Ik kan me voorstellen dat het het laatste beetje materiaal is, wat nooit eerder goed genoeg was om te gebruiken. Korrelig, onscherp en niet pakkend of grappig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rachel kan weer even vooruit daar in Barcelona.
Ik in elk geval niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het het laatste beetje materiaal is, wat nooit eerder goed genoeg was om te gebruiken. Korrelig, onscherp en niet pakkend of grappig.
Gewoon wat bewegende beelden van André en diverse figuren. Voorzien van commentaar van Roggel, wie zit daar nu op te wachten.
Uit eigen ervaring weet ik dat als iemand eenmaal vreemdgaat dat het ze niks meer boeit wat jij doet. De liefde is al over bij hem denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
De vraag is natuurlijk wanneer Mo een nieuwe vent heeft en wat Antwee daarvan gaat vinden,. Ik heb niet het idee dat hij dat goed aan kan. Want híj mag natuurlijk wel weg, maar dat zij verdergaat met haar leven? Dat trekt Dré volgens mij niet,
.
Ik heb helaas een totaal andere ervaring daar meequote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring weet ik dat als iemand eenmaal vreemdgaat dat het ze niks meer boeit wat jij doet. De liefde is al over bij hem denk ik.
Nee hoor. Zowel Dre als Marco lieten weten dat ze het niet aan zouden kunnen als ze hun ex met een andere man zouden zien. (Dre zei dat later, toen hij terug was bij Mo).quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring weet ik dat als iemand eenmaal vreemdgaat dat het ze niks meer boeit wat jij doet. De liefde is al over bij hem denk ik.
Jammer dat je ook zoiets hebt meegemaakt (I assume), maar je vergist je gigantisch rondom Dré, denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Klopt, denk dat het een vuile rat wordt als Mo een ander heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee hoor. Zowel Dre als Marco lieten weten dat ze het niet aan zouden kunnen als ze hun ex met een andere man zouden zien. (Dre zei dat later, toen hij terug was bij Mo).
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, denk dat het een vuile rat wordt als Mo een ander heeft.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Drè ook vooral een kwestie is van: ik wil jou niet (meer) maar een ander mag je ook niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Yup, hoe achterlijk is dat. Hij ligt met anderen te krikken maar zijn ex moet braaf thuisblijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Drè ook vooral een kwestie is van: ik wil jou niet (meer) maar een ander mag je ook niet.
En dan niet uit liefde.
Jup, een ego-dingetje. Hij zei ook in JFK magazine na de breuk vorig jaar dat hij er geen moment on getreurd heeft. Zo kwam hij ook in de interviews vorige week over. Paar maanden terug een aanzoek omdat hij dat opportuun vond uit liefde naar haar, en nu werkt het niet meer. Next.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Drè ook vooral een kwestie is van: ik wil jou niet (meer) maar een ander mag je ook niet.
En dan niet uit liefde.
Dat is mooi laat hij maar eens voelen hoe het is.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
De vraag is natuurlijk wanneer Mo een nieuwe vent heeft en wat Antwee daarvan gaat vinden,. Ik heb niet het idee dat hij dat goed aan kan. Want híj mag natuurlijk wel weg, maar dat zij verdergaat met haar leven? Dat trekt Dré volgens mij niet,
.
Kenmerken van narcisme en antisociaal als je het mij vraagt, mogelijk ook LVB.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Jup, een ego-dingetje. Hij zei ook in JFK magazine na de breuk vorig jaar dat hij er geen moment on getreurd heeft. Zo kwam hij ook in de interviews vorige week over. Paar maanden terug een aanzoek omdat hij dat opportuun vond uit liefde naar haar, en nu werkt het niet meer. Next.
Er is iets engs aan hem, iets in zijn persoonlijkheidsstructuur. Met de dikke disclaimer dat je nooit zomaar labels kunt plakken als je en geen professional bent en diegene niet echt kent, zou het me niks verbazen als hij op zijn minst wat kenmerken aantikt van het 1 en ander.
En ja dat doet iedereen wel maar hij echt meer dan gemiddeld.
Nee dusquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh, en Sarah post iets over een etentje met onder andere André. Kunnen zulke mensen nou nooit eens even in de luwte blijven
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, Dreetje zit wel in het B clusterquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Jup, een ego-dingetje. Hij zei ook in JFK magazine na de breuk vorig jaar dat hij er geen moment on getreurd heeft. Zo kwam hij ook in de interviews vorige week over. Paar maanden terug een aanzoek omdat hij dat opportuun vond uit liefde naar haar, en nu werkt het niet meer. Next.
Er is iets engs aan hem, iets in zijn persoonlijkheidsstructuur. Met de dikke disclaimer dat je nooit zomaar labels kunt plakken als je en geen professional bent en diegene niet echt kent, zou het me niks verbazen als hij op zijn minst wat kenmerken aantikt van het 1 en ander.
En ja dat doet iedereen wel maar hij echt meer dan gemiddeld.
Maar het ging al weeeeeken niet goed hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nu in een premiumartikel : AH heeft vlak voor Bonaire de datum 12-12 in zijn nek laten tatoeëren. Een echt Jan Smitje dus: enkele weken na de tattoo uit elkaar.
Die moest ik even Googlen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ja, Dreetje zit wel in het B cluster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |