André heeft een dergelijke quote ook over pa sr.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:59 schreef AgnesGru het volgende:
Antwee wilde ook niet met Andrie spelen in de sneeuw, want hij haat sneeuw. Wilde Mo dat hij mee naar buiten ging, hoe durft ze het te vragen!
Hij houdt natuurlijk van ander wit poeder
Oh ja, dat was nog zo lekker getimed na een dag van speculatie.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:07 schreef AgnesGru het volgende:
Het statement van Mo kwam tijdens de uitzending van Boulevard.
Antwee mist gewoon elke vorm van zelfreflectie.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, dat was nog zo lekker getimed na een dag van speculatie.
En hij maar doen alsof zij het bevestigd heeft
Hij is gewoon boos dat ze aangeeft hoe het voor haar gegaan is en gaat weer eens totaal voorbij aan de oorzaak.
Het is toch eigenlijk een vuile hond ook he...als ik de vader van die Sarah was zou ik haar een hele lange bezielde vakantie laten houden, maar ja pa is ook type patjepeeërquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:51 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een klasse weer van onze artiest:
[..]
In het artikel ook een filmpje met het interview met Patty:
https://www.shownieuws.nl(...)que-liegen-tegen-dre
Het hele interview met Boulevard:
https://www.rtlboulevard.(...)sen-andre-en-monique
Ik heb bij hem, maar ook bij Monique en zijn nieuwe vriendinnen het gevoel dat het mediastunt op mediastunt betreft.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:33 schreef Leandra het volgende:
Hij blijft vergeten hoe het kennelijk zat:
[..]
Hier had zijn management het al bevestigd, en op dat moment was dit de enige instapost die Monique gedaan had die je zou kunnen lezen als een "Ik ga alleen met A3 verder" maar had ze verder nog niets gepost, dat kwam later pas.
https://www.instagram.com/p/CMOjuHYAw9K/
Ik snap ook niet waarom hij blijft doen alsof Monique eea al bevestigd had, dat heeft zijn eigen management toch echt gedaan voor Monique die post met uitleg deed..
En ja, als zijn management het al bevestigd had snap ik wel dat zij wat moeite heeft met de snelheid waarmee het allemaal weer in de publiciteit moest.
Sterker nog: het zou me niet eens verbazen als Story getipt is door iemand uit de van Soelen cirkel, want die lijken het allemaal maar heel interessant te vinden. Tenminste, dat dachten ze, voor hij hun dochter onder de bus gooide door op primetime in een roddelprogramma te vertellen dat ze een drugsverslaving had.
Tja, van haar schoolprestaties gaat het ook niet komen, vrees ikquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:44 schreef letmehearyouscream het volgende:
De vader van Sarah, René Milan, heeft op Facebook een artikel over zijn dochter gedeeld met als bijschrift "mijn dochter in de krant". Trotse vader
Ze moet hem nooit meer terug nemen hij is niet te vertrouwen liegt alles bij elkaar bij zal nog 10 x een ander verhaal vertellen. Het wachten is nu op het nieuws dat Sarah zijn nieuwe vrouw is want ook dat zegt hij gelijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:34 schreef Leandra het volgende:
En echt, ik ben absoluut niet pro gemeenschap van goederen, heb zelf ook huwelijkse voorwaarden waar de gemiddelde echtscheidingsadvocaat jaloers op is, maar als ik in haar schoenen stond zou ik hem alleen nog maar onder die voorwaarden terugnemen, en wel voor bekend was dat ze weer bij elkaar zouden zijn.
Een "beetje bonje" is toch wel een understatementquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:00 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk een vuile hond ook he...als ik de vader van die Sarah was zou ik haar een hele lange bezielde vakantie laten houden, maar ja pa is ook type patjepeeër
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, van haar schoolprestaties gaat het ook niet komen, vrees ik
Ik vraag me bij zulke dames altijd af wat ze gaan doen na, pakweg hun veertigste. Gaby Blaaser, dat soort types. Sarah heeft dan nog een rijke stiefpapa...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, van haar schoolprestaties gaat het ook niet komen, vrees ik
Gaby Blaaser genereert gewoon wat media aandacht en dan kan ze weer een fitnessvideo lanceren. Ik moet zeggen dat die me meer inhoud lijkt te hebben dan dit meiske. Meer dan wat centjes van papa opmaken, in een kledingwinkel werken en poseren lijkt ze niet te kunnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zulke dames altijd af wat ze gaan doen na, pakweg hun veertigste. Gaby Blaaser, dat soort types. Sarah heeft dan nog een rijke stiefpapa...
Influencer is een redelijk nieuw beroep, dus nog niet echt voorbeelden van uitgerangeerde gevallen.
Ja, tijdens rtl boulevaard toen ze bespraken wat het management van A2 had gezegd over de breuk,quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat jij zegt. Het management wist van niets en na contact met andre kwam het statement mijn Monique kwam er pas in de avond mee rond 19.30
Welke verklaring (ja, zo heet dat)? De 'hoofdpost' van Monique was er al vóór Boullie.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, tijdens rtl boulevaard toen ze bespraken wat het management van A2 had gezegd over de breuk,
Nee, die kwam tijdens het programma online.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
Welke verklaring (ja, zo heet dat)? De 'hoofdpost' van Monique was er al vóór Boullie.
A2 kwam inderdaad als eerste naar buiten over de breuk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:36 schreef AgnesGru het volgende:
Filmpje van Telegraaf opgezocht (waarin ze benoemen dat Rox dus hartjes onder had geplaatst onder een foto van Mo en Andrie), daarin hebben ze het over de verklaring van het management van Antwee en dat Mo later bij Boulevard had gereageerd:
https://www.telegraaf.nl/(...)euk-andre-en-monique
Wtfquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
André is nu met zijn zoontje. Ze zijn piemels aan het kleien, I kid you not. Bron: zijn insta.
Wat een mafkees.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
André is nu met zijn zoontje. Ze zijn piemels aan het kleien, I kid you not. Bron: zijn insta.
Prima als dat zoontje daar zelf mee komt en het niet is bedacht om te doen, omdat dat leuk is voor op Insta. Als ik die story zie komt het over als dat laatste.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Helemaal van 't padje..quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat een eikel.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja vond het vooral grappig omdat dat kleien hier ter sprake kwam.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:50 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Prima als dat zoontje daar zelf mee komt en het niet is bedacht om te doen, omdat dat leuk is voor op Insta. Als ik die story zie komt het over als dat laatste.
Maar wie is die vrouw op de achtergrond en die dit filmt?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk Mo die helemaal blij is dat die lul weer even thuis is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar wie is die vrouw op de achtergrond en die dit filmt?
Is dat niet Djarno die zo debiel lacht?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar wie is die vrouw op de achtergrond en die dit filmt?
Pssst, management dat...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:12 schreef -river- het volgende:
Heeft hij geen management die hem nu advies geeft over hoe hij over moet komen.
quote:
En kontkruiper djarno staat te lachen als een zwakzinnigequote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:10 schreef -river- het volgende:
Kijk Dré ze noemen papa een piemel, laten we een mooi filmpje op inta zetten waarin wij piemels kleien.
Leuk filmpje voor later, kunnen ze hem mee pestenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En kontkruiper djarno staat te lachen als een zwakzinnige
Die Djarno lijkt mij ook een evil geniusquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is dat niet Djarno die zo debiel lacht?
In zijn storiesquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zie nergens die creatieve knutselwerkjes... is het alweer verwijderd?
Wat is het toch een geestelijk gehandicapte, die snapt echt niet dan dit niet handig is nu.
Zeg dan niksquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh die Djarno heeft dus een vrouwenlach/stem, hoorde het niet zo goed eigenlijk![]()
Probeerde dat filmpje te luisteren terwijl ik aan het koken ben en de afzuiger vol aanstaat inc de wasmachine die aan het centrifugeren is.
* mascara-klodder lukt het niet te multi-tasken dus is derhalve geen powervrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |