Zit jij ook al in het complot?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Corona heeft me te pakken boys. RIP.
Erg jammer.
Nog nergens last van.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beterschap. Of heb je er geen last van?
betaaltquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je daar nu voor betaalt?
User @RamboDirk heeft op dit tijdstip altijd z'n twee Breezers op en dan is 'ie helemaal naar de mavo.quote:
Watermeloen smaak denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
User @:RamboDirk heeft op dit tijdstip altijd z'n twee Breezers op en dan is 'ie helemaal naar de mavo.
Dit is leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
User @:RamboDirk heeft op dit tijdstip altijd z'n twee Breezers op en dan is 'ie helemaal naar de mavo.
Dat betekent dat jij de coronacijfers omhoog hebt gehaald vandaag waardoor je een bijdrage levert aan het verlengen van bepaalde kutmaatregelenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Corona heeft me te pakken boys. RIP.
Erg jammer.
Gewoon Rutte de schuld geven.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent dat jij de coronacijfers omhoog hebt gehaald vandaag waardoor je een bijdrage levert aan het verlengen van bepaalde kutmaatregelen
daarom niet laten testen!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent dat jij de coronacijfers omhoog hebt gehaald vandaag waardoor je een bijdrage levert aan het verlengen van bepaalde kutmaatregelen
Precies, als niemand zich meer laat testen, dan is de corona ook gelijke weg.quote:
En iedereen Trump maar voor gek verklaren toen hij het opperde.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, als niemand zich meer laat testen, dan is de corona ook gelijke weg.
of we moeten de plekken waar je aan je gezondheid werkt sluitenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, als niemand zich meer laat testen, dan is de corona ook gelijke weg.
Wat is het saai geworden nu hij weg is.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En iedereen Trump maar voor gek verklaren toen hij het opperde.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of we moeten de plekken waar je aan je gezondheid werkt sluiten
dat kan ook een logische oplossing zijn
Adidas schoenen en een Nike shirt. Dat kan toch niet jongens, dat wordt minimaal 5 jaar cel.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:09 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit. @:onlogisch @:Wereldgozer
[ twitter ]
[ twitter ]
Pics?quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Tijd voor koffie uit één van mijn nieuwe koffiekopjes
Mijn oude kopjes waren nog perfect, maar blijkbaar was mijn vriendin daarop uitgekeken.
vrouwen vinden altijd wel iets om je weer op kosten te jagenquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn oude kopjes waren nog perfect, maar blijkbaar was mijn vriendin daarop uitgekeken
herkenbaar @Anneloosquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Tijd voor koffie uit één van mijn nieuwe koffiekopjes
Mijn oude kopjes waren nog perfect, maar blijkbaar was mijn vriendin daarop uitgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |