Toen je me vroegquote:
Mwah er was wel dat interview in de Linda toen ze weer bij elkaar waren. Eigenlijk dezelfde toon als haar laatste instapost; zogenaamd waardig en liefdevol maar het superioriteitsgevoel was tussen de regels duidelijk te lezen.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vorig jaar klapte ze toch ook niet echt uit de school?
Ben benieuwd of ze dat deze keer wel zou doen.
Voor ons natuurlijk topMaar ik schat zo in dat ze An3 voorop stelt.
Ik weet het niet zeker meer. Maar heeft ze na de hereniging niet gezegd dat hij dit niet nog een keer moet proberen of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Mwah er was wel dat interview in de Linda toen ze weer bij elkaar waren. Eigenlijk dezelfde toon als haar laatste instapost; zogenaamd waardig en liefdevol maar het superioriteitsgevoel was tussen de regels duidelijk te lezen.
Klinkt als mijn ex.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb de tijdlijn trouwens niet helemaal duidelijk maar de betrokkenen zelf ook niet, dat scheelt.
André zegt dat hij in de (3?) maanden voordat hij met Bridget ging flink aan het rondnaaien was en in een hotel woonde. Dat was dus zo'n beetje voor het concert met de kettinkjes en 20 concertkaartjes. Maar Mo postte toen allemaal gelukkige foto's met bijvoorbeeld haar vader die naar zijn schoonzoon keek enzo...Was wel de beruchte concertreeks waarbij de kleedkamer voor Mo verboden terrein was
Wellicht zegt André daarom Zo vaak dat hij nooit vreemdgaat; hij denkt steeds het het uit is maar zij weet van niks...
Nee toen niet, maar nu is ze voor de 2e x voor de leeuwen gegooid hoop ik het voor de ins en outsquote:Op zondag 14 maart 2021 14:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vorig jaar klapte ze toch ook niet echt uit de school?
Ben benieuwd of ze dat deze keer wel zou doen.
Voor ons natuurlijk topMaar ik schat zo in dat ze An3 voorop stelt.
Heeft Monique inderdaad gezegd ik denk ook dat ze echt klaar is met hem.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer. Maar heeft ze na de hereniging niet gezegd dat hij dit niet nog een keer moet proberen of ben ik nu in de war met iemand anders?
Als ze het hem nu vergeeft hoeft ze echt nooit meer een huilie post op Insta te plaatsen.
Als vrouw van in de veertig die haar toyboy elke vernedering en afwijzing vergeeft. Hou toch op.
Of zou dat iets zijn wat vrouwen van bekende mannen (zoals bv ook voetballers) accepteren? Dat als je een relatie krijgt je weet dat vreemdgaan erbij hoort?![]()
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:31 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Toen je me vroeg
Geknield op de vloer
Nooit meer naar de kroeg
Is wat je me bezwoer
Maar die tweeeeeeede mobieeeeeeel
Is toen het dooooeeeeek vieeeeeel
Het gaat hier niet over een 'real housewife of Beverly Hills of Orange County' waar met sieraden van tonnen wordt gesmetenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:47 schreef -river- het volgende:
Als ik Mo was zou ik die verlovingsring verpatsen en een leuk huisje kopen, moet kunnen want ze heeft een eigen inkomen en die ring zal ook wel wat waard zijn.
Ik zou uit trots er weg gaan aangezien hij in het interview zei dat alles van hem is. En al krijgt ze maar weinig voor, als je een huis koopt met beetje eigen inleg (opbrengst van de ring) en een hypotheek (moet lukken ze heeft eigen inkomen) en alimentatie dan kan ze het prima redden.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over een 'real housewife of Beverly Hills of Orange County' waar met sieraden van tonnen wordt gesmeten
Dit is gewoon een moeke uit Berkel
Laat haar en het mormel gewoon de villa houden, afbetaald en al door die rat.
Hier ook,quote:
We were on a break!quote:Op zondag 14 maart 2021 17:40 schreef -river- het volgende:
Mannen die vreemd gaan zullen altijd een excuus in hun hoofd verzinnen (ze had geen tijd voor mij, we waren even uit elkaar gegroeid enz,) en daarmee hun daden goedpraten.
Was al rechtgezet, ze sporten bij een andere sportschool. Volgens André hadden ze ook vooral contact als verslaafden onderling, soort buddy.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:25 schreef shiitake het volgende:
Ik lees ook over afspraakjes in de sportschool. Maar sportscholen zijn toch al weer heel wat maanden verplicht gesloten. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.
Dat zal dan ook zijn excuus wel zijn als uitkomt dat hij het in augustus 2019 met Sarah in het hotel deed.quote:
Hij wilt niet op zijn pa lijken maar hij kopieert wel alles van zijn Pa. Beetje vreemd.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal dan ook zijn excuus wel zijn als uitkomt dat hij het in augustus 2019 met Sarah in het hotel deed.
Dat hotel waar hij toen toch zat omdat hij vlak voor een concertreeks zat en hij dan, net als zijn vader, niet thuis kon zijn?
Hij gebruikt zijn genenpoel om alle verantwoordelijkheid af te schuiven.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij wilt niet op zijn pa lijken maar hij kopieert wel alles van zijn Pa. Beetje vreemd.
Die gozer heeft totaal geen eigen identiteit.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij wilt niet op zijn pa lijken maar hij kopieert wel alles van zijn Pa. Beetje vreemd.
Zoals Stef bos tig jaar geleden al zong.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |