powermoederquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Powermoeder Mo zal haar best doen on dat te voorkomen zei ze al (en werd A2 pissig om).
Ik voel echt binnenmondse braakneigingen opkomen. De term "powervrouw" is volledig gedevalueerdquote:
Is dat een nieuwe hype onder BN'ers op Instagram? Elkaar allemaal powervrouw noemen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik voel echt binnenmondse braakneigingen opkomen. De term "powervrouw" is volledig gedevalueerd
echt, Ik zou me diep beledigd voelenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik voel echt binnenmondse braakneigingen opkomen. De term "powervrouw" is volledig gedevalueerd
Ja. En allemaal hartjes plaatsenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:55 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe hype onder BN'ers op Instagram? Elkaar allemaal powervrouw noemen.
quote:
Ben benieuwd binnen hoeveel tijd ze weer aan de drugs en drank zit.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:57 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja haar pa heeft een huis voor ze gekocht. Nu kunnen ze lekker samen feesten en jong zijn.
Das helemaal niet waar, hij heeft over enkele dagen een eerste bezichtiging en logeert nu bij Ruud, de stiefvader van Sarah. Zie interview met Patty.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:57 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja haar pa heeft een huis voor ze gekocht. Nu kunnen ze lekker samen feesten en jong zijn.
Voorwaarde is wel dat ze door hun vent besodemieterd zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:55 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe hype onder BN'ers op Instagram? Elkaar allemaal powervrouw noemen.
Dat was op papa-dag ... toen was hij met Bridget. Jaartje geleden.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:26 schreef tombolafan het volgende:
Vorige keer ging hij toch ook al 'kleien met de kleine'? Is dat alles wat ie met dat kind kan ofzo?
MacDonald's is geen optie momenteel.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:26 schreef tombolafan het volgende:
Vorige keer ging hij toch ook al 'kleien met de kleine'? Is dat alles wat ie met dat kind kan ofzo?
Ja...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was op papa-dag ... toen was hij met Bridget. Jaartje geleden.
quote:Gistermiddag ging ik naar ze toe en dan kan ik een uur kleien met mijn zoon,’’ vervolgt André het goede nieuws. ‘’En straks rij ik ook naar ze toe en dan kan ik mijn kind ook een kus geven. Dus ik hoop dat we altijd zo met elkaar verder kunnen. Het contact is goed en dat wil ik heel graag zo houden
Tekenen/knutselen/Duplo/Lego whatever wel op zichquote:
Nu verwacht je toch wel wat veel van Dré.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tekenen/knutselen/Duplo/Lego whatever wel op zich
En daar waardig mee omgaan. Zogenaamd. De moekes zien de dubbele lading in de boodschappen niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorwaarde is wel dat ze door hun vent besodemieterd zijn.
Hij had de potjes klei nog in de auto liggen van vorig jaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was op papa-dag ... toen was hij met Bridget. Jaartje geleden.
Wat vreemd... gistermiddag. Ze bedoelen waarschijnlijk vanmiddag aangezien die gisteren nog aan het klagen was dat die A3 niet zag.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...
https://www.shownieuws.nl(...)-monique-en-andre-jr
[..]
O jee ... die heben een hittegolf (2020) en -15 doorstaan?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij had de potjes klei nog in de auto liggen van vorig jaar.
Toeval Bestaat Nietquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:36 schreef Dazalbest het volgende:
Ik vind de zelfde kleur paarse jurk bij soeloe als Monique dr jurk in december na de verloving ook opvallend![]()
Ik heb geen Boulevard gezien vanavond, heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:36 schreef Dazalbest het volgende:
Ik vind de zelfde kleur paarse jurk bij soeloe als Monique dr jurk in december na de verloving ook opvallend![]()
Gezellig samenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ben benieuwd binnen hoeveel tijd ze weer aan de drugs en drank zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |