Ik vond dat nooit echt lekker. Mijn meest exotische variant was wit brood, met een beetje boter, pindakaas en een klein beetje suiker erop gestrooid.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Vroeger wel altijd potjes pindakaas met Surinaamse sambalgeen idee of dat nog bestaat eigenlijk.
Dit gaat wel een klassieker worden.quote:
Even gereageerdquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
VBL / Vanwaar is de multie miljonair Advocaat plots zo populair ?
Herman is op oorlogspad
@:Caland
@:fetx
@:madame_paon
Precies. Alles is beter met een klodder sambal.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik gooi wel altijd sambal erbij ja, maar dat doe ik bij meer dingen.
Ach, anti-Feyenoordtopic nummer driehonderdzoveel waarin eerst vermeld wordt dat hij niks tegen Feyenoord heeft.quote:
pijpbeurt toch minder, wasabi wel leukquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Alles is beter met een klodder sambal.
Herm wordt kapot gemaakt door @Calandquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
VBL / Vanwaar is de multie miljonair Advocaat plots zo populair ?
Herman is op oorlogspad
@:Caland
@:fetx
@:madame_paon
@Scrummie heeft op het moment wel andere dingen aan zijn hoofd, hij is dakloosquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:15 schreef GGMM het volgende:
Pakketje is binnen
@:caland @:zipportal @:onlogisch @:scrummie (een lamp) @:maxi-mus @:lenny_leonard
Het Jesse-effect lijkt een beetje te zijn uitgewerkt.quote:
Ik las het ja. Bijzondere verhalen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Scrummie heeft op het moment wel andere dingen aan zijn hoofd, hij is dakloos
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Scrummie heeft op het moment wel andere dingen aan zijn hoofd, hij is dakloos
Wil jij 1 op 1 met Uiers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |