Ik heb er zo'n tyfushekel aan als mensen 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken.quote:
Het kan alle kanten op inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of juist meer, dan is het wellicht plots weer logisch.
Kunnen de kroegen alweer open?quote:
Wist helemaal niet dat jij een dikke boomer was.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens @:scrummie eind deze maand.
Wat prima is, want dan heb ik m'n vaccin gehad.
Mooi. @GGMM en ik zijn al blij dat ze de kappers niet weer dichtgegooid hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens @:scrummie eind deze maand.
Wat prima is, want dan heb ik m'n vaccin gehad.
Van mij mogen de sportscholen nu ook wel weer open, heb die thuisgewichtjes wel gezien na 3 maanden.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi. @:GGMM en ik zijn al blij dat ze de kappers niet weer dichtgegooid hebben.
Ze gaan nu aan 75+ beginnen dacht ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat jij een dikke boomer was.
Dat wordt ook wel weer hoog tijd ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mogen de sportscholen nu ook wel weer open, heb die thuisgewichtjes wel gezien na 3 maanden.
Lief dagboek,quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:05 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe review is uit. @:de_kraam
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Ben benieuwd wie er bedoeld wordt met "een user"quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:05 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe review is uit. @:de_kraam
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
quote:FOK!kers zijn net zo divers als de samenleving, want iedereen is welkom bij ons. Er zitten inderdaad werklozen en incels bij, maar ook moeders, succesvolle ondernemers, Songfestivalfanaten, gamers, artsen, studenten, Molloten, boekenwurmen, Formule 1-fans, foodies, en nog veel meer. Vaak vallen FOK!kers in meerdere categorieën en zijn ze dus ook in meerdere subfora te vinden.
quote:Een verschrikkelijk forum, met een frontpage waar het nieuws ongeveer twaalf uur achterloopt op de realiteit. Voor actualiteiten hoef je hier niet te zijn. Op het forum heerst de vriendjespolitiek, de algemeen heerser Danny is een flapdrol en forumadmin GGMM alias René kan z'n taken niet aan.
Wist je dat @Coco daar een ban heeft?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Onze subfora over “Wie is de Mol?” en het Eurovisie Songfestival zijn bijvoorbeeld heel laagdrempelig.
In ESF krijg je een ban voor een hitlergifje (lol)
Je bent een goed mens, dat zag ik net ook al in NWS.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
veel neger gifjes trouwens.
Ik ben tegen racisme.
Pizzaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
#freetjaptjoepquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Onze subfora over “Wie is de Mol?” en het Eurovisie Songfestival zijn bijvoorbeeld heel laagdrempelig.
In ESF krijg je een ban voor een hitlergifje (lol)
Ik zit al halverwege aflevering 5 van je geadviseerde podcast en bedankt.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit al halverwege aflevering 5 van je geadviseerde podcast en bedankt.
https://www.omroepgelderl(...)-Lieren-en-overlijdt
Door deze knaap flink wat extra tijd ervoor gekregen. Ik wilde er nog langs rijden maar toen kwam brandweerwagen 2
Einde bericht.
Agvquote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee ik stond vast. Ik had een ramptoerist voor mij waardoor ik niet kon keren.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Kon je wat later beginnen dus?
Gestoofde prei met aardappelen en gehaktbal.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi toch, kun je straks een coronapaspoortje ophalen en de kroeg weer in.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Corona heeft me te pakken boys. RIP.
Erg jammer.
Die zullen toch wel compleet weggevaagd gaan worden mag ik hopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
https://op1npo.nl/2021/03(...)ict-bij-haar-partij/
@:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |