust daarin op wie 'gelijk' heeft en is vervolgens het gezeik zat. Ongelofelijk dat zo'n kindman zichzelf heeft voortgeplant. :')

Als je eenmaal die verantwoordelijkheid hebt kun je daar ook niet meer onderuit met het excuus dat je een artiest bent en geen huisman en dat je dat niet zou kunnen. :r Daar heeft zo'n kind niets aan, deal er maar mee. Hij praat zichzelf echt van alles aan om maar onder die verantwoordelijkheid uit te kunnen komen.
pi_198478639
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 15:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

In die gedachtengang past de zin, André 3 is van Monique, die heeft hem gedragen en gebaard.
Monique heeft al het werk gedaan, die walgelijke bijdrage van zo’n 26 seconde daar gelaten...
Dat is nog ruim gerekend })
pi_198478790
'Ik heb haar altijd op handen gedragen en altijd het boetekleed aangetrokken' Hier zit een walgelijke vorm van entitlement en het ontwijken van verantwoordelijkheid in. Dit soort retoriek gaat ook vaak gepaard met dat 'ik ben een lul, ik kan het gewoon niet' gelul.

Volgens André wil Monique iemand van hem maken die hij niet is en dan komt hij ter illustratie met dat sneeuwvoorbeeld o|O Want andere vaders doen dat wel, dus Monique verdient gewoon zo'n man. Helaas gaat Patty er niet op in dat dat waarschijnlijk het punt niet is.

En nu ben ik echt gestopt met luisteren, want ik trek dat niet meer.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 16:13:36 #126
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198478910
Zolang hij nog steeds begrip en hartjes krijgt van al die BNNers zal hij never nooit veranderen.


Ze zouden m eens kei hard op de werkelijkheid moeten wijzen en laten vallen ipv op handen dragen de achterlijke wannabees :r :r :r :r
pi_198478944
Sowieso dat Antwee over 20 jaar spijt van heeft dat hij er niet meer voor Andrie is geweest. :')
pi_198479002
Der zus ziet er een stuk natuurlijker uit.

https://www.instagram.com/p/B8RHbBYJR2u/?hl=nl
  zaterdag 13 maart 2021 @ 16:23:59 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198479030
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 16:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Der zus ziet er een stuk natuurlijker uit.

https://www.instagram.com/p/B8RHbBYJR2u/?hl=nl
Der zus?

Is dat niet wat al te deftig voor die familie?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_198479112
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 16:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Der zus ziet er een stuk natuurlijker uit.

https://www.instagram.com/p/B8RHbBYJR2u/?hl=nl
Op haar wenkies na is het een mooi meisje ja. Ik bedoel die foto mat zwart mutsje.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 16:42:10 #131
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_198479257
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 16:44:36 #132
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_198479289
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 16:15 schreef SignificanteAnder het volgende:
Sowieso dat Antwee over 20 jaar spijt van heeft dat hij er niet meer voor Andrie is geweest. :')
Natuurlijk gaat dat gebeuren, we kunnen nog jaren voort met deze mensen.

En toch hè, hij is een lul en zij een powervrouw en ernstig beschadigd door de lul.
Maar had ze zich nu echt niet van tevoren kunnen bedenken dat dit ging gebeuren?
Die kerel heeft een kroegleven en wil eigenlijk niet anders. Zij, als volwassen vrouw, zou toch moeten weten dat je iemand niet kunt veranderen, laat staan dat je van een twintiger kroegtijger een huisvader kunt maken.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 13 maart 2021 @ 16:50:17 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_198479360
quote:
stiefvader toch?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 16:53:08 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198479463
quote:
Die moet nog uit de kast komen
pi_198479492
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 16:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die moet nog uit de kast komen
Dacht ik ook meteen.
pi_198479501
Lijkt me een ok vent. Niks mis mee.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198479547
Hij is wel dol op die schoenen: https://www.electrocirkel(...)ertehuis-filipijnen/
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 17:07:00 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198479595
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:07 schreef maily het volgende:

[..]

Ook op strakke broeken O-)
Wil je hem nu als een homo wegzetten. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198479687
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 16:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

stiefvader toch?
Mss Julia haar echte vader?
  zaterdag 13 maart 2021 @ 17:19:19 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198479711
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

O+ ik ga er vanuit dat @:maily of @:leandra me wel een app sturen als er echt nieuws is :7
Ik ben vandaag een beetje buiten beeld :')
Je zult het dus met @maily moeten doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198479714
quote:
Zij, als volwassen vrouw, zou toch moeten weten dat je iemand niet kunt veranderen, laat staan dat je van een twintiger kroegtijger een huisvader kunt maken.
Ik denk dat dat ook niet alleen in haar hoofd bestond, maar dat er van zijn kant ook diverse beloftes zijn gemaakt die kant op. En dat zij daar ook graag in wílde geloven, want dat doe je als je echt gek op iemand bent en echt graag wilt dat het slaagt tussen jullie. Het is niet dat ze dat hele plaatje enkel in haar eigen hoofd heeft gebouwd en dat André daar niet aan bijdroeg. Ik twijfel er niet aan dat er van zijn kant ook genoeg beloftes zijn gemaakt om bij haar de illusie in stand te houden dat het zou lukken, hoor.
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 17:22:51 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198479753
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben vandaag een beetje buiten beeld :')
Je zult het dus met @:maily moeten doen.
En anders leest ze later maar lekker terug ;)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 13 maart 2021 @ 17:23:14 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_198479757
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:19 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook niet alleen in haar hoofd bestond, maar dat er van zijn kant ook diverse beloftes zijn gemaakt die kant op. En dat zij daar ook graag in wílde geloven, want dat doe je als je echt gek op iemand bent en echt graag wilt dat het slaagt tussen jullie. Het is niet dat ze dat hele plaatje enkel in haar eigen hoofd heeft gebouwd en dat André daar niet aan bijdroeg. Ik twijfel er niet aan dat er van zijn kant ook genoeg beloftes zijn gemaakt om bij haar de illusie in stand te houden dat het zou lukken, hoor.
zonder pandemie was het vast al veel eerder misgegaan. Dan had hij zijn 'normale' artiesten ritme gehad en was hij sowieso nauwelijks thuisgeweest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_198479799
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:38 schreef aquawoman het volgende:
Ik zit nu het interview van Patty met Andre te luisteren - echt sympathiek komt ie niet over.

"Mo wilde dat ik met mijn kind in de sneeuw ging spelen, maar ik hou niet van sneeuw". Ja, maar het gaat dus niet om jou op dat moment.

Oh, en deze: "Ja, ik heb natuurlijk voor alles gewerkt, dus alles is van mij".
Fijne vent hé
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198479825
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 15:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

In die gedachtengang past de zin, André 3 is van Monique, die heeft hem gedragen en gebaard.
Monique heeft al het werk gedaan, die walgelijke bijdrage van zo’n 26 seconde daar gelaten...
_O- geweldig jou opmerking die walgelijke bijdrage van 26 sec
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198479849
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:19 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook niet alleen in haar hoofd bestond, maar dat er van zijn kant ook diverse beloftes zijn gemaakt die kant op. En dat zij daar ook graag in wílde geloven, want dat doe je als je echt gek op iemand bent en echt graag wilt dat het slaagt tussen jullie. Het is niet dat ze dat hele plaatje enkel in haar eigen hoofd heeft gebouwd en dat André daar niet aan bijdroeg. Ik twijfel er niet aan dat er van zijn kant ook genoeg beloftes zijn gemaakt om bij haar de illusie in stand te houden dat het zou lukken, hoor.
Inderdaad, zoals haar ten huwelijk vragen,
  zaterdag 13 maart 2021 @ 17:32:12 #150
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_198479862
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:19 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook niet alleen in haar hoofd bestond, maar dat er van zijn kant ook diverse beloftes zijn gemaakt die kant op. En dat zij daar ook graag in wílde geloven, want dat doe je als je echt gek op iemand bent en echt graag wilt dat het slaagt tussen jullie. Het is niet dat ze dat hele plaatje enkel in haar eigen hoofd heeft gebouwd en dat André daar niet aan bijdroeg. Ik twijfel er niet aan dat er van zijn kant ook genoeg beloftes zijn gemaakt om bij haar de illusie in stand te houden dat het zou lukken, hoor.
Oh, zeker! Maar het is natuurlijk al een aantal malen eerder misgegaan. Dit kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen. Als je als laatste kans moeder toch nog een gezin wilt, is het misschien niet heel handig om dat met een A2-achtige te doen. Ik zag dat interview met Patty en daar was het duidelijk, A2 is gewoon een kleuter met een grote bek. Zeker met dat voorbeeld over de sneeuw en dat hij daar niet in wilde, het is toch duidelijk? Wat wil je als volwassen vrouw met zo'n kleuter?
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_198479868
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 15:23 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ugh ik ben begonnen met luisteren, maar moet nu al bijna overgeven door de overkill aan 'Ik weet dat ik een klootzak ben geweest'-retoriek van André.

Hij lijkt ook niks te snappen over hoe conflicten kunnen worden opgelost en focust daarin op wie 'gelijk' heeft en is vervolgens het gezeik zat. Ongelofelijk dat zo'n kindman zichzelf heeft voortgeplant. :')

Als je eenmaal die verantwoordelijkheid hebt kun je daar ook niet meer onderuit met het excuus dat je een artiest bent en geen huisman en dat je dat niet zou kunnen. :r Daar heeft zo'n kind niets aan, deal er maar mee. Hij praat zichzelf echt van alles aan om maar onder die verantwoordelijkheid uit te kunnen komen.
Dat roept hij steeds " ik ben artiest" ja zo wat. Zijn er wel meer je bent ook vader, man,zoon , broer vriend. Slappe zak is het. Die is gewoon met die Sarah en verteld hij over een paar weken nu al vertellen krijgt bij nog meer shit
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198479879
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:30 schreef -river- het volgende:

[..]

Inderdaad, zoals haar ten huwelijk vragen,
Mo lijkt me ook niet de makkelijkste dame.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198479902
quote:
Oh wat erg
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198479903
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef doeka het volgende:

[..]

Oh, zeker! Maar het is natuurlijk al een aantal malen eerder misgegaan. Dit kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen. Als je als laatste kans moeder toch nog een gezin wilt, is het misschien niet heel handig om dat met een A2-achtige te doen. Ik zag dat interview met Patty en daar was het duidelijk, A2 is gewoon een kleuter met een grote bek. Zeker met dat voorbeeld over de sneeuw en dat hij daar niet in wilde, het is toch duidelijk? Wat wil je met volwassen vrouw met zo'n kleuter?
Joh die neukt die Sarah al lang. Dat patty interview was petty
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198479910
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Mo lijkt me ook niet de makkelijkste dame.
Klopt maar dan nog doe je dit niet tot 2x toe
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198479942
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:04 schreef -river- het volgende:
Hij is wel dol op die schoenen: https://www.electrocirkel(...)ertehuis-filipijnen/
Zijn broeken zijn te strak
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 17:36:53 #157
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_198479946
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Joh die neukt die Sarah al lang. Dat patty interview was petty
Oh, dat zou mij niets verbazen. Maar haar verbijstering verbaasd mij. Wat had je dan gedacht? Hoeveel voorbeelden wil je hebben?
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_198479950
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Zijn broeken zijn te strak
Hoe vaak ga je dit zeggen?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198479984
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je dit zeggen?
Is de eerste keer ;) lees post 140 je moet wel opletten he
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198480039
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:36 schreef doeka het volgende:

[..]

Oh, dat zou mij niets verbazen. Maar haar verbijstering verbaasd mij. Wat had je dan gedacht? Hoeveel voorbeelden wil je hebben?
Er ligt een roddelblad in de winkel van deze week hij verteld zo gelukkig te zijn. Ze maken plannen over de bruiloft zijn gestart met het fertiliteit traject dan denk je hier niet aan dus.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198480042
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Is de eerste keer ;) lees post 140 je moet wel opletten he
Zit je panty te strak?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198480074
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Mo lijkt me ook niet de makkelijkste dame.
Mee eens, de powermoeder is niet op haar achterhoofd gevallen en weet wist hoe ze die kleuter aan moet pakken,
pi_198480121
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Zit je panty te strak?
Panty :{w FOK!vrouwen dragen enkel neuksokken kousen met jarretels.
pi_198480149
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:45 schreef -river- het volgende:

[..]

Mee eens, de powermoeder is niet op haar achterhoofd gevallen en weet wist hoe ze die kleuter aan moet pakken,
Dré wist dat hij een kind kreeg. Ik vraag me wel eens af hoe vaak het makkelijk is om je vrouw te verlaten omdat je je niet klaar bent voor huisje boompje beestje. Terwijl de vrouw misschien het zelfde voelt. Maar dat mag niet omdat je een moeder bent.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198480185
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:48 schreef -river- het volgende:

[..]

Panty :{w FOK!vrouwen dragen enkel neuksokken kousen met jarretels.
Volgens mij meer steunkousen :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198480207
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Ik zie wel gelijkenissen tussen deze 2 heren *)
Holy fuck! Is dit zoals die Hazes er nu uit ziet? En vrouwen gaan hier vrijwillig onder liggen? 🤢
pi_198480226
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:53 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Holy fuck! Is dit zoals die Hazes er nu uit ziet? En vrouwen gaan hier vrijwillig onder liggen? 🤢
Als al dat haar weg is ziet hij eruit als een 14 jarige
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198480233
quote:
Ik vraag me wel eens af hoe vaak het makkelijk is om je vrouw te verlaten omdat je je niet klaar bent voor huisje boompje beestje. Terwijl de vrouw misschien het zelfde voelt. Maar dat mag niet omdat je een moeder bent.
Dat komt omdat mannen tot in de lengte van dagen wegkomen met gedrag waarvoor meisjes al op jonge leeftijd berispt worden. Dat minder vrouwen opstappen, komt puur omdat ze als kind beter worden afgericht. Het is al vroeg duidelijk dat de sociale druk voor vrouwen veel hoger ligt en dat de meesten daarom het lef niet hebben om weg te gaan.
pi_198480278
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:55 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat komt omdat mannen tot in de lengte van dagen wegkomen met gedrag waarvoor meisjes al op jonge leeftijd berispt worden. Dat minder vrouwen opstappen, komt puur omdat ze als kind beter worden afgericht. Het is al vroeg duidelijk dat de sociale druk voor vrouwen veel hoger ligt en dat de meesten daarom het lef niet hebben om weg te gaan.
Ik zou die kleuter bij Andre laten. Even zien hoe de relatie met duckface dan gaat.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198480302
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Volgens mij meer steunkousen :D
:D
pi_198480322
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:55 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat komt omdat mannen tot in de lengte van dagen wegkomen met gedrag waarvoor meisjes al op jonge leeftijd berispt worden. Dat minder vrouwen opstappen, komt puur omdat ze als kind beter worden afgericht. Het is al vroeg duidelijk dat de sociale druk voor vrouwen veel hoger ligt en dat de meesten daarom het lef niet hebben om weg te gaan.
Als vrouw weg te gaan zonder je kind bedoel je dan specifiek?
pi_198480350
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:00 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Als vrouw weg te gaan zonder je kind bedoel je dan specifiek?
Dat is een no go nog steeds.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198480418
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:55 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat komt omdat mannen tot in de lengte van dagen wegkomen met gedrag waarvoor meisjes al op jonge leeftijd berispt worden. Dat minder vrouwen opstappen, komt puur omdat ze als kind beter worden afgericht. Het is al vroeg duidelijk dat de sociale druk voor vrouwen veel hoger ligt en dat de meesten daarom het lef niet hebben om weg te gaan.
Wiegendood was ook wat hoger een tijdje geleden
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 13 maart 2021 @ 18:20:47 #174
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_198480622
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat roept hij steeds " ik ben artiest" ja zo wat. Zijn er wel meer je bent ook vader, man,zoon , broer vriend. Slappe zak is het. Die is gewoon met die Sarah en verteld hij over een paar weken nu al vertellen krijgt bij nog meer shit
Alsof je als artiest echt dagen van huis bent. Wat doe je dan zoal de hele dag als artiest? Elke dag drie concerten van twee uur geven? Allemaal leuk en aardig, maar iemand met een doorsnee 9-17 kantoorbaan ziet zijn/haar kind nog meer dan deze pauper.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 18:27:58 #175
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_198480754
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:00 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Als vrouw weg te gaan zonder je kind bedoel je dan specifiek?
Ik denk het wel. Als het omgedraaid zou worden zou dit van 'niet oke' naar 'helemaal niet oke!!#@$$@@@111' gaan.
pi_198480845
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 16:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

stiefvader toch?
Ze komen uit Hillie waar het vroeger gierde van 't oude geld. Pa doet dat een beetje na door die schoenen, dat was zo'n kleurtje wat in de jaren 80 hip was. Oud geld, draagt dat nog
pi_198480900
Artiest Antwee mag zijn klachten over in de sneeuw spelen en andere vervelende gezinsdingen eens bespreken met artiest Jan Dulles.
pi_198480920
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:20 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Alsof je als artiest echt dagen van huis bent. Wat doe je dan zoal de hele dag als artiest? Elke dag drie concerten van twee uur geven? Allemaal leuk en aardig, maar iemand met een doorsnee 9-17 kantoorbaan ziet zijn/haar kind nog meer dan deze pauper.
Andere artiesten zien dat dan ook anders: https://www.rtlboulevard.(...)-fulltime-vader-zijn
  zaterdag 13 maart 2021 @ 19:06:08 #179
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198481345
Maar hij is wel netjes opgevoed he!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 19:28:42 #180
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198481670
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:38 schreef Phoebster het volgende:
Artiest Antwee mag zijn klachten over in de sneeuw spelen en andere vervelende gezinsdingen eens bespreken met artiest Jan Dulles.
NOU INDERDAAD!!!! :'(
pi_198481735


[ Bericht 100% gewijzigd door Woonbootjes op 13-03-2021 19:34:35 (Verkeerd plaatje) ]
pi_198481751
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:28 schreef maily het volgende:

[..]

NOU INDERDAAD!!!! :'(
Ik zag plaatje van Andre in de sneeuw
  zaterdag 13 maart 2021 @ 19:44:09 #183
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198481862
En
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:35 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Ik zag plaatje van Andre in de sneeuw
Maar hij wilde niet met An3 spelen in de sneeuw :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198481876
Let maar op. Over een paar maanden gaat hij weer terug naar Monique.
Idiots have patterns.
pi_198481894
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:44 schreef AgnesGru het volgende:
En
[..]

Maar hij wilde niet met An3 spelen in de sneeuw :')
Er staat er toch een op Internet ben niet zo handig met plaatsen😒
pi_198481937
André is een NKZ vader.

Treffende column over André Medium.
https://www.ad.nl/rotterd(...)mUxMiIDeKBF9-liH76KM
pi_198482579
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:06 schreef AgnesGru het volgende:
Maar hij is wel netjes opgevoed he!
Ja haha wat is dat "U" zeggen nou waard als je verder zo met mensen omgaat?
  zaterdag 13 maart 2021 @ 20:23:23 #188
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198482725
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:48 schreef ootjekatootje het volgende:
André is een NKZ vader.

Treffende column over André Medium.
https://www.ad.nl/rotterd(...)mUxMiIDeKBF9-liH76KM
_O_

Dat stukje over Gordon _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198483892
En toch klopt er iets niet Dre die zegt op oudere vrouwen te vallen en nu een meid van 23 :? :? :?
Twinning = boring
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 21:11:56 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198484293
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 20:59 schreef Inca het volgende:
En toch klopt er iets niet Dre die zegt op oudere vrouwen te vallen en nu een meid van 23 :? :? :?
Kan hij wel zeggen ... O-)
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 21:13:10 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198484341
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:44 schreef quirina het volgende:
Let maar op. Over een paar maanden gaat hij weer terug naar Monique.
Idiots have patterns.
Ik mag toch hopen dat hij daar niet meer welkom is.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 maart 2021 @ 21:16:19 #192
22592 crew  Ole
pi_198484445
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:11 schreef maily het volgende:

[..]

Kan hij wel zeggen ... O-)
door al die verbouwingen ziet ze er meer uit als 40
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198484689
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben vandaag een beetje buiten beeld :')
Je zult het dus met @:maily moeten doen.
Aan het bijlezen. Goddank dat Barbie niet bovenaan mijn MyAT staat :')

[ Bericht 0% gewijzigd door mascara-klodder op 13-03-2021 21:35:01 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198484732
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:16 schreef Ole het volgende:

[..]

door al die verbouwingen ziet ze er meer uit als 40
Vreselijk wat een verminking.
Een aantal jaar terug was het gewoon nog een leuk meisje om te zien. Zo zonde.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 21:27:24 #195
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_198484783
Dre zit nu in de jury van Me want more op SBS6 ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_198485074
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:34 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Ze komen uit Hillie waar het vroeger gierde van 't oude geld. Pa doet dat een beetje na door die schoenen, dat was zo'n kleurtje wat in de jaren 80 hip was. Oud geld, draagt dat nog
Wat is er nou weer mis met Hilligersberg.
Winkelen daar is _O_
Verder woont mijn halve familie daar op de Singels :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198485643
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:34 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Ze komen uit Hillie waar het vroeger gierde van 't oude geld. Pa doet dat een beetje na door die schoenen, dat was zo'n kleurtje wat in de jaren 80 hip was. Oud geld, draagt dat nog
Het oude geld was toch juist Kralingen vs het nieuwe geld in Hillegersberg?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 maart 2021 @ 21:59:02 #198
22592 crew  Ole
pi_198485721
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met Hilligersberg.
Winkelen daar is _O_
Verder woont mijn halve familie daar op de Singels :P
Mijn roots ! Allebei mijn ouders daar geboren! En café van Henk om de hoek O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator zaterdag 13 maart 2021 @ 21:59:31 #199
184769 crew  Deisyy
pi_198485732
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het oude geld was toch juist Kralingen vs het nieuwe geld in Hillegersberg?
Een kenner! Dit klopt inderdaad.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 maart 2021 @ 22:00:39 #200
22592 crew  Ole
pi_198485776
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het oude geld was toch juist Kralingen vs het nieuwe geld in Hillegersberg?
ga ik even navragen. Maar 50 jaar geleden ook al sjieke wijk hoor.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 maart 2021 @ 22:01:40 #201
22592 crew  Ole
pi_198485808
in elk geval de Statenlaan!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198485910
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Een kenner! Dit klopt inderdaad.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:00 schreef Ole het volgende:

[..]

ga ik even navragen. Maar 50 jaar geleden ook al sjieke wijk hoor.
Ik kom er zelf niet vandaan hoor, maar zo heb ik het altijd begrepen. Uiteraard een stereotype want zo zwart wit is het niet. En nieuw geld wordt uiteindelijk ook oud geld.

Betwijfel of er heden ten dagen nog verschil in zit.
  Moderator zaterdag 13 maart 2021 @ 22:07:45 #203
184769 crew  Deisyy
pi_198485999
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:04 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

[..]

Ik kom er zelf niet vandaan hoor, maar zo heb ik het altijd begrepen. Uiteraard een stereotype want zo zwart wit is het niet. En nieuw geld wordt uiteindelijk ook oud geld.

Betwijfel of er heden ten dagen nog verschil in zit.
Dit vond ik op quotenet.

quote:
Ook Rotterdam kent twee rijkenwijken: het nabij het centrum gelegen Kralingen, waar vooral de oude chique woont, en het noordelijk van de ring gelegen Hillegersberg, dat sinds een jaar of tien een sterke aantrekkingskracht uitoefent op vooral het nieuwe geld. Beide wijken vormden ooit zelfstandige gemeenten. Kralingen werd in 1895 bij Rotterdam gevoegd, Hillegersberg pas in 1941
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198486201
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:00 schreef Ole het volgende:

[..]

ga ik even navragen. Maar 50 jaar geleden ook al sjieke wijk hoor.
Het doet mij altijd denken aan Jaap Kooiman van “Toen was geluk heel gewoon” 😂
pi_198486305
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het oude geld was toch juist Kralingen vs het nieuwe geld in Hillegersberg?
Mijn familie is toch echt oud geld :@

Maargoed, ik hou sowieso van Rotterdam ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198486391
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:59 schreef Ole het volgende:

[..]

Mijn roots ! Allebei mijn ouders daar geboren! En café van Henk om de hoek O+
En ik maar denken dat jij gewoon een echte Amsterdammer bent :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198486979
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

En ik maar denken dat jij gewoon een echte Amsterdammer bent :D
Ja dit. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO zondag 14 maart 2021 @ 01:28:41 #208
22592 crew  Ole
pi_198489034
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

En ik maar denken dat jij gewoon een echte Amsterdammer bent :D
ssst.. niet doorvertellen! was al met zwemdiploma, inleveren ov kaart (ook nog op mijn verjaardag)
Ik ben een overloper :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 14 maart 2021 @ 01:29:27 #209
22592 crew  Ole
pi_198489040
010 hier :@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198489231
010 geboren, in Kralingen gewoond vlak naast café Stobbe.
pi_198489762
Het wordt weer tijd voor nieuwe dubbelzinnige insta post van Mo of gebral van Antwee. De gate kakt alweer in!
It's better to regret something you did than something you didn't do
  zondag 14 maart 2021 @ 09:13:27 #212
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_198490486
Ik zag vanuit m’n ooghoek dat Melting Pot Amsterdam (oftewel de winkel van Bridget) ook volger is van Sarah van Soelen.
Die heeft het dus nog niet echt losgelaten.
Of houdt gewoon van de dirt, zoals wij hier.
Be sure to wear some flowers in your hair
  zondag 14 maart 2021 @ 09:15:18 #213
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198490501
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 09:13 schreef MiLalaa het volgende:
Ik zag vanuit m’n ooghoek dat Melting Pot Amsterdam (oftewel de winkel van Bridget) ook volger is van Sarah van Soelen.
Die heeft het dus nog niet echt losgelaten.
Of houdt gewoon van de dirt, zoals wij hier.
Ik denk het eerste, ook gezien haar Instagram post. Maar dat was vast grappig bedoeld. Het eerste sluit het tweede niet uit eigenlijk :D

[ Bericht 9% gewijzigd door AgnesGru op 14-03-2021 09:34:31 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 14 maart 2021 @ 10:15:34 #214
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_198491214
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:59 schreef Ole het volgende:

[..]

Mijn roots ! Allebei mijn ouders daar geboren! En café van Henk om de hoek O+
Henk heeft het cafe verkocht en gaat naar Oostenrijk.. Binnenkort bij een 'ik Vertrek' achtig programma :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 14 maart 2021 @ 11:57:00 #215
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198492528
quote:
6s.gif Op zondag 14 maart 2021 10:15 schreef E.T. het volgende:

[..]

Henk heeft het cafe verkocht en gaat naar Oostenrijk.. Binnenkort bij een 'ik Vertrek' achtig programma :Y
Oostenrijk is vaak wel succesvol bij ik vertrek, tenminste dat was onze conclusie hier.

Ik dacht dat die lui tegenwoordig bij Lebbink zaten.
pi_198493181
Ik wacht geduldig op het interview met Monique . Dan zal alle dirty things wel naar buiten komen. Met in de hoofdrol "Het 2e Mobieltje" verwacht ik.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zondag 14 maart 2021 @ 13:40:58 #217
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker zondag 14 maart 2021 @ 13:53:40 #218
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198494191
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 12:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik wacht geduldig op het interview met Monique . Dan zal alle dirty things wel naar buiten komen. Met in de hoofdrol "Het 2e Mobieltje" verwacht ik.
:9
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 14:13:37 #219
184769 crew  Deisyy
pi_198494510
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 12:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik wacht geduldig op het interview met Monique . Dan zal alle dirty things wel naar buiten komen. Met in de hoofdrol "Het 2e Mobieltje" verwacht ik.
Geïnterviewd door Linda de Mol. Topshow!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198494588
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 12:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik wacht geduldig op het interview met Monique . Dan zal alle dirty things wel naar buiten komen. Met in de hoofdrol "Het 2e Mobieltje" verwacht ik.
Musical en alles!
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198494640
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:18 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Musical en alles!
Ik wilde eerst nog zeggen dat die vast geproduceerd zou worden door het wandelende glijmiddel van Hilversum Joop vd Ende, maar die zit al met een oranjebruine arm in Raggel natuurlijk.
pi_198494657
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik wilde eerst nog zeggen dat die vast geproduceerd zou worden door het wandelende glijmiddel van Hilversum Joop vd Ende, maar die zit al met een oranjebruine arm in Raggel natuurlijk.
Ik ben een beelddenker ;(
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198494750
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 12:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik wacht geduldig op het interview met Monique . Dan zal alle dirty things wel naar buiten komen. Met in de hoofdrol "Het 2e Mobieltje" verwacht ik.
Vorig jaar klapte ze toch ook niet echt uit de school?
Ben benieuwd of ze dat deze keer wel zou doen.
Voor ons natuurlijk top :@ Maar ik schat zo in dat ze An3 voorop stelt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 14 maart 2021 @ 14:26:43 #224
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198494751
P O W E R V R O U W
de musical

Wegens succes voor de 195e keer verlengd
  Spellchecker zondag 14 maart 2021 @ 14:28:32 #225
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198494795
quote:
9s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:26 schreef herverwijderd het volgende:
P O W E R V R O U W
de musical

Wegens succes voor de 195e keer verlengd
_O- _O_
pi_198494846
Ik heb de tijdlijn trouwens niet helemaal duidelijk maar de betrokkenen zelf ook niet, dat scheelt.
André zegt dat hij in de (3?) maanden voordat hij met Bridget ging flink aan het rondnaaien was en in een hotel woonde. Dat was dus zo'n beetje voor het concert met de kettinkjes en 20 concertkaartjes. Maar Mo postte toen allemaal gelukkige foto's met bijvoorbeeld haar vader die naar zijn schoonzoon keek enzo...Was wel de beruchte concertreeks waarbij de kleedkamer voor Mo verboden terrein was :')

Wellicht zegt André daarom Zo vaak dat hij nooit vreemdgaat; hij denkt steeds het het uit is maar zij weet van niks...
  zondag 14 maart 2021 @ 14:31:49 #227
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198494865
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:28 schreef maily het volgende:

[..]

_O- _O_
Toen je me vroeg
Geknield op de vloer
Nooit meer naar de kroeg
Is wat je me bezwoer

Maar die tweeeeeeede mobieeeeeeel
Is toen het dooooeeeeek vieeeeeel
pi_198494904
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Vorig jaar klapte ze toch ook niet echt uit de school?
Ben benieuwd of ze dat deze keer wel zou doen.
Voor ons natuurlijk top :@ Maar ik schat zo in dat ze An3 voorop stelt.
Mwah er was wel dat interview in de Linda toen ze weer bij elkaar waren. Eigenlijk dezelfde toon als haar laatste instapost; zogenaamd waardig en liefdevol maar het superioriteitsgevoel was tussen de regels duidelijk te lezen.
pi_198496156
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Mwah er was wel dat interview in de Linda toen ze weer bij elkaar waren. Eigenlijk dezelfde toon als haar laatste instapost; zogenaamd waardig en liefdevol maar het superioriteitsgevoel was tussen de regels duidelijk te lezen.
Ik weet het niet zeker meer. Maar heeft ze na de hereniging niet gezegd dat hij dit niet nog een keer moet proberen of ben ik nu in de war met iemand anders?

Als ze het hem nu vergeeft hoeft ze echt nooit meer een huilie post op Insta te plaatsen.
Als vrouw van in de veertig die haar toyboy elke vernedering en afwijzing vergeeft. Hou toch op. :')

Of zou dat iets zijn wat vrouwen van bekende mannen (zoals bv ook voetballers) accepteren? Dat als je een relatie krijgt je weet dat vreemdgaan erbij hoort? ):O
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 14 maart 2021 @ 16:25:55 #230
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_198497675
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb de tijdlijn trouwens niet helemaal duidelijk maar de betrokkenen zelf ook niet, dat scheelt.
André zegt dat hij in de (3?) maanden voordat hij met Bridget ging flink aan het rondnaaien was en in een hotel woonde. Dat was dus zo'n beetje voor het concert met de kettinkjes en 20 concertkaartjes. Maar Mo postte toen allemaal gelukkige foto's met bijvoorbeeld haar vader die naar zijn schoonzoon keek enzo...Was wel de beruchte concertreeks waarbij de kleedkamer voor Mo verboden terrein was :')

Wellicht zegt André daarom Zo vaak dat hij nooit vreemdgaat; hij denkt steeds het het uit is maar zij weet van niks...
Klinkt als mijn ex.
pi_198498605
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Vorig jaar klapte ze toch ook niet echt uit de school?
Ben benieuwd of ze dat deze keer wel zou doen.
Voor ons natuurlijk top :@ Maar ik schat zo in dat ze An3 voorop stelt.
Nee toen niet, maar nu is ze voor de 2e x voor de leeuwen gegooid hoop ik het voor de ins en outs :P . Voor kleine dre is het triest.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198498622
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 15:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker meer. Maar heeft ze na de hereniging niet gezegd dat hij dit niet nog een keer moet proberen of ben ik nu in de war met iemand anders?

Als ze het hem nu vergeeft hoeft ze echt nooit meer een huilie post op Insta te plaatsen.
Als vrouw van in de veertig die haar toyboy elke vernedering en afwijzing vergeeft. Hou toch op. :')

Of zou dat iets zijn wat vrouwen van bekende mannen (zoals bv ook voetballers) accepteren? Dat als je een relatie krijgt je weet dat vreemdgaan erbij hoort? ):O
Heeft Monique inderdaad gezegd ik denk ook dat ze echt klaar is met hem.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198499074
Mannen die vreemd gaan zullen altijd een excuus in hun hoofd verzinnen (ze had geen tijd voor mij, we waren even uit elkaar gegroeid enz,) en daarmee hun daden goedpraten.
pi_198499136
quote:
9s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:31 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Toen je me vroeg
Geknield op de vloer
Nooit meer naar de kroeg
Is wat je me bezwoer

Maar die tweeeeeeede mobieeeeeeel
Is toen het dooooeeeeek vieeeeeel
pi_198499179
quote:
10s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:43 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
_O-
pi_198499217
Als ik Mo was zou ik die verlovingsring verpatsen en een leuk huisje kopen, moet kunnen want ze heeft een eigen inkomen en die ring zal ook wel wat waard zijn.
pi_198499294
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:47 schreef -river- het volgende:
Als ik Mo was zou ik die verlovingsring verpatsen en een leuk huisje kopen, moet kunnen want ze heeft een eigen inkomen en die ring zal ook wel wat waard zijn.
Het gaat hier niet over een 'real housewife of Beverly Hills of Orange County' waar met sieraden van tonnen wordt gesmeten :D

Dit is gewoon een moeke uit Berkel :P

Laat haar en het mormel gewoon de villa houden, afbetaald en al door die rat.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198499360
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over een 'real housewife of Beverly Hills of Orange County' waar met sieraden van tonnen wordt gesmeten :D

Dit is gewoon een moeke uit Berkel :P

Laat haar en het mormel gewoon de villa houden, afbetaald en al door die rat.
Ik zou uit trots er weg gaan aangezien hij in het interview zei dat alles van hem is. En al krijgt ze maar weinig voor, als je een huis koopt met beetje eigen inleg (opbrengst van de ring) en een hypotheek (moet lukken ze heeft eigen inkomen) en alimentatie dan kan ze het prima redden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 14 maart 2021 @ 17:57:08 #239
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198499380
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 01:29 schreef Ole het volgende:
010 hier :@
Hier ook, :@. Ok, niet een originele maar toch zeker wel een paar jaar. Waarvan een deel in Hillegersberg, _O_ O+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198500014
André Hazes verbijsterd door operazangeres zonder broek: ‘Mag ik je nummer?’

Ruim 1 miljoen mensen zagen gisteravond hoe operazangeres Helene Kalisvaart diepe indruk maakte op de jury van We want more. André Hazes wist niet wat hij hoorde, maar vooral niet waar hij moest kíjken: de vrouw verscheen zonder broek op het podium. Toen ze opmerkte dat ze hoge noten ‘uit haar kruis’ haalt, was hij helemaal in de war. ,,Mag ik je nummer?’’

Van haar jonge zoontje IJsbrand mocht ze het eigenlijk niet zeggen. ,,Maar ik doe het toch’’, zei Helene voorafgaand aan haar optreden, terwijl het ventje achter de schermen een bedenkelijk gezicht trok. Waar ze de hoge noten in het lied La mamma morta vandaan haalt? ,,Ja, eh... ja, uit je... uit je kruis.’’

Jurylid André hoorde het met grote ogen aan, ook vanwege de outfit van de hippie-achtige kunstzinnige ondernemer. Ze droeg een blouse, met daaronder alleen een panty en hoge cowboylaarzen. Daardoor was de bron van haar hoge noten al bij de minste bewegingen zichtbaar voor het publiek.

Climax
De vrouw zong zich met gemak naar de halve finale van de SBS 6-show, aangezien alle vijf de juryleden op hun ‘I want more’-knop drukten. Reden voor Helene om te juichen - en te springen. André wist niet waar hij het zoeken moest. ,,Oh nee, we zien je kruis!’’ riep hij lachend.

Het deerde Helene niet. ,,I love it’’, zei ze, verwijzend naar haar optreden. ,,Oké, nog één keer springen dan’’, grapte André, waarna de vrouw nog eens de lucht in ging. Haar zoontje sloeg backstage ondertussen zijn handen voor zijn gezicht.

,,Het blijft me verbazen dat er zo’n stemgeluid uit iemand kan komen’’, begon André zijn commentaar. Nu de sfeer toch ondeugend was, wilde hij wel zeggen wat hij nog meer voelde. ,,Als ik mijn ogen dichtdeed, zag ik een liefdesscène voor me die tot een climax kwam.’’

Collega Trijntje Oosterhuis zei dat ze zelf ook zo mooi klassiek wil leren zingen. ,,Dat verhaal over je kruis kan ik je wel een keer uitleggen’’, zei Helene, waarop Trijntje haar nummer vroeg om een afspraak te maken. Daar had André ook wel oren naar. ,,Mag ik ook je nummer?’’ lachte hij.

Ook Ali B en Davina Michelle roemden haar ‘magische’ optreden en gezellige persoonlijkheid. Opera-expert Henk Poort was zelfs geëmotioneerd. ,,Jij bent zo’n ongelofelijk reclamebord voor de opera’’, zei hij. ,,Het is niet ouderwets, stoffig en nuffig. Jij bent opera. Ik kán janken hoor, nu.’’
Toen Helene wegliep, brandde er nog een vraag op Andrés lippen. ,,Had ze nou een onderbroek aan of niet?’’ vroeg hij zijn collega’s. Davina dacht van wel, Trijntje en Henk van niet. ,,Nee, volgens mij niet hoor’’, concludeerde André, duidelijk verbijsterd. Het maakte haar familie (en haar zoontje) niet meer uit: zij vielen de vrouw backstage in de armen.

Helene ging naar huis met 500 euro. Over enkele weken keert ze terug in de halve finale.

https://www.ad.nl/show/an(...)-je-nummer~a90599fd/
pi_198500662
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:40 schreef -river- het volgende:
Mannen die vreemd gaan zullen altijd een excuus in hun hoofd verzinnen (ze had geen tijd voor mij, we waren even uit elkaar gegroeid enz,) en daarmee hun daden goedpraten.
We were on a break! *O*
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198506655
Ik lees ook over afspraakjes in de sportschool. Maar sportscholen zijn toch al weer heel wat maanden verplicht gesloten. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. O-)
pi_198507807
Mijn sportschool heeft buiten een tent dus wij kunnen weliswaar beperkt sporten.
pi_198507871
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:25 schreef shiitake het volgende:
Ik lees ook over afspraakjes in de sportschool. Maar sportscholen zijn toch al weer heel wat maanden verplicht gesloten. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. O-)
Was al rechtgezet, ze sporten bij een andere sportschool. Volgens André hadden ze ook vooral contact als verslaafden onderling, soort buddy.
  maandag 15 maart 2021 @ 10:23:12 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198508273
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:25 schreef Luke83 het volgende:

[..]

We were on a break! *O*
Dat zal dan ook zijn excuus wel zijn als uitkomt dat hij het in augustus 2019 met Sarah in het hotel deed.

Dat hotel waar hij toen toch zat omdat hij vlak voor een concertreeks zat en hij dan, net als zijn vader, niet thuis kon zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198508319
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zal dan ook zijn excuus wel zijn als uitkomt dat hij het in augustus 2019 met Sarah in het hotel deed.

Dat hotel waar hij toen toch zat omdat hij vlak voor een concertreeks zat en hij dan, net als zijn vader, niet thuis kon zijn?
Hij wilt niet op zijn pa lijken maar hij kopieert wel alles van zijn Pa. Beetje vreemd.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 15 maart 2021 @ 12:07:03 #247
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_198509943
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij wilt niet op zijn pa lijken maar hij kopieert wel alles van zijn Pa. Beetje vreemd.
Hij gebruikt zijn genenpoel om alle verantwoordelijkheid af te schuiven.
Hoe vaak hij zijn vader aanhaalt om aan te geven dat hij er dus eigenlijk gewoon écht niks aan kan doen dat hij teveel zuipt, overal zn (al dan niet gekleide) piemeltje insteekt en geen vader voor An3 gaat zijn.
“Kind van mn vader he.. “
Fok!bejaarde
  maandag 15 maart 2021 @ 12:25:36 #248
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198510283
Ik vraag me eigenlijk af of dit soort verhalen zo groot worden omdat de andere partij ook soort van bekendheid is / geld heeft...... net als marco met Iris Hond....

Wanneer ze vreemdgaan met iemand die totaal geen bekendheid heeft, zal dat minder snel uitkomen en/of aandacht krijgen?
pi_198510367
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij wilt niet op zijn pa lijken maar hij kopieert wel alles van zijn Pa. Beetje vreemd.
Die gozer heeft totaal geen eigen identiteit. :N
pi_198510730
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij wilt niet op zijn pa lijken maar hij kopieert wel alles van zijn Pa. Beetje vreemd.
Zoals Stef bos tig jaar geleden al zong. :D
pi_198510954
Ik moet hem nageven hij houd zich erg rustig.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 15 maart 2021 @ 13:02:24 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198511026
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik moet hem nageven hij houd zich erg rustig.
Waarschijnlijk heeft hij meegekregen dat zijn "interviews" bij Boulevard en Shownieuws niet zo lekker zijn gevallen als hij verwacht had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198511125
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft hij meegekregen dat zijn "interviews" bij Boulevard en Shownieuws niet zo lekker zijn gevallen als hij verwacht had.
Waar zou dat bord voor zijn kop gebleven zijn?
pi_198513551
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waar zou dat bord voor zijn kop gebleven zijn?
Dat kun je niet zien zit een plank voor :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198514139
quote:
premium artikel hebben we niks aan
Twinning = boring
  Spellchecker maandag 15 maart 2021 @ 16:07:41 #257
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198514842
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:07 schreef Inca het volgende:

[..]

premium artikel hebben we niks aan
Ik kon 'm gewoon lezen.
pi_198517241
Monique Noël fan account op Insta sinds 13-3-2021 zag ik
pi_198517986
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:16 schreef Woonbootjes het volgende:
Monique Noël fan account op Insta sinds 13-3-2021 zag ik
Wat is daar bijzonder aan? Zulk soort accounts bestaan toch al lang?
pi_198518107
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:53 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wat is daar bijzonder aan? Zulk soort accounts bestaan toch al lang?
Het wordt pas bijzonder als Mo vergeet uit te loggen en als zichzelf Powervrouw-reacties onder haar eigen posts plaatst.
pi_198518112
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:53 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wat is daar bijzonder aan? Zulk soort accounts bestaan toch al lang?
Het is niet bijzonder maar pas aangemaakt 😀
  maandag 15 maart 2021 @ 20:33:14 #263
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198518906
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het wordt pas bijzonder als Mo vergeet uit te loggen en als zichzelf Powervrouw-reacties onder haar eigen posts plaatst.
_O- _O- _O-
pi_198519051
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:16 schreef Woonbootjes het volgende:
Monique Noël fan account op Insta sinds 13-3-2021 zag ik
Waarom zou je fan van deze vrouw zijn? Wat dóet ze?
  maandag 15 maart 2021 @ 20:41:21 #265
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198519086
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom zou je fan van deze vrouw zijn? Wat dóet ze?
Een echte powervrouw zijn :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198519100
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom zou je fan van deze vrouw zijn? Wat dóet ze?
Een kleinkind van de beroemde opa op de wereld zetten. :') Zijn echt een hoop gekkies die fanatiek Hazes-fan zijn. En dat telt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198519365
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die gozer heeft totaal geen eigen identiteit. :N
Hij kopieert krampachtig het gedrag van pa omdat hij niet wil weten dat Marco Eijk zijn echte vader is.
pi_198519569
Let maar op, binnen twee maandjes is hij weer terug bij Mo.
pi_198519754
Misschien heeft hij nu al spijt :+
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198520978
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij kopieert krampachtig het gedrag van pa omdat hij niet wil weten dat Marco Eijk zijn echte vader is.
Daar lijkt hij inderdaad sprekend op.
pi_198521300
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 21:58 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Daar lijkt hij inderdaad sprekend op.
Die gelijkenis is gewoon eng
Alius aliud dicit
pi_198521517
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 22:14 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Die gelijkenis is gewoon eng
Toch lijkt hij ook op John de Wolf
pi_198526972
Docu met niet eerder vertoond materiaal André Hazes in de maak


https://www.rtlboulevard.(...)re-hazes-april-op-tv

:O :O :O :O :O :O :O
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:44:48 #274
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198526990
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Docu met niet eerder vertoond materiaal André Hazes in de maak


https://www.rtlboulevard.(...)re-hazes-april-op-tv

:O :O :O :O :O :O :O
Hopelijk de allerlaatste privébeelden van deze maffe familie...
pi_198527023
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hopelijk de allerlaatste privébeelden van deze maffe familie...
Rachel kan weer even vooruit daar in Barcelona.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:50:33 #276
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198527064
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Rachel kan weer even vooruit daar in Barcelona.
Ik kan me voorstellen dat het het laatste beetje materiaal is, wat nooit eerder goed genoeg was om te gebruiken. Korrelig, onscherp en niet pakkend of grappig.

Gewoon wat bewegende beelden van André en diverse figuren. Voorzien van commentaar van Roggel, wie zit daar nu op te wachten.
pi_198527115
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het het laatste beetje materiaal is, wat nooit eerder goed genoeg was om te gebruiken. Korrelig, onscherp en niet pakkend of grappig.

Gewoon wat bewegende beelden van André en diverse figuren. Voorzien van commentaar van Roggel, wie zit daar nu op te wachten.
Ik in elk geval niet.
Die vrouw melkt echt alles uit.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 maart 2021 @ 17:07:44 #278
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198532144
De vraag is natuurlijk wanneer Mo een nieuwe vent heeft en wat Antwee daarvan gaat vinden, :7. Ik heb niet het idee dat hij dat goed aan kan. Want híj mag natuurlijk wel weg, maar dat zij verdergaat met haar leven? Dat trekt Dré volgens mij niet, :s) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 17:10:44 #279
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_198532201
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
De vraag is natuurlijk wanneer Mo een nieuwe vent heeft en wat Antwee daarvan gaat vinden, :7. Ik heb niet het idee dat hij dat goed aan kan. Want híj mag natuurlijk wel weg, maar dat zij verdergaat met haar leven? Dat trekt Dré volgens mij niet, :s) .
Uit eigen ervaring weet ik dat als iemand eenmaal vreemdgaat dat het ze niks meer boeit wat jij doet. De liefde is al over bij hem denk ik.
pi_198532265
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring weet ik dat als iemand eenmaal vreemdgaat dat het ze niks meer boeit wat jij doet. De liefde is al over bij hem denk ik.
Ik heb helaas een totaal andere ervaring daar mee :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198532668
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring weet ik dat als iemand eenmaal vreemdgaat dat het ze niks meer boeit wat jij doet. De liefde is al over bij hem denk ik.
Nee hoor. Zowel Dre als Marco lieten weten dat ze het niet aan zouden kunnen als ze hun ex met een andere man zouden zien. (Dre zei dat later, toen hij terug was bij Mo).
pi_198532801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring weet ik dat als iemand eenmaal vreemdgaat dat het ze niks meer boeit wat jij doet. De liefde is al over bij hem denk ik.
Jammer dat je ook zoiets hebt meegemaakt (I assume), maar je vergist je gigantisch rondom Dré, denk ik.
Die smacht straks weer naar die trouwe, brave Mo.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 17:51:24 #283
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198532973
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:35 schreef praadje het volgende:

[..]

Nee hoor. Zowel Dre als Marco lieten weten dat ze het niet aan zouden kunnen als ze hun ex met een andere man zouden zien. (Dre zei dat later, toen hij terug was bij Mo).
Klopt, denk dat het een vuile rat wordt als Mo een ander heeft.
pi_198533627
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Klopt, denk dat het een vuile rat wordt als Mo een ander heeft.
Dat denk ik ook.
  Spellchecker dinsdag 16 maart 2021 @ 18:31:08 #285
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198533824
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Klopt, denk dat het een vuile rat wordt als Mo een ander heeft.
:9
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 maart 2021 @ 18:48:33 #286
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198534208
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring weet ik dat als iemand eenmaal vreemdgaat dat het ze niks meer boeit wat jij doet. De liefde is al over bij hem denk ik.
Ik denk dat het bij Drè ook vooral een kwestie is van: ik wil jou niet (meer) maar een ander mag je ook niet.

En dan niet uit liefde.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 18:56:21 #287
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198534407
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij Drè ook vooral een kwestie is van: ik wil jou niet (meer) maar een ander mag je ook niet.

En dan niet uit liefde.
Yup, hoe achterlijk is dat. Hij ligt met anderen te krikken maar zijn ex moet braaf thuisblijven.
pi_198535038
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij Drè ook vooral een kwestie is van: ik wil jou niet (meer) maar een ander mag je ook niet.

En dan niet uit liefde.
Jup, een ego-dingetje. Hij zei ook in JFK magazine na de breuk vorig jaar dat hij er geen moment on getreurd heeft. Zo kwam hij ook in de interviews vorige week over. Paar maanden terug een aanzoek omdat hij dat opportuun vond uit liefde naar haar, en nu werkt het niet meer. Next.

Er is iets engs aan hem, iets in zijn persoonlijkheidsstructuur. Met de dikke disclaimer dat je nooit zomaar labels kunt plakken als je en geen professional bent en diegene niet echt kent, zou het me niks verbazen als hij op zijn minst wat kenmerken aantikt van het 1 en ander.
En ja dat doet iedereen wel maar hij echt meer dan gemiddeld.
pi_198535924
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
De vraag is natuurlijk wanneer Mo een nieuwe vent heeft en wat Antwee daarvan gaat vinden, :7. Ik heb niet het idee dat hij dat goed aan kan. Want híj mag natuurlijk wel weg, maar dat zij verdergaat met haar leven? Dat trekt Dré volgens mij niet, :s) .
Dat is mooi laat hij maar eens voelen hoe het is.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198536821
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Jup, een ego-dingetje. Hij zei ook in JFK magazine na de breuk vorig jaar dat hij er geen moment on getreurd heeft. Zo kwam hij ook in de interviews vorige week over. Paar maanden terug een aanzoek omdat hij dat opportuun vond uit liefde naar haar, en nu werkt het niet meer. Next.

Er is iets engs aan hem, iets in zijn persoonlijkheidsstructuur. Met de dikke disclaimer dat je nooit zomaar labels kunt plakken als je en geen professional bent en diegene niet echt kent, zou het me niks verbazen als hij op zijn minst wat kenmerken aantikt van het 1 en ander.
En ja dat doet iedereen wel maar hij echt meer dan gemiddeld.
Kenmerken van narcisme en antisociaal als je het mij vraagt, mogelijk ook LVB.
pi_198537050
Nu in een premiumartikel : AH heeft vlak voor Bonaire de datum 12-12 in zijn nek laten tatoeëren. Een echt Jan Smitje dus: enkele weken na de tattoo uit elkaar.
pi_198537286
Oh, en Sarah post iets over een etentje met onder andere André. Kunnen zulke mensen nou nooit eens even in de luwte blijven :')
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 maart 2021 @ 20:51:17 #293
22592 crew  Ole
pi_198537592
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh, en Sarah post iets over een etentje met onder andere André. Kunnen zulke mensen nou nooit eens even in de luwte blijven :')
Nee dus
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198537742
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Klopt, denk dat het een vuile rat wordt als Mo een ander heeft.
:Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198537843
Vreselijk toch hoe die engerd vrouwen telkens weer als leuk wijf weet neer te zetten. Mijn god wat een griezel ):O

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2021 20:59:38 ]
pi_198537959
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Jup, een ego-dingetje. Hij zei ook in JFK magazine na de breuk vorig jaar dat hij er geen moment on getreurd heeft. Zo kwam hij ook in de interviews vorige week over. Paar maanden terug een aanzoek omdat hij dat opportuun vond uit liefde naar haar, en nu werkt het niet meer. Next.

Er is iets engs aan hem, iets in zijn persoonlijkheidsstructuur. Met de dikke disclaimer dat je nooit zomaar labels kunt plakken als je en geen professional bent en diegene niet echt kent, zou het me niks verbazen als hij op zijn minst wat kenmerken aantikt van het 1 en ander.
En ja dat doet iedereen wel maar hij echt meer dan gemiddeld.
Ja, Dreetje zit wel in het B cluster :Y
pi_198539997
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nu in een premiumartikel : AH heeft vlak voor Bonaire de datum 12-12 in zijn nek laten tatoeëren. Een echt Jan Smitje dus: enkele weken na de tattoo uit elkaar.
Maar het ging al weeeeeken niet goed hoor. :O
pi_198540214
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:02 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ja, Dreetje zit wel in het B cluster :Y
Die moest ik even Googlen. ^O^
Vreemd genoeg gun ik Mo een ontzettend lekkere, nieuwe vlam die haar alle hoeken van de kamer laat zien. ~O>
  Spellchecker dinsdag 16 maart 2021 @ 22:21:19 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198540248
Benieuwd naar de volgende TT.
En nee, geen suggesties O-)
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 22:27:53 #300
184769 crew  Deisyy
pi_198540368
Wat een gek, tattoo in je nek :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 22:31:44 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198540440
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gek, tattoo in je nek :+
Sowieso, ongeacht de afbeelding of tekst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')