Kan ik dat via link hier delen?quote:
Super hoe heb je dit gedaan?quote:
Bijnaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:24 schreef -river- het volgende:
Heb ik iets gemist? Heeft hij haar al ten huwelijk gevraagd?
Iemand hierboven heeft het al gefixtquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kan ik dat via link hier delen?
En dat allemaal voor een van je vriendenquote:
Screenshot geupload op imgbbquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Super hoe heb je dit gedaan?
Denk niet dat Antwee hier nog veel langer welkom is.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een van je vrienden
Jawel, maar als ik geen insta heb en/of het staat niet openbaar kan ik het alsnog niet zien ....quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kan ik dat via link hier delen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:21 schreef praadje het volgende:
Iedere keer als ik die bewegende foto in de OP zie dan denk ik, wat lijk ben je toch een debieltje.
Met dank aan mijquote:
Toppertje ben je ookquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[..]
Met dank aan mij![]()
Ben speciaal oude topics wezen uitspitten om hem terug te vinden.
Wie is die onderste?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik zie wel gelijkenissen tussen deze 2 heren
Jeesesquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik zie wel gelijkenissen tussen deze 2 heren
René Karst, ook een zanger.quote:
Ah, daar heb ik iets van gelezen, die had corona opgelopen in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
René Karst, ook een zanger.
Liever te dik in de kist, dan weer een feestje gemist.
Ja toen iedereen wist dat Ischgl een Corona hotspot was, meende hij en wat d artiesten daar nog ff naar toe te kunnen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik iets van gelezen, die had corona opgelopen in Oostenrijk.
In die gedachtengang past de zin, André 3 is van Monique, die heeft hem gedragen en gebaard.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:38 schreef aquawoman het volgende:
Ik zit nu het interview van Patty met Andre te luisteren - echt sympathiek komt ie niet over.
"Mo wilde dat ik met mijn kind in de sneeuw ging spelen, maar ik hou niet van sneeuw". Ja, maar het gaat dus niet om jou op dat moment.
Oh, en deze: "Ja, ik heb natuurlijk voor alles gewerkt, dus alles is van mij".
Dat is nog ruim gerekendquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In die gedachtengang past de zin, André 3 is van Monique, die heeft hem gedragen en gebaard.
Monique heeft al het werk gedaan, die walgelijke bijdrage van zo’n 26 seconde daar gelaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |