Ik heb er zo'n tyfushekel aan als mensen 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken.quote:
Het kan alle kanten op inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of juist meer, dan is het wellicht plots weer logisch.
Kunnen de kroegen alweer open?quote:
Wist helemaal niet dat jij een dikke boomer was.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens @:scrummie eind deze maand.
Wat prima is, want dan heb ik m'n vaccin gehad.
Mooi. @GGMM en ik zijn al blij dat ze de kappers niet weer dichtgegooid hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens @:scrummie eind deze maand.
Wat prima is, want dan heb ik m'n vaccin gehad.
Van mij mogen de sportscholen nu ook wel weer open, heb die thuisgewichtjes wel gezien na 3 maanden.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi. @:GGMM en ik zijn al blij dat ze de kappers niet weer dichtgegooid hebben.
Ze gaan nu aan 75+ beginnen dacht ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat jij een dikke boomer was.
Dat wordt ook wel weer hoog tijd ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mogen de sportscholen nu ook wel weer open, heb die thuisgewichtjes wel gezien na 3 maanden.
Lief dagboek,quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:05 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe review is uit. @:de_kraam
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Ben benieuwd wie er bedoeld wordt met "een user"quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:05 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe review is uit. @:de_kraam
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
quote:FOK!kers zijn net zo divers als de samenleving, want iedereen is welkom bij ons. Er zitten inderdaad werklozen en incels bij, maar ook moeders, succesvolle ondernemers, Songfestivalfanaten, gamers, artsen, studenten, Molloten, boekenwurmen, Formule 1-fans, foodies, en nog veel meer. Vaak vallen FOK!kers in meerdere categorieën en zijn ze dus ook in meerdere subfora te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |