quote:
Ik kom er zelf niet vandaan hoor, maar zo heb ik het altijd begrepen. Uiteraard een stereotype want zo zwart wit is het niet. En nieuw geld wordt uiteindelijk ook oud geld.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:00 schreef Ole het volgende:
[..]
ga ik even navragen. Maar 50 jaar geleden ook al sjieke wijk hoor.
Dit vond ik op quotenet.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
Ik kom er zelf niet vandaan hoor, maar zo heb ik het altijd begrepen. Uiteraard een stereotype want zo zwart wit is het niet. En nieuw geld wordt uiteindelijk ook oud geld.
Betwijfel of er heden ten dagen nog verschil in zit.
quote:Ook Rotterdam kent twee rijkenwijken: het nabij het centrum gelegen Kralingen, waar vooral de oude chique woont, en het noordelijk van de ring gelegen Hillegersberg, dat sinds een jaar of tien een sterke aantrekkingskracht uitoefent op vooral het nieuwe geld. Beide wijken vormden ooit zelfstandige gemeenten. Kralingen werd in 1895 bij Rotterdam gevoegd, Hillegersberg pas in 1941
Het doet mij altijd denken aan Jaap Kooiman van “Toen was geluk heel gewoon” 😂quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:00 schreef Ole het volgende:
[..]
ga ik even navragen. Maar 50 jaar geleden ook al sjieke wijk hoor.
Mijn familie is toch echt oud geldquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het oude geld was toch juist Kralingen vs het nieuwe geld in Hillegersberg?
En ik maar denken dat jij gewoon een echte Amsterdammer bentquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Mijn roots ! Allebei mijn ouders daar geboren! En café van Henk om de hoek
Ja dit.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij gewoon een echte Amsterdammer bent
ssst.. niet doorvertellen! was al met zwemdiploma, inleveren ov kaart (ook nog op mijn verjaardag)quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij gewoon een echte Amsterdammer bent
Ik denk het eerste, ook gezien haar Instagram post. Maar dat was vast grappig bedoeld. Het eerste sluit het tweede niet uit eigenlijkquote:Op zondag 14 maart 2021 09:13 schreef MiLalaa het volgende:
Ik zag vanuit m’n ooghoek dat Melting Pot Amsterdam (oftewel de winkel van Bridget) ook volger is van Sarah van Soelen.
Die heeft het dus nog niet echt losgelaten.
Of houdt gewoon van de dirt, zoals wij hier.
Henk heeft het cafe verkocht en gaat naar Oostenrijk.. Binnenkort bij een 'ik Vertrek' achtig programmaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Mijn roots ! Allebei mijn ouders daar geboren! En café van Henk om de hoek
Oostenrijk is vaak wel succesvol bij ik vertrek, tenminste dat was onze conclusie hier.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
Henk heeft het cafe verkocht en gaat naar Oostenrijk.. Binnenkort bij een 'ik Vertrek' achtig programma
quote:Op zondag 14 maart 2021 12:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik wacht geduldig op het interview met Monique . Dan zal alle dirty things wel naar buiten komen. Met in de hoofdrol "Het 2e Mobieltje" verwacht ik.
Geïnterviewd door Linda de Mol. Topshow!quote:Op zondag 14 maart 2021 12:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik wacht geduldig op het interview met Monique . Dan zal alle dirty things wel naar buiten komen. Met in de hoofdrol "Het 2e Mobieltje" verwacht ik.
Musical en alles!quote:Op zondag 14 maart 2021 12:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik wilde eerst nog zeggen dat die vast geproduceerd zou worden door het wandelende glijmiddel van Hilversum Joop vd Ende, maar die zit al met een oranjebruine arm in Raggel natuurlijk.quote:
Ik ben een beelddenkerquote:Op zondag 14 maart 2021 14:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog zeggen dat die vast geproduceerd zou worden door het wandelende glijmiddel van Hilversum Joop vd Ende, maar die zit al met een oranjebruine arm in Raggel natuurlijk.
Vorig jaar klapte ze toch ook niet echt uit de school?quote:Op zondag 14 maart 2021 12:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:26 schreef herverwijderd het volgende:
P O W E R V R O U W
de musical
Wegens succes voor de 195e keer verlengd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |