Ze komen uit Hillie waar het vroeger gierde van 't oude geld. Pa doet dat een beetje na door die schoenen, dat was zo'n kleurtje wat in de jaren 80 hip was. Oud geld, draagt dat nogquote:
Andere artiesten zien dat dan ook anders: https://www.rtlboulevard.(...)-fulltime-vader-zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:20 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Alsof je als artiest echt dagen van huis bent. Wat doe je dan zoal de hele dag als artiest? Elke dag drie concerten van twee uur geven? Allemaal leuk en aardig, maar iemand met een doorsnee 9-17 kantoorbaan ziet zijn/haar kind nog meer dan deze pauper.
NOU INDERDAAD!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:38 schreef Phoebster het volgende:
Artiest Antwee mag zijn klachten over in de sneeuw spelen en andere vervelende gezinsdingen eens bespreken met artiest Jan Dulles.
Maar hij wilde niet met An3 spelen in de sneeuwquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:35 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Ik zag plaatje van Andre in de sneeuw
Er staat er toch een op Internet ben niet zo handig met plaatsen😒quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:44 schreef AgnesGru het volgende:
En
[..]
Maar hij wilde niet met An3 spelen in de sneeuw
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:48 schreef ootjekatootje het volgende:
André is een NKZ vader.
Treffende column over André Medium.
https://www.ad.nl/rotterd(...)mUxMiIDeKBF9-liH76KM
Kan hij wel zeggen ...quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:59 schreef Inca het volgende:
En toch klopt er iets niet Dre die zegt op oudere vrouwen te vallen en nu een meid van 23![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat hij daar niet meer welkom is.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:44 schreef quirina het volgende:
Let maar op. Over een paar maanden gaat hij weer terug naar Monique.
Idiots have patterns.
door al die verbouwingen ziet ze er meer uit als 40quote:
Aan het bijlezen. Goddank dat Barbie niet bovenaan mijn MyAT staatquote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een beetje buiten beeld
Je zult het dus met @:maily moeten doen.
Vreselijk wat een verminking.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:16 schreef Ole het volgende:
[..]
door al die verbouwingen ziet ze er meer uit als 40
Wat is er nou weer mis met Hilligersberg.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:34 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Ze komen uit Hillie waar het vroeger gierde van 't oude geld. Pa doet dat een beetje na door die schoenen, dat was zo'n kleurtje wat in de jaren 80 hip was. Oud geld, draagt dat nog
Het oude geld was toch juist Kralingen vs het nieuwe geld in Hillegersberg?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:34 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Ze komen uit Hillie waar het vroeger gierde van 't oude geld. Pa doet dat een beetje na door die schoenen, dat was zo'n kleurtje wat in de jaren 80 hip was. Oud geld, draagt dat nog
Mijn roots ! Allebei mijn ouders daar geboren! En café van Henk om de hoekquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Hilligersberg.
Winkelen daar is
Verder woont mijn halve familie daar op de Singels
Een kenner! Dit klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het oude geld was toch juist Kralingen vs het nieuwe geld in Hillegersberg?
ga ik even navragen. Maar 50 jaar geleden ook al sjieke wijk hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het oude geld was toch juist Kralingen vs het nieuwe geld in Hillegersberg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |