De wansmaak en niet naar Veronica Inside kijken.quote:
quote:
Over wansmaak gesproken.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De wansmaak en niet naar Veronica Inside kijken.
Yes.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw seizoen? Wat een genot toen If I tell you de topsong van RadioNL was.
Vertel. Zie graag jouw wansmaak bevestigd teruglezen.quote:
RadioNLquote:Op maandag 8 maart 2021 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw seizoen? Wat een genot toen If I tell you de topsong van RadioNL was.
Ga maar gewoon naar bed, opa.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Zie graag jouw wansmaak bevestigd teruglezen.
Succes in Amsterdam of Eindhoven als Feyenoorder. Dit type ik 100 meter van het geboortehuis van Philips.quote:
Echt hè al kan het beter. Vorige week was de Hollands nieuwe voor Django met zijn countrynummer.quote:
Joejoe, groetjes.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes in Amsterdam of Eindhoven als Feyenoorder. Dit type ik 100 meter van het geboortehuis van Philips.
Je gaat weer zware tijden tegemoet. Gelukkig kun je met je steken onder water op FOK! je ei kwijt.
Toen ik nog voor de appie reed was dat vaste prik op vrijdag. Wat een genotszender.quote:
Bij mij staat het inmiddels altijd op zonder enige schaamte.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik nog voor de appie reed was dat vaste prik op vrijdag. Wat een genotszender.
Jij ook joejoe met je Nederlandse wansmaak.quote:
Ik had je hoger ingeschat. Ik vind André Hazes jr al gruwelijk om over te lezen in de Telegraaf.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij staat het inmiddels altijd op zonder enige schaamte.
Lekker man, ook wel de echte werkbussenleef natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
André Hazes heeft amper een podium op RadioNL. RadioNL gaat meer de piraten kant op.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had je hoger ingeschat. Ik vind André Hazes jr al gruwelijk om over te lezen in de Telegraaf.
Ik lees alle kranten. Voor de duidelijkheid. Voor de pulp De Telegraaf.
Bij mij staat hij ook standaard op, niks mis mee.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, wat een onwetendheid.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
André Hazes heeft amper een podium op RadioNL. RadioNL gaat meer de piraten kant op.
Ik schaar ze beiden op ongetallenteerd. Nogmaals kan pulp waarderen. Maar die zooi.:{quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
André Hazes heeft amper een podium op RadioNL. RadioNL gaat meer de piraten kant op.
De middag dj is alleen wel erg onzeker. Hij moet eerst 30x melden de spelletjes echt zelf te verzinnen alvorens iemand de oplossing mag geven.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook standaard op, niks mis mee.
Tel tot tien Tong.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook standaard op, niks mis mee.
In de middag heb ik weinig de radio aan.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De middag dj is alleen wel erg onzeker. Hij moet eerst 30x melden de spelletjes echt zelf te verzinnen alvorens iemand de oplossing mag geven.
Ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik eindig op een kantoortuin.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk eindig je op een kantoor waar radio 538 voorgeprogrammeerd staat
Ik word bijna trots om een boomer te zijn. Weet nog steeds, op m'n 58ste, niet wat een boomer is. Gemakkelijk scheldwoord lijkt me.quote:
Het is geen scheldwoord.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word bijna trots om een boomer te zijn. Weet nog steeds, op m'n 58ste, niet wat een boomer is. Gemakkelijk scheldwoord lijkt me.
Jammer.quote:
En je kan op je 58e nog steeds niet koken of de was doen. Wees er trots opquote:Op maandag 8 maart 2021 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word bijna trots om een boomer te zijn. Weet nog steeds, op m'n 58ste, niet wat een boomer is. Gemakkelijk scheldwoord lijkt me.
Dit versterkt mijn wens, grapjeee!!!quote:Op maandag 8 maart 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik eindig op een kantoortuin.
Terecht streven.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik eindig op een kantoortuin.
Ach ik begrijp het ook wel hoor, het is lekker gemakkelijk. Maar ik zou dan zelf in de auto inderdaad lekker podcasts luisteren (ik vind een hoop leuk) of een spotify lijstje opzetten. Of Radio1.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit versterkt mijn wens, grapjeee!!!
Maar tegenwoordig probeer ik podcasts via Bluetooth te luisteren als ik langer dan 30 minuten moet rijden maar alles wat ik leuk vond heb ik inmiddels afgerond
Dan zou ik toch dat podcastje met Van Egmond en Krabby eens opzetten, dat gaat eigenlijk nooit over voetbalquote:Op maandag 8 maart 2021 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Dom gelul over voetbal valt daar overigens niet onder.
wat vind je wel leuk?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Dom gelul over voetbal valt daar overigens niet onder.
Ik zou RadioNL gewoon een kans geven als je ziet hoe breed het hier gedragen wordt.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ik begrijp het ook wel hoor, het is lekker gemakkelijk. Maar ik zou dan zelf in de auto inderdaad lekker podcasts luisteren (ik vind een hoop leuk) of een spotify lijstje opzetten. Of Radio1.
Oh dat hoor ik vaak genoeg hoor, een aantal van mijn vrienden zijn jongens van de bouw.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou RadioNL gewoon een kans geven als je ziet hoe breed het hier gedragen wordt.
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Er is ook een KK-divisie podcast. Maar dat gaat mij zelfs wat te ver meestal.
Op zich is het met jouw zelfdestructieve levensstijl wel een wonder inderdaad dat je het tot een leeftijd hebt gered waarbij je als boomer beschouwd kunt worden.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jij de was nog in een teiltje doet. Met een swinger om het droog te maken, Twee uur in de keuken gaat staan voor een maaltijd van 5 minuten. De bal niet duizend keer kan hooghouden, mag je mij niet op veroordelen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En je kan op je 58e nog steeds niet koken of de was doen. Wees er trots op
De laatste die ik heb geluisterd was de krokanteleesmap omdat mijn moeder het leuk vond.quote:
Ik kan niet zo goed over Noortje.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste die ik heb geluisterd was de krokanteleesmap omdat mijn moeder het leuk vond.
Het was leuk, Marcel van roosmalengod.
Die is erg goed ja.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed over Noortje.
Dan kan ik je de gijzeling van Gladbeck aanraden!
De commentator van dienst bij Eindhoven - De Graafschap was daarentegen een verademing. Geen intentie tot popiejopie doen maar gewoon de wedstrijd verslaan met daadwerkelijke kennis van de teams.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Er is ook een KK-divisie podcast. Maar dat gaat mij zelfs wat te ver meestal.
Deal, morgen richting de GGZ in Ermelo zet ik deze op.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed over Noortje.
Dan kan ik je de gijzeling van Gladbeck aanraden!
Vertel me niks nieuws. Mijn huisarts zei laatst dat ik eigenlijk 63 ben gezien mijn levenswijze.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is het met jouw zelfdestructieve levensstijl wel een wonder inderdaad dat je het tot een leeftijd hebt gered waarbij je als boomer beschouwd kunt worden.
Vertel het morgen in het kringgesprek, Klaas zal vast stikjaloers zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel me niks nieuws. Mijn huisarts zei laatst dat ik eigenlijk 63 ben gezien mijn levenswijze.
Heb wel geleefd. Hier zitten er genoeg die niet leven. En er trots op zijn een uurtje te hebben gehard loopt.
Ik speelde 15 jaar in een eerste elftal. Na afloop won ik ook de derde helft. Meestal ook de vierde.
FF VI afkijken. Terwijl ik ook zou kunnen genieten van Nederlandse smartlappen.
Gelukkig heb ik mijn keuze al een tijd terug gemaakt en kan ik al die ellende overslaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Oh er zijn verkiezingsdebatten weer. Er waren tijden dat ik daar meer interesse in had.
Je doet net alsof VI een soort intellectueel programma is of zo.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel me niks nieuws. Mijn huisarts zei laatst dat ik eigenlijk 63 ben gezien mijn levenswijze.
Heb wel geleefd. Hier zitten er genoeg die niet leven. En er trots op zijn een uurtje te hebben gehard loopt.
Ik speelde 15 jaar in een eerste elftal. Na afloop won ik ook de derde helft. Meestal ook de vierde.
Uiers?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn keuze al een tijd terug gemaakt en kan ik al die ellende overslaan.
Tja, hij doet ook alsof hij kan schrijven.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet net alsof VI een soort intellectueel programma is of zo.
Nummer 14quote:Op maandag 8 maart 2021 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, hij doet ook alsof hij kan schrijven.
Natuurlijk.quote:
tong heeft het over tongquote:Op maandag 8 maart 2021 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
je doet net alsof tong weet wat het woord ‘intellectueel’ betekentquote:Op maandag 8 maart 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet net alsof VI een soort intellectueel programma is of zo.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:
Toen ik was opgenomen vroeg iemand van de groep of ik de postzegels wilde bewaren van die bijna honderd kaarten die ik kreeg. Je lijkt wel een popster. Zei ze. Je raakt me niet om met m'n alcoholisme te spoten. Ik hield er op internet gewoon een openbaar dagboek over bij.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vertel het morgen in het kringgesprek, Klaas zal vast stikjaloers zijn
Goed punt.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zit je nou op te scheppen over je dagen in de kliniek?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik was opgenomen vroeg iemand van de groep of ik de postzegels wilde bewaren van die bijna honderd kaarten die ik kreeg. Je lijkt wel een popster. Zei ze. Je raakt me niet om met m'n alcoholisme te spoten. Ik hield er op internet gewoon een openbaar dagboek over bij.
Trusten voor straks. Nuchter (Zonder me te verantwoorden) Zoals anderen wegens een slechte muzieksmaak.
Het schijnt dat hij toch nog wat zetels overhoudt.quote:
Hij is ook nu al aan het voorsorteren op het in twijfel trekken van de verkiezingsuitslag. Sneue man.quote:
6 zou erg mooi zijn, die kleine adolf staat op 7.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij toch nog wat zetels overhoudt.
Het is zo voorspelbaar allemaal.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is ook nu al aan het voorsorteren op het in twijfel trekken van de verkiezingsuitslag. Sneue man.
Ik ook, het heet Untappdquote:Op maandag 8 maart 2021 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik was opgenomen vroeg iemand van de groep of ik de postzegels wilde bewaren van die bijna honderd kaarten die ik kreeg. Je lijkt wel een popster. Zei ze. Je raakt me niet om met m'n alcoholisme te spoten. Ik hield er op internet gewoon een openbaar dagboek over bij.
Trusten voor straks. Nuchter (Zonder me te verantwoorden) Zoals anderen wegens een slechte muzieksmaak.
Dat is een beetje als Mario Been die opschept dat ie niet heeft gehuild nadat ie met 10-0 van PSV had verlorenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je nou op te scheppen over je dagen in de kliniek?
Nee, dit was hem niet helemaal.quote:
Ik keek toevallig vandaag die samenvatting even terug (zat wat fox filmpjes te kijken op joeptoep), weet jij nog wie er toen scheids was en de in mijn ogen toch wel gemakkelijke 2e gele kaart gaf aan Leerdam?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is een beetje als Mario Been die opschept dat ie niet heeft gehuild nadat ie met 10-0 van PSV had verloren
Morgen Jesse Klaver in debat met zijn zus?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
Voor iedereen die nog niet weet waarop hij gaat stemmen, sterkte!
[ twitter ]
Een uur lang dat Limburgse taaltje, nee ik sla over.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
Voor iedereen die nog niet weet waarop hij gaat stemmen, sterkte!
[ twitter ]
Het toont wel doorzettingsvermogen!quote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had die eerste post al gezet en toen dacht ik, ach wat kan mij het verrotten.
Of een van zijn andere tig familieleden waar hij het steeds over schijnt te hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Morgen Jesse Klaver in debat met zijn zus?
Moet Nijhuis zijn geweest, anders vraag je het nietquote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik keek toevallig vandaag die samenvatting even terug (zat wat fox filmpjes te kijken op joeptoep), weet jij nog wie er toen scheids was en de in mijn ogen toch wel gemakkelijke 2e gele kaart gaf aan Leerdam?
Nijhuis inderdaad ja, viel mij nu ook pas op.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet Nijhuis zijn geweest, anders vraag je het niet
Heb zelf nooit de tweede helft gezien van die wedstrijd, omdat ik ging leren voor mijn proefwerkweek (lol) en ik heb uiteraard nooit de samenvatting teruggekeken, dus heb verder geen idee meer.
Dat was de eerste dag dat ik in Rotterdam woonde dus ik heb meteen de spelersbus opgewachtquote:Op maandag 8 maart 2021 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet Nijhuis zijn geweest, anders vraag je het niet
Heb zelf nooit de tweede helft gezien van die wedstrijd, omdat ik ging leren voor mijn proefwerkweek (lol) en ik heb uiteraard nooit de samenvatting teruggekeken, dus heb verder geen idee meer.
In mijn herinnering was de rode kaart enigszins makkelijk gegeven maar wel terecht (en gewoon oerdom).quote:Op maandag 8 maart 2021 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nijhuis inderdaad ja, viel mij nu ook pas op.
Ja je kon hem geven, lichte overtreding van een veelbelovende aanval.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In mijn herinnering was de rode kaart enigszins makkelijk gegeven maar wel terecht (en gewoon oerdom).
Jammer eigenlijk dat Feyenoord dit weekend niet heeft doorgehaald. Was ook wel eens leuk geweest om met 10-0 te winnen, en VVV vroeg er wel om.
Zijn hier ook nog beelden van?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was de eerste dag dat ik in Rotterdam woonde dus ik heb meteen de spelersbus opgewacht
True story
Ik wilde eigenlijk even een bepaald filmpje zien maar ik kan hem niet vinden. Die zet je wel eens op twitter. (niet van Berghuis)quote:
NAC werd toen ook wel aardig weggespeeld, vorig jaar(?)quote:Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan mij eigenlijk weinig betere buitenkansjes herinneren voor een 10-0, behalve in het kampioensjaar dan (tegen de Eagles natuurlijk, en die keer bij AZ toen hun voltallige elftal een jonko had geklapt voorafgaande de wedstrijd)
Oh ja dat was volgens mij na zo’n doodskistactie, maar dat ging meer over het bestuur toen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk even een bepaald filmpje zien maar ik kan hem niet vinden. Die zet je wel eens op twitter. (niet van Berghuis)
Viel wel mee hoor. Was meer het probleem dat NAC totaal niet gewend was aan een VAR waardoor ze continu ‘stiekeme’ overtredingen maakten in het strafschopgebied. Dan vraag je er een beetje om.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NAC werd toen ook wel aardig weggespeeld, vorig jaar(?)
Ah oké dan heb ik die wat verkeerd in het hoofd zitten.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Was meer het probleem dat NAC totaal niet gewend was aan een VAR waardoor ze continu ‘stiekeme’ overtredingen maakten in het strafschopgebied. Dan vraag je er een beetje om.
Ik vergeet overigens Heerenveen-uit in 15-16, maar toen stopte Feyenoord ineens na rust.
Stukje maaltijdbezorger?quote:Op maandag 8 maart 2021 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Het is de schuld van de NS!!
Wat een kutbaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
hoe is het met jouquote:
Goedquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe is het met jou
sorry dat ik zoveel afwezig ben de laatste tijd grote baas
Ai, de NMBS is nog grotere bagger dan de NS.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:30 schreef tong80 het volgende:
De NS gaat fuseren met de Belgische spoorwegbeheerder.
Ongesteld.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed
Geeft niet, je zal hier een goede reden voor hebben.
ja klopt heb seks met je moederquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed
Geeft niet, je zal hier een goede reden voor hebben.
De grap was bedoeld als NSB.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai, de NMBS is nog grotere bagger dan de NS.
Oh, ik was niet eens verbaasd dat ze zouden samengaan. Ze hebben immers zo'n goede geschiedenis samen met de Fyra bijvoorbeeld.quote:
Ben ik nou zo slim, of jullie zo dom?quote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Grote kans dat er nu weer replies gaan komen dat het niet gelezen is, maar toch ff een anekdote over de NS en NMBS tijdens het Fyra debacle.
Ik was toen extern consultant bij de NMBS en we hadden een sessie met de gedelegeerd bestuurder die een boekje opendeed over de samenwerking met de NS rond de Fyra. België was het al helemaal zat en wilde uit het project stappen, maar NL was nog overtuigd dat de Fyra een succes zou worden.
Ze kwamen met een vrij zware delegatie (met de minister erbij, volgens mij Schultz) naar Brussel in het kantoor van de NMBS, die hebben toen wat koude oorlog tactieken toegepast: lang laten wachten, een paar flessen water in de vergaderruimte gelaten en verder niks. Rond 18:00 'even' apart gaan overleggen, in die tijd hebben ze gewoon lekker gegeten en de Nederlanders laten wachten. Tegen de tijd dat de Belgen terugkwamen waren de Nederlanders moe, hongerig en wilden ze zo snel mogelijk weg.
Op dat moment kwamen de Belgen met hun voorwaarden en tot hun eigen verbazing gingen de Nederlanders zelfs verder en boden aan om de Belgische Fyra treinen over te kopen omdat zij nog wel toekomst zagen in die trein. Uiteindelijk hebben de Belgen (!) de Nederlandse delegatie afgeremd en gezegd, nee we willen alleen ons deel terugverkopen aan de fabrikant in Italië, we gaan niet jullie opzadelen met nog extra rommel.
Was dat doorgegaan dan had de NL-se belastingbetaler dus nog eens extra kunnen betalen voor treinen die nooit gebruikt zouden worden.
#eindeanekdote
Ik heb het wel gelezenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Grote kans dat er nu weer replies gaan komen dat het niet gelezen is, maar toch ff een anekdote over de NS en NMBS tijdens het Fyra debacle.
Ik was toen extern consultant bij de NMBS en we hadden een sessie met de gedelegeerd bestuurder die een boekje opendeed over de samenwerking met de NS rond de Fyra. België was het al helemaal zat en wilde uit het project stappen, maar NL was nog overtuigd dat de Fyra een succes zou worden.
Ze kwamen met een vrij zware delegatie (met de minister erbij, volgens mij Schultz) naar Brussel in het kantoor van de NMBS, die hebben toen wat koude oorlog tactieken toegepast: lang laten wachten, een paar flessen water in de vergaderruimte gelaten en verder niks. Rond 18:00 'even' apart gaan overleggen, in die tijd hebben ze gewoon lekker gegeten en de Nederlanders laten wachten. Tegen de tijd dat de Belgen terugkwamen waren de Nederlanders moe, hongerig en wilden ze zo snel mogelijk weg.
Op dat moment kwamen de Belgen met hun voorwaarden en tot hun eigen verbazing gingen de Nederlanders zelfs verder en boden aan om de Belgische Fyra treinen over te kopen omdat zij nog wel toekomst zagen in die trein. Uiteindelijk hebben de Belgen (!) de Nederlandse delegatie afgeremd en gezegd, nee we willen alleen ons deel terugverkopen aan de fabrikant in Italië, we gaan niet jullie opzadelen met nog extra rommel.
Was dat doorgegaan dan had de NL-se belastingbetaler dus nog eens extra kunnen betalen voor treinen die nooit gebruikt zouden worden.
#eindeanekdote
We, de VBL-SCquote:
Daarom ben je ook mijn BFF.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen
[..]
We, de VBL-SC
Leuke anekdote, helemaal gelezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
#eindeanekdote
Ik vond het wel interessant om te zien hoe makkelijk mensen miljoenen uitgeven als:quote:
Dit kan korterquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
#eindeanekdote
Klopt, maar ik had even de tijd.quote:
Helemaal gelezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
#eindeanekdote
ik heb ook vaak meegemaakt dat ze vroegen wanneer je vlucht terug was en je dan laten wachten tot je eigenlijk geen tijd meer hebt, hoeft je ook maar 1 keer te gebeurenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant om te zien hoe makkelijk mensen miljoenen uitgeven als:
a. het niet hun geld is
b. ze honger hebben
c. een vrouw het voor het zeggen heeft
als het over eten gaat sowieso niet, wij zitten nog steeds met onze broodtrommel cultuurquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal gelezen.
Het vooroordeel van de domme Belg mag de prullenbak in.
Sjesis, dat is hier vlakbij.quote:Op maandag 8 maart 2021 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
We geven hier ook gewoon wat minder graag geld uit aan de geneugten des levens lijkt het.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het over eten gaat sowieso niet, wij zitten nog steeds met onze broodtrommel cultuur
Ah ja, dat is ook een goede ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook vaak meegemaakt dat ze vroegen wanneer je vlucht terug was en je dan laten wachten tot je eigenlijk geen tijd meer hebt, hoeft je ook maar 1 keer te gebeuren
Ja dat sowieso, ze houden zich graag dom, die underdog positie ligt hen wel. Vandaar dat ze zich eerst ook geen raad wisten met hun 'gouden' voetbalgeneratie. Als ze dan losgaan is het wel gelijk oranjelegioen²quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal gelezen.
Het vooroordeel van de domme Belg mag de prullenbak in.
Mooi verhaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
#eindeanekdote
Ik las meer dat Nederland zichzelf graag naait.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had even de tijd.
Tldr versie: Belgen hebben NL genaaid met treintjes.
Ik weet eigenlijk niet meer of de Nederlandse minister moest aftreden na dit schandaal, de staatssecretaris in elk geval wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las meer dat Nederland zichzelf graag naait.
Als Brabander kan ik me hierin vinden. Ik geef best veel uit aan eten/drinken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
We geven hier ook gewoon wat minder graag geld uit aan de geneugten des levens lijkt het.
Dat Bourgondische zie je in Brabant en Limburg al vaker.
Nederlanders zijn gewoon culinair compleet onnozel. Er hangt ook een soort cultuur hier dat je als volwassen mens maar alles moet lusten, zelfs als het gewoon om ranzig voedsel gaat. Hoe noordelijker in Nederland, hoe erger.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het over eten gaat sowieso niet, wij zitten nog steeds met onze broodtrommel cultuur
Amsterdam is ook wel enorm verbeterd de afgelopen 20 jaar qua restaurants, zit nu veel aardigs tussen sterrentent en snackbarquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als Brabander kan ik me hierin vinden. Ik geef best veel uit aan eten/drinken.@:gurneyisbestoke
je hoeft maar in de supermarkt te komen om het te zien, meeste is vliegtuigeten maar dan wel cattleclassquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon culinair compleet onnozel. Er hangt ook een soort cultuur hier dat je als volwassen mens maar alles moet lusten, zelfs als het gewoon om ranzig voedsel gaat. Hoe noordelijker in Nederland, hoe erger.
Ik vond het altijd wel meevallen, totdat ik een keer vlees was gaan halen bij een echte slager en vis bij een echte visboer. Verschil in smaak is serieus groot.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft maar in de supermarkt te komen om het te zien, meeste is vliegtuigeten maar dan wel cattleclass
Gelezenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had even de tijd.
Tldr versie: Belgen hebben NL genaaid met treintjes.
Heeft Unilever ook een deel schuld aan met al hun wanstaltige doosjes en zakjes mixen van Knorr en Maggi. De gemiddelde Henk of Ingrid denkt dat lasagne een wereldgerecht van Knorr is.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon culinair compleet onnozel. Er hangt ook een soort cultuur hier dat je als volwassen mens maar alles moet lusten, zelfs als het gewoon om ranzig voedsel gaat. Hoe noordelijker in Nederland, hoe erger.
Gewoon vreten wat de pot schaft.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken users die lusten geen pindakaas. (ik noem geen namen)quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met of zonder stukjes?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken users die lusten geen pindakaas. (ik noem geen namen)
Dat kan gewoon niet.
Ik ken mensen die pindakaas met lavendel en dat soort crap eten. Die mogen ook wel naar een eiland.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken users die lusten geen pindakaas. (ik noem geen namen)
Dat kan gewoon niet.
Lavendel wtfquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken mensen die pindakaas met lavendel en dat soort crap eten. Die mogen ook wel naar een eiland.
Wtfquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken mensen die pindakaas met lavendel en dat soort crap eten. Die mogen ook wel naar een eiland.
En ik dacht dat de JR-tosti al bijzonder wasquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thierry Baudet?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij het Googelen hiervan kwam ik ook Pindakaas Chilipeper Citroengras tegenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gooi wel altijd sambal erbij ja, maar dat doe ik bij meer dingen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Vroeger wel altijd potjes pindakaas met Surinaamse sambalgeen idee of dat nog bestaat eigenlijk.
oke thierryquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Smerig varkenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik gooi wel altijd sambal erbij ja, maar dat doe ik bij meer dingen.
Goede marketingstrategie wel, Nederlanders trappen daar echt inquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft Unilever ook een deel schuld aan met al hun wanstaltige doosjes en zakjes mixen van Knorr en Maggi. De gemiddelde Henk of Ingrid denkt dat lasagne een wereldgerecht van Knorr is.
@:Kingroland
Ik vond dat nooit echt lekker. Mijn meest exotische variant was wit brood, met een beetje boter, pindakaas en een klein beetje suiker erop gestrooid.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Vroeger wel altijd potjes pindakaas met Surinaamse sambalgeen idee of dat nog bestaat eigenlijk.
Dit gaat wel een klassieker worden.quote:
Even gereageerdquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
VBL / Vanwaar is de multie miljonair Advocaat plots zo populair ?
Herman is op oorlogspad
@:Caland
@:fetx
@:madame_paon
Precies. Alles is beter met een klodder sambal.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik gooi wel altijd sambal erbij ja, maar dat doe ik bij meer dingen.
Ach, anti-Feyenoordtopic nummer driehonderdzoveel waarin eerst vermeld wordt dat hij niks tegen Feyenoord heeft.quote:
pijpbeurt toch minder, wasabi wel leukquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Alles is beter met een klodder sambal.
Herm wordt kapot gemaakt door @Calandquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
VBL / Vanwaar is de multie miljonair Advocaat plots zo populair ?
Herman is op oorlogspad
@:Caland
@:fetx
@:madame_paon
@Scrummie heeft op het moment wel andere dingen aan zijn hoofd, hij is dakloosquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:15 schreef GGMM het volgende:
Pakketje is binnen
@:caland @:zipportal @:onlogisch @:scrummie (een lamp) @:maxi-mus @:lenny_leonard
Het Jesse-effect lijkt een beetje te zijn uitgewerkt.quote:
Ik las het ja. Bijzondere verhalen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Scrummie heeft op het moment wel andere dingen aan zijn hoofd, hij is dakloos
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Scrummie heeft op het moment wel andere dingen aan zijn hoofd, hij is dakloos
Wil jij 1 op 1 met Uiers?quote:
Ik heb er zo'n tyfushekel aan als mensen 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken.quote:
Het kan alle kanten op inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of juist meer, dan is het wellicht plots weer logisch.
Kunnen de kroegen alweer open?quote:
Wist helemaal niet dat jij een dikke boomer was.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens @:scrummie eind deze maand.
Wat prima is, want dan heb ik m'n vaccin gehad.
Mooi. @GGMM en ik zijn al blij dat ze de kappers niet weer dichtgegooid hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens @:scrummie eind deze maand.
Wat prima is, want dan heb ik m'n vaccin gehad.
Van mij mogen de sportscholen nu ook wel weer open, heb die thuisgewichtjes wel gezien na 3 maanden.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi. @:GGMM en ik zijn al blij dat ze de kappers niet weer dichtgegooid hebben.
Ze gaan nu aan 75+ beginnen dacht ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat jij een dikke boomer was.
Dat wordt ook wel weer hoog tijd ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mogen de sportscholen nu ook wel weer open, heb die thuisgewichtjes wel gezien na 3 maanden.
Lief dagboek,quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:05 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe review is uit. @:de_kraam
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Ben benieuwd wie er bedoeld wordt met "een user"quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:05 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe review is uit. @:de_kraam
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
quote:FOK!kers zijn net zo divers als de samenleving, want iedereen is welkom bij ons. Er zitten inderdaad werklozen en incels bij, maar ook moeders, succesvolle ondernemers, Songfestivalfanaten, gamers, artsen, studenten, Molloten, boekenwurmen, Formule 1-fans, foodies, en nog veel meer. Vaak vallen FOK!kers in meerdere categorieën en zijn ze dus ook in meerdere subfora te vinden.
quote:Een verschrikkelijk forum, met een frontpage waar het nieuws ongeveer twaalf uur achterloopt op de realiteit. Voor actualiteiten hoef je hier niet te zijn. Op het forum heerst de vriendjespolitiek, de algemeen heerser Danny is een flapdrol en forumadmin GGMM alias René kan z'n taken niet aan.
Wist je dat @Coco daar een ban heeft?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Onze subfora over “Wie is de Mol?” en het Eurovisie Songfestival zijn bijvoorbeeld heel laagdrempelig.
In ESF krijg je een ban voor een hitlergifje (lol)
Je bent een goed mens, dat zag ik net ook al in NWS.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
veel neger gifjes trouwens.
Ik ben tegen racisme.
Pizzaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
#freetjaptjoepquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Onze subfora over “Wie is de Mol?” en het Eurovisie Songfestival zijn bijvoorbeeld heel laagdrempelig.
In ESF krijg je een ban voor een hitlergifje (lol)
Ik zit al halverwege aflevering 5 van je geadviseerde podcast en bedankt.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit al halverwege aflevering 5 van je geadviseerde podcast en bedankt.
https://www.omroepgelderl(...)-Lieren-en-overlijdt
Door deze knaap flink wat extra tijd ervoor gekregen. Ik wilde er nog langs rijden maar toen kwam brandweerwagen 2
Einde bericht.
Agvquote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee ik stond vast. Ik had een ramptoerist voor mij waardoor ik niet kon keren.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Kon je wat later beginnen dus?
Gestoofde prei met aardappelen en gehaktbal.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi toch, kun je straks een coronapaspoortje ophalen en de kroeg weer in.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Corona heeft me te pakken boys. RIP.
Erg jammer.
Die zullen toch wel compleet weggevaagd gaan worden mag ik hopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
https://op1npo.nl/2021/03(...)ict-bij-haar-partij/
@:maxi-mus
Done.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:54 schreef Zipportal het volgende:
VKZ / Pauw's Verkiezingsdebatten#1
Pauws moet Pauw's zijn. Als je dat verandert komt er weer een like binnen. @:GGMM
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Erg jammer.
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi toch, kun je straks een coronapaspoortje ophalen en de kroeg weer in.
Ik ken het programma totaal niet, maar als dit alles is wat er is gebeurd, dan is ze wel erg snel uit het veld geslagen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus tering wat is Myrthe een kutwijf in achter gesloten deuren.
quote:Myrthe werd verkracht door haar schoonvader. Ze schaamt zich vreselijk en durft het haar vriend, die dol is op zijn vader, niet te vertellen. Maar ze beseft dat ze dit vreselijke geheim niet langer voor zich kan houden.
Stelt niks voor als je niet in de risicogroep zit. @DeBraad @tong80quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Erg jammer.
Braddie staat ook in de krant allen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stelt niks voor als je niet in de risicogroep zit. @:deBraad @:tong80
gr Thierry
Zijn die bedreigingen nog steeds bezig? Dat was nogal kansloos allemaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braddie staat ook in de krant allen.
https://www.weekbladwijde(...)/01/WW_wk0421_LR.pdf
Pagina 5. @:Elan
Nee ze heeft een affaire met de moeder van haar vriend en ze wil het hem enkel vertellen als hij ja zegt tegen haar huwelijksaanzoek. Vervolgens doet ze het alsnog niet en besluit ze dat ze dan maar samen in het tuinhuisje van de moeder moeten gaan wonen zodat ze beide relaties in stand kan houden.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken het programma totaal niet, maar als dit alles is wat er is gebeurd, dan is ze wel erg snel uit het veld geslagen.
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ze heeft een affaire met de moeder van haar vriend en ze wil het hem enkel vertellen als hij ja zegt tegen haar huwelijksaanzoek. Vervolgens doet ze het niet besluit ze dat ze dan maar samen in het tuinhuisje van de moeder moeten gaan wonen zodat ze dan beide relaties in stand kan houden.
Bas (de vriend) wil dat niet dus nu heeft ze het maar uitgemaakt omdat ze teveel van elkaar verschillen
Kan geen like geven dus bij deze.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braddie staat ook in de krant allen.
https://www.weekbladwijde(...)/01/WW_wk0421_LR.pdf
Pagina 5. @:Elan
De moeder wil haar nu ook niet door het leeftijdsverschil en dus probeert ze het nu weer goed te maken met Bas door open kaart te spelen over zijn moeder.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bedankt voor deze uitgebreide recensie. Dit kon zomaar eens leuker zijn dan VVV-Sparta.
Blijkbaar wel recent artikel.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn die bedreigingen nog steeds bezig? Dat was nogal kansloos allemaal.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn die bedreigingen nog steeds bezig? Dat was nogal kansloos allemaal.
En plots sta je in de krant.quote:“Het vreet aan je, ik heb soms slapeloze nachten. Ik heb er- van geleerd dat ik veel te open was. Daar pas ik nu voor.”
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De moeder wil haar nu ook niet door het leeftijdsverschil en dus probeert ze het nu weer goed te maken met Bas door open kaart te spelen over zijn moeder.
Arme Bas blijft alleen achter en de moeder kiest toch voor die klote Myrthequote:
Beterschap. Of heb je er geen last van?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Erg jammer.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arme Bas blijft alleen achter en de moeder kiest toch voor die klote Myrthe
Nieuwe aflevering nu als je zin hebt
Ik heb het even snel teruggekeken, maar Bas is ook wel een dramaqueen. Toen ze vertelde dat het zijn moeder was, reageerde hij wel erg overdreven.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je een mede Splinter-stemmer bent
Zit jij ook al in het complot?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Erg jammer.
Nog nergens last van.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beterschap. Of heb je er geen last van?
betaaltquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je daar nu voor betaalt?
User @RamboDirk heeft op dit tijdstip altijd z'n twee Breezers op en dan is 'ie helemaal naar de mavo.quote:
Watermeloen smaak denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
User @:RamboDirk heeft op dit tijdstip altijd z'n twee Breezers op en dan is 'ie helemaal naar de mavo.
Dit is leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
User @:RamboDirk heeft op dit tijdstip altijd z'n twee Breezers op en dan is 'ie helemaal naar de mavo.
Dat betekent dat jij de coronacijfers omhoog hebt gehaald vandaag waardoor je een bijdrage levert aan het verlengen van bepaalde kutmaatregelenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Erg jammer.
Gewoon Rutte de schuld geven.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent dat jij de coronacijfers omhoog hebt gehaald vandaag waardoor je een bijdrage levert aan het verlengen van bepaalde kutmaatregelen
daarom niet laten testen!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent dat jij de coronacijfers omhoog hebt gehaald vandaag waardoor je een bijdrage levert aan het verlengen van bepaalde kutmaatregelen
Precies, als niemand zich meer laat testen, dan is de corona ook gelijke weg.quote:
En iedereen Trump maar voor gek verklaren toen hij het opperde.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, als niemand zich meer laat testen, dan is de corona ook gelijke weg.
of we moeten de plekken waar je aan je gezondheid werkt sluitenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, als niemand zich meer laat testen, dan is de corona ook gelijke weg.
Wat is het saai geworden nu hij weg is.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En iedereen Trump maar voor gek verklaren toen hij het opperde.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of we moeten de plekken waar je aan je gezondheid werkt sluiten
dat kan ook een logische oplossing zijn
Adidas schoenen en een Nike shirt. Dat kan toch niet jongens, dat wordt minimaal 5 jaar cel.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:09 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit. @:onlogisch @:Wereldgozer
[ twitter ]
[ twitter ]
Pics?quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Tijd voor koffie uit één van mijn nieuwe koffiekopjes
Mijn oude kopjes waren nog perfect, maar blijkbaar was mijn vriendin daarop uitgekeken.
vrouwen vinden altijd wel iets om je weer op kosten te jagenquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn oude kopjes waren nog perfect, maar blijkbaar was mijn vriendin daarop uitgekeken
herkenbaar @Anneloosquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Mijn oude kopjes waren nog perfect, maar blijkbaar was mijn vriendin daarop uitgekeken.
Oké dan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |