Dat roept hij steeds " ik ben artiest" ja zo wat. Zijn er wel meer je bent ook vader, man,zoon , broer vriend. Slappe zak is het. Die is gewoon met die Sarah en verteld hij over een paar weken nu al vertellen krijgt bij nog meer shitquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:23 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ugh ik ben begonnen met luisteren, maar moet nu al bijna overgeven door de overkill aan 'Ik weet dat ik een klootzak ben geweest'-retoriek van André.
Hij lijkt ook niks te snappen over hoe conflicten kunnen worden opgelost en focust daarin op wie 'gelijk' heeft en is vervolgens het gezeik zat. Ongelofelijk dat zo'n kindman zichzelf heeft voortgeplant.
Als je eenmaal die verantwoordelijkheid hebt kun je daar ook niet meer onderuit met het excuus dat je een artiest bent en geen huisman en dat je dat niet zou kunnen.Daar heeft zo'n kind niets aan, deal er maar mee. Hij praat zichzelf echt van alles aan om maar onder die verantwoordelijkheid uit te kunnen komen.
Mo lijkt me ook niet de makkelijkste dame.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals haar ten huwelijk vragen,
Oh wat ergquote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:42 schreef E.T. het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Die vader![]()
![]()
![]()
![]()
Ieuw!
Joh die neukt die Sarah al lang. Dat patty interview was pettyquote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef doeka het volgende:
[..]
Oh, zeker! Maar het is natuurlijk al een aantal malen eerder misgegaan. Dit kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen. Als je als laatste kans moeder toch nog een gezin wilt, is het misschien niet heel handig om dat met een A2-achtige te doen. Ik zag dat interview met Patty en daar was het duidelijk, A2 is gewoon een kleuter met een grote bek. Zeker met dat voorbeeld over de sneeuw en dat hij daar niet in wilde, het is toch duidelijk? Wat wil je met volwassen vrouw met zo'n kleuter?
Klopt maar dan nog doe je dit niet tot 2x toequote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo lijkt me ook niet de makkelijkste dame.
Zijn broeken zijn te strakquote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:04 schreef -river- het volgende:
Hij is wel dol op die schoenen: https://www.electrocirkel(...)ertehuis-filipijnen/
Oh, dat zou mij niets verbazen. Maar haar verbijstering verbaasd mij. Wat had je dan gedacht? Hoeveel voorbeelden wil je hebben?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh die neukt die Sarah al lang. Dat patty interview was petty
Hoe vaak ga je dit zeggen?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zijn broeken zijn te strak
Is de eerste keerquote:
Er ligt een roddelblad in de winkel van deze week hij verteld zo gelukkig te zijn. Ze maken plannen over de bruiloft zijn gestart met het fertiliteit traject dan denk je hier niet aan dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:36 schreef doeka het volgende:
[..]
Oh, dat zou mij niets verbazen. Maar haar verbijstering verbaasd mij. Wat had je dan gedacht? Hoeveel voorbeelden wil je hebben?
Zit je panty te strak?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is de eerste keerlees post 140 je moet wel opletten he
Mee eens, de powermoeder is niet op haar achterhoofd gevallen en weet wist hoe ze die kleuter aan moet pakken,quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo lijkt me ook niet de makkelijkste dame.
Dré wist dat hij een kind kreeg. Ik vraag me wel eens af hoe vaak het makkelijk is om je vrouw te verlaten omdat je je niet klaar bent voor huisje boompje beestje. Terwijl de vrouw misschien het zelfde voelt. Maar dat mag niet omdat je een moeder bent.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, de powermoeder is niet op haar achterhoofd gevallen en weet wist hoe ze die kleuter aan moet pakken,
Volgens mij meer steunkousenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:48 schreef -river- het volgende:
[..]
PantyFOK!vrouwen dragen enkel neuksokken kousen met jarretels.
Holy fuck! Is dit zoals die Hazes er nu uit ziet? En vrouwen gaan hier vrijwillig onder liggen? 🤢quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik zie wel gelijkenissen tussen deze 2 heren
Als al dat haar weg is ziet hij eruit als een 14 jarigequote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Holy fuck! Is dit zoals die Hazes er nu uit ziet? En vrouwen gaan hier vrijwillig onder liggen? 🤢
Dat komt omdat mannen tot in de lengte van dagen wegkomen met gedrag waarvoor meisjes al op jonge leeftijd berispt worden. Dat minder vrouwen opstappen, komt puur omdat ze als kind beter worden afgericht. Het is al vroeg duidelijk dat de sociale druk voor vrouwen veel hoger ligt en dat de meesten daarom het lef niet hebben om weg te gaan.quote:Ik vraag me wel eens af hoe vaak het makkelijk is om je vrouw te verlaten omdat je je niet klaar bent voor huisje boompje beestje. Terwijl de vrouw misschien het zelfde voelt. Maar dat mag niet omdat je een moeder bent.
Ik zou die kleuter bij Andre laten. Even zien hoe de relatie met duckface dan gaat.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:55 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen tot in de lengte van dagen wegkomen met gedrag waarvoor meisjes al op jonge leeftijd berispt worden. Dat minder vrouwen opstappen, komt puur omdat ze als kind beter worden afgericht. Het is al vroeg duidelijk dat de sociale druk voor vrouwen veel hoger ligt en dat de meesten daarom het lef niet hebben om weg te gaan.
Als vrouw weg te gaan zonder je kind bedoel je dan specifiek?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:55 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen tot in de lengte van dagen wegkomen met gedrag waarvoor meisjes al op jonge leeftijd berispt worden. Dat minder vrouwen opstappen, komt puur omdat ze als kind beter worden afgericht. Het is al vroeg duidelijk dat de sociale druk voor vrouwen veel hoger ligt en dat de meesten daarom het lef niet hebben om weg te gaan.
Dat is een no go nog steeds.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:00 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Als vrouw weg te gaan zonder je kind bedoel je dan specifiek?
Wiegendood was ook wat hoger een tijdje geledenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:55 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Alsof je als artiest echt dagen van huis bent. Wat doe je dan zoal de hele dag als artiest? Elke dag drie concerten van twee uur geven? Allemaal leuk en aardig, maar iemand met een doorsnee 9-17 kantoorbaan ziet zijn/haar kind nog meer dan deze pauper.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat roept hij steeds " ik ben artiest" ja zo wat. Zijn er wel meer je bent ook vader, man,zoon , broer vriend. Slappe zak is het. Die is gewoon met die Sarah en verteld hij over een paar weken nu al vertellen krijgt bij nog meer shit
Ik denk het wel. Als het omgedraaid zou worden zou dit van 'niet oke' naar 'helemaal niet oke!!#@$$@@@111' gaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:00 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Als vrouw weg te gaan zonder je kind bedoel je dan specifiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |