abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198479868
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 15:23 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ugh ik ben begonnen met luisteren, maar moet nu al bijna overgeven door de overkill aan 'Ik weet dat ik een klootzak ben geweest'-retoriek van André.

Hij lijkt ook niks te snappen over hoe conflicten kunnen worden opgelost en focust daarin op wie 'gelijk' heeft en is vervolgens het gezeik zat. Ongelofelijk dat zo'n kindman zichzelf heeft voortgeplant. :')

Als je eenmaal die verantwoordelijkheid hebt kun je daar ook niet meer onderuit met het excuus dat je een artiest bent en geen huisman en dat je dat niet zou kunnen. :r Daar heeft zo'n kind niets aan, deal er maar mee. Hij praat zichzelf echt van alles aan om maar onder die verantwoordelijkheid uit te kunnen komen.
Dat roept hij steeds " ik ben artiest" ja zo wat. Zijn er wel meer je bent ook vader, man,zoon , broer vriend. Slappe zak is het. Die is gewoon met die Sarah en verteld hij over een paar weken nu al vertellen krijgt bij nog meer shit
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198479879
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:30 schreef -river- het volgende:

[..]

Inderdaad, zoals haar ten huwelijk vragen,
Mo lijkt me ook niet de makkelijkste dame.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198479902
quote:
Oh wat erg
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198479903
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef doeka het volgende:

[..]

Oh, zeker! Maar het is natuurlijk al een aantal malen eerder misgegaan. Dit kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen. Als je als laatste kans moeder toch nog een gezin wilt, is het misschien niet heel handig om dat met een A2-achtige te doen. Ik zag dat interview met Patty en daar was het duidelijk, A2 is gewoon een kleuter met een grote bek. Zeker met dat voorbeeld over de sneeuw en dat hij daar niet in wilde, het is toch duidelijk? Wat wil je met volwassen vrouw met zo'n kleuter?
Joh die neukt die Sarah al lang. Dat patty interview was petty
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198479910
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Klopt maar dan nog doe je dit niet tot 2x toe
pi_198479942
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:04 schreef -river- het volgende:
Hij is wel dol op die schoenen: https://www.electrocirkel(...)ertehuis-filipijnen/
Zijn broeken zijn te strak
  zaterdag 13 maart 2021 @ 17:36:53 #157
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_198479946
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Joh die neukt die Sarah al lang. Dat patty interview was petty
Oh, dat zou mij niets verbazen. Maar haar verbijstering verbaasd mij. Wat had je dan gedacht? Hoeveel voorbeelden wil je hebben?
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_198479950
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Zijn broeken zijn te strak
Hoe vaak ga je dit zeggen?
pi_198479984
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je dit zeggen?
Is de eerste keer ;) lees post 140 je moet wel opletten he
pi_198480039
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:36 schreef doeka het volgende:

[..]

Oh, dat zou mij niets verbazen. Maar haar verbijstering verbaasd mij. Wat had je dan gedacht? Hoeveel voorbeelden wil je hebben?
Er ligt een roddelblad in de winkel van deze week hij verteld zo gelukkig te zijn. Ze maken plannen over de bruiloft zijn gestart met het fertiliteit traject dan denk je hier niet aan dus.
pi_198480042
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Is de eerste keer ;) lees post 140 je moet wel opletten he
Zit je panty te strak?
pi_198480074
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Mee eens, de powermoeder is niet op haar achterhoofd gevallen en weet wist hoe ze die kleuter aan moet pakken,
pi_198480121
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Zit je panty te strak?
Panty :{w FOK!vrouwen dragen enkel neuksokken kousen met jarretels.
pi_198480149
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:45 schreef -river- het volgende:

[..]

Mee eens, de powermoeder is niet op haar achterhoofd gevallen en weet wist hoe ze die kleuter aan moet pakken,
Dré wist dat hij een kind kreeg. Ik vraag me wel eens af hoe vaak het makkelijk is om je vrouw te verlaten omdat je je niet klaar bent voor huisje boompje beestje. Terwijl de vrouw misschien het zelfde voelt. Maar dat mag niet omdat je een moeder bent.
pi_198480185
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:48 schreef -river- het volgende:

[..]

Panty :{w FOK!vrouwen dragen enkel neuksokken kousen met jarretels.
Volgens mij meer steunkousen :D
pi_198480207
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Ik zie wel gelijkenissen tussen deze 2 heren *)
Holy fuck! Is dit zoals die Hazes er nu uit ziet? En vrouwen gaan hier vrijwillig onder liggen? 🤢
pi_198480226
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:53 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Holy fuck! Is dit zoals die Hazes er nu uit ziet? En vrouwen gaan hier vrijwillig onder liggen? 🤢
Als al dat haar weg is ziet hij eruit als een 14 jarige
pi_198480233
quote:
Ik vraag me wel eens af hoe vaak het makkelijk is om je vrouw te verlaten omdat je je niet klaar bent voor huisje boompje beestje. Terwijl de vrouw misschien het zelfde voelt. Maar dat mag niet omdat je een moeder bent.
Dat komt omdat mannen tot in de lengte van dagen wegkomen met gedrag waarvoor meisjes al op jonge leeftijd berispt worden. Dat minder vrouwen opstappen, komt puur omdat ze als kind beter worden afgericht. Het is al vroeg duidelijk dat de sociale druk voor vrouwen veel hoger ligt en dat de meesten daarom het lef niet hebben om weg te gaan.
pi_198480278
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:55 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat komt omdat mannen tot in de lengte van dagen wegkomen met gedrag waarvoor meisjes al op jonge leeftijd berispt worden. Dat minder vrouwen opstappen, komt puur omdat ze als kind beter worden afgericht. Het is al vroeg duidelijk dat de sociale druk voor vrouwen veel hoger ligt en dat de meesten daarom het lef niet hebben om weg te gaan.
Ik zou die kleuter bij Andre laten. Even zien hoe de relatie met duckface dan gaat.
pi_198480302
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Volgens mij meer steunkousen :D
:D
pi_198480322
quote:

[..]

Als vrouw weg te gaan zonder je kind bedoel je dan specifiek?
pi_198480350
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:00 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Dat is een no go nog steeds.
pi_198480418
quote:

[..]

Wiegendood was ook wat hoger een tijdje geleden
  zaterdag 13 maart 2021 @ 18:20:47 #174
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_198480622
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat roept hij steeds " ik ben artiest" ja zo wat. Zijn er wel meer je bent ook vader, man,zoon , broer vriend. Slappe zak is het. Die is gewoon met die Sarah en verteld hij over een paar weken nu al vertellen krijgt bij nog meer shit
Alsof je als artiest echt dagen van huis bent. Wat doe je dan zoal de hele dag als artiest? Elke dag drie concerten van twee uur geven? Allemaal leuk en aardig, maar iemand met een doorsnee 9-17 kantoorbaan ziet zijn/haar kind nog meer dan deze pauper.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 18:27:58 #175
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_198480754
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:00 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Als het omgedraaid zou worden zou dit van 'niet oke' naar 'helemaal niet oke!!#@$$@@@111' gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')