Ik las meer dat Nederland zichzelf graag naait.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had even de tijd.
Tldr versie: Belgen hebben NL genaaid met treintjes.
Ik weet eigenlijk niet meer of de Nederlandse minister moest aftreden na dit schandaal, de staatssecretaris in elk geval wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las meer dat Nederland zichzelf graag naait.
Als Brabander kan ik me hierin vinden. Ik geef best veel uit aan eten/drinken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
We geven hier ook gewoon wat minder graag geld uit aan de geneugten des levens lijkt het.
Dat Bourgondische zie je in Brabant en Limburg al vaker.
Nederlanders zijn gewoon culinair compleet onnozel. Er hangt ook een soort cultuur hier dat je als volwassen mens maar alles moet lusten, zelfs als het gewoon om ranzig voedsel gaat. Hoe noordelijker in Nederland, hoe erger.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het over eten gaat sowieso niet, wij zitten nog steeds met onze broodtrommel cultuur
Amsterdam is ook wel enorm verbeterd de afgelopen 20 jaar qua restaurants, zit nu veel aardigs tussen sterrentent en snackbarquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als Brabander kan ik me hierin vinden. Ik geef best veel uit aan eten/drinken.@:gurneyisbestoke
je hoeft maar in de supermarkt te komen om het te zien, meeste is vliegtuigeten maar dan wel cattleclassquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon culinair compleet onnozel. Er hangt ook een soort cultuur hier dat je als volwassen mens maar alles moet lusten, zelfs als het gewoon om ranzig voedsel gaat. Hoe noordelijker in Nederland, hoe erger.
Ik vond het altijd wel meevallen, totdat ik een keer vlees was gaan halen bij een echte slager en vis bij een echte visboer. Verschil in smaak is serieus groot.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft maar in de supermarkt te komen om het te zien, meeste is vliegtuigeten maar dan wel cattleclass
Gelezenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had even de tijd.
Tldr versie: Belgen hebben NL genaaid met treintjes.
Heeft Unilever ook een deel schuld aan met al hun wanstaltige doosjes en zakjes mixen van Knorr en Maggi. De gemiddelde Henk of Ingrid denkt dat lasagne een wereldgerecht van Knorr is.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon culinair compleet onnozel. Er hangt ook een soort cultuur hier dat je als volwassen mens maar alles moet lusten, zelfs als het gewoon om ranzig voedsel gaat. Hoe noordelijker in Nederland, hoe erger.
Gewoon vreten wat de pot schaft.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken users die lusten geen pindakaas. (ik noem geen namen)quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met of zonder stukjes?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken users die lusten geen pindakaas. (ik noem geen namen)
Dat kan gewoon niet.
Ik ken mensen die pindakaas met lavendel en dat soort crap eten. Die mogen ook wel naar een eiland.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken users die lusten geen pindakaas. (ik noem geen namen)
Dat kan gewoon niet.
Lavendel wtfquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken mensen die pindakaas met lavendel en dat soort crap eten. Die mogen ook wel naar een eiland.
Wtfquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken mensen die pindakaas met lavendel en dat soort crap eten. Die mogen ook wel naar een eiland.
En ik dacht dat de JR-tosti al bijzonder wasquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thierry Baudet?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij het Googelen hiervan kwam ik ook Pindakaas Chilipeper Citroengras tegenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gooi wel altijd sambal erbij ja, maar dat doe ik bij meer dingen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Vroeger wel altijd potjes pindakaas met Surinaamse sambalgeen idee of dat nog bestaat eigenlijk.
oke thierryquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het over eten gaat sowieso niet, wij zitten nog steeds met onze broodtrommel cultuur
Smerig varkenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik gooi wel altijd sambal erbij ja, maar dat doe ik bij meer dingen.
Goede marketingstrategie wel, Nederlanders trappen daar echt inquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft Unilever ook een deel schuld aan met al hun wanstaltige doosjes en zakjes mixen van Knorr en Maggi. De gemiddelde Henk of Ingrid denkt dat lasagne een wereldgerecht van Knorr is.
@:Kingroland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |