Ah oké dan heb ik die wat verkeerd in het hoofd zitten.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Was meer het probleem dat NAC totaal niet gewend was aan een VAR waardoor ze continu ‘stiekeme’ overtredingen maakten in het strafschopgebied. Dan vraag je er een beetje om.
Ik vergeet overigens Heerenveen-uit in 15-16, maar toen stopte Feyenoord ineens na rust.
Stukje maaltijdbezorger?quote:Op maandag 8 maart 2021 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Het is de schuld van de NS!!
Wat een kutbaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Het is de schuld van de NS!!
hoe is het met jouquote:
Goedquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe is het met jou
sorry dat ik zoveel afwezig ben de laatste tijd grote baas
Ai, de NMBS is nog grotere bagger dan de NS.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:30 schreef tong80 het volgende:
De NS gaat fuseren met de Belgische spoorwegbeheerder.
Ongesteld.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed
Geeft niet, je zal hier een goede reden voor hebben.
ja klopt heb seks met je moederquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed
Geeft niet, je zal hier een goede reden voor hebben.
De grap was bedoeld als NSB.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai, de NMBS is nog grotere bagger dan de NS.
Oh, ik was niet eens verbaasd dat ze zouden samengaan. Ze hebben immers zo'n goede geschiedenis samen met de Fyra bijvoorbeeld.quote:
Ben ik nou zo slim, of jullie zo dom?quote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Grote kans dat er nu weer replies gaan komen dat het niet gelezen is, maar toch ff een anekdote over de NS en NMBS tijdens het Fyra debacle.
Ik was toen extern consultant bij de NMBS en we hadden een sessie met de gedelegeerd bestuurder die een boekje opendeed over de samenwerking met de NS rond de Fyra. België was het al helemaal zat en wilde uit het project stappen, maar NL was nog overtuigd dat de Fyra een succes zou worden.
Ze kwamen met een vrij zware delegatie (met de minister erbij, volgens mij Schultz) naar Brussel in het kantoor van de NMBS, die hebben toen wat koude oorlog tactieken toegepast: lang laten wachten, een paar flessen water in de vergaderruimte gelaten en verder niks. Rond 18:00 'even' apart gaan overleggen, in die tijd hebben ze gewoon lekker gegeten en de Nederlanders laten wachten. Tegen de tijd dat de Belgen terugkwamen waren de Nederlanders moe, hongerig en wilden ze zo snel mogelijk weg.
Op dat moment kwamen de Belgen met hun voorwaarden en tot hun eigen verbazing gingen de Nederlanders zelfs verder en boden aan om de Belgische Fyra treinen over te kopen omdat zij nog wel toekomst zagen in die trein. Uiteindelijk hebben de Belgen (!) de Nederlandse delegatie afgeremd en gezegd, nee we willen alleen ons deel terugverkopen aan de fabrikant in Italië, we gaan niet jullie opzadelen met nog extra rommel.
Was dat doorgegaan dan had de NL-se belastingbetaler dus nog eens extra kunnen betalen voor treinen die nooit gebruikt zouden worden.
#eindeanekdote
Ik heb het wel gelezenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Grote kans dat er nu weer replies gaan komen dat het niet gelezen is, maar toch ff een anekdote over de NS en NMBS tijdens het Fyra debacle.
Ik was toen extern consultant bij de NMBS en we hadden een sessie met de gedelegeerd bestuurder die een boekje opendeed over de samenwerking met de NS rond de Fyra. België was het al helemaal zat en wilde uit het project stappen, maar NL was nog overtuigd dat de Fyra een succes zou worden.
Ze kwamen met een vrij zware delegatie (met de minister erbij, volgens mij Schultz) naar Brussel in het kantoor van de NMBS, die hebben toen wat koude oorlog tactieken toegepast: lang laten wachten, een paar flessen water in de vergaderruimte gelaten en verder niks. Rond 18:00 'even' apart gaan overleggen, in die tijd hebben ze gewoon lekker gegeten en de Nederlanders laten wachten. Tegen de tijd dat de Belgen terugkwamen waren de Nederlanders moe, hongerig en wilden ze zo snel mogelijk weg.
Op dat moment kwamen de Belgen met hun voorwaarden en tot hun eigen verbazing gingen de Nederlanders zelfs verder en boden aan om de Belgische Fyra treinen over te kopen omdat zij nog wel toekomst zagen in die trein. Uiteindelijk hebben de Belgen (!) de Nederlandse delegatie afgeremd en gezegd, nee we willen alleen ons deel terugverkopen aan de fabrikant in Italië, we gaan niet jullie opzadelen met nog extra rommel.
Was dat doorgegaan dan had de NL-se belastingbetaler dus nog eens extra kunnen betalen voor treinen die nooit gebruikt zouden worden.
#eindeanekdote
We, de VBL-SCquote:
Daarom ben je ook mijn BFF.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen
[..]
We, de VBL-SC
Leuke anekdote, helemaal gelezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Grote kans dat er nu weer replies gaan komen dat het niet gelezen is, maar toch ff een anekdote over de NS en NMBS tijdens het Fyra debacle.
Ik was toen extern consultant bij de NMBS en we hadden een sessie met de gedelegeerd bestuurder die een boekje opendeed over de samenwerking met de NS rond de Fyra. België was het al helemaal zat en wilde uit het project stappen, maar NL was nog overtuigd dat de Fyra een succes zou worden.
Ze kwamen met een vrij zware delegatie (met de minister erbij, volgens mij Schultz) naar Brussel in het kantoor van de NMBS, die hebben toen wat koude oorlog tactieken toegepast: lang laten wachten, een paar flessen water in de vergaderruimte gelaten en verder niks. Rond 18:00 'even' apart gaan overleggen, in die tijd hebben ze gewoon lekker gegeten en de Nederlanders laten wachten. Tegen de tijd dat de Belgen terugkwamen waren de Nederlanders moe, hongerig en wilden ze zo snel mogelijk weg.
Op dat moment kwamen de Belgen met hun voorwaarden en tot hun eigen verbazing gingen de Nederlanders zelfs verder en boden aan om de Belgische Fyra treinen over te kopen omdat zij nog wel toekomst zagen in die trein. Uiteindelijk hebben de Belgen (!) de Nederlandse delegatie afgeremd en gezegd, nee we willen alleen ons deel terugverkopen aan de fabrikant in Italië, we gaan niet jullie opzadelen met nog extra rommel.
Was dat doorgegaan dan had de NL-se belastingbetaler dus nog eens extra kunnen betalen voor treinen die nooit gebruikt zouden worden.
#eindeanekdote
Ik vond het wel interessant om te zien hoe makkelijk mensen miljoenen uitgeven als:quote:
Dit kan korterquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Grote kans dat er nu weer replies gaan komen dat het niet gelezen is, maar toch ff een anekdote over de NS en NMBS tijdens het Fyra debacle.
Ik was toen extern consultant bij de NMBS en we hadden een sessie met de gedelegeerd bestuurder die een boekje opendeed over de samenwerking met de NS rond de Fyra. België was het al helemaal zat en wilde uit het project stappen, maar NL was nog overtuigd dat de Fyra een succes zou worden.
Ze kwamen met een vrij zware delegatie (met de minister erbij, volgens mij Schultz) naar Brussel in het kantoor van de NMBS, die hebben toen wat koude oorlog tactieken toegepast: lang laten wachten, een paar flessen water in de vergaderruimte gelaten en verder niks. Rond 18:00 'even' apart gaan overleggen, in die tijd hebben ze gewoon lekker gegeten en de Nederlanders laten wachten. Tegen de tijd dat de Belgen terugkwamen waren de Nederlanders moe, hongerig en wilden ze zo snel mogelijk weg.
Op dat moment kwamen de Belgen met hun voorwaarden en tot hun eigen verbazing gingen de Nederlanders zelfs verder en boden aan om de Belgische Fyra treinen over te kopen omdat zij nog wel toekomst zagen in die trein. Uiteindelijk hebben de Belgen (!) de Nederlandse delegatie afgeremd en gezegd, nee we willen alleen ons deel terugverkopen aan de fabrikant in Italië, we gaan niet jullie opzadelen met nog extra rommel.
Was dat doorgegaan dan had de NL-se belastingbetaler dus nog eens extra kunnen betalen voor treinen die nooit gebruikt zouden worden.
#eindeanekdote
Klopt, maar ik had even de tijd.quote:
Helemaal gelezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Grote kans dat er nu weer replies gaan komen dat het niet gelezen is, maar toch ff een anekdote over de NS en NMBS tijdens het Fyra debacle.
Ik was toen extern consultant bij de NMBS en we hadden een sessie met de gedelegeerd bestuurder die een boekje opendeed over de samenwerking met de NS rond de Fyra. België was het al helemaal zat en wilde uit het project stappen, maar NL was nog overtuigd dat de Fyra een succes zou worden.
Ze kwamen met een vrij zware delegatie (met de minister erbij, volgens mij Schultz) naar Brussel in het kantoor van de NMBS, die hebben toen wat koude oorlog tactieken toegepast: lang laten wachten, een paar flessen water in de vergaderruimte gelaten en verder niks. Rond 18:00 'even' apart gaan overleggen, in die tijd hebben ze gewoon lekker gegeten en de Nederlanders laten wachten. Tegen de tijd dat de Belgen terugkwamen waren de Nederlanders moe, hongerig en wilden ze zo snel mogelijk weg.
Op dat moment kwamen de Belgen met hun voorwaarden en tot hun eigen verbazing gingen de Nederlanders zelfs verder en boden aan om de Belgische Fyra treinen over te kopen omdat zij nog wel toekomst zagen in die trein. Uiteindelijk hebben de Belgen (!) de Nederlandse delegatie afgeremd en gezegd, nee we willen alleen ons deel terugverkopen aan de fabrikant in Italië, we gaan niet jullie opzadelen met nog extra rommel.
Was dat doorgegaan dan had de NL-se belastingbetaler dus nog eens extra kunnen betalen voor treinen die nooit gebruikt zouden worden.
#eindeanekdote
ik heb ook vaak meegemaakt dat ze vroegen wanneer je vlucht terug was en je dan laten wachten tot je eigenlijk geen tijd meer hebt, hoeft je ook maar 1 keer te gebeurenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant om te zien hoe makkelijk mensen miljoenen uitgeven als:
a. het niet hun geld is
b. ze honger hebben
c. een vrouw het voor het zeggen heeft
als het over eten gaat sowieso niet, wij zitten nog steeds met onze broodtrommel cultuurquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal gelezen.
Het vooroordeel van de domme Belg mag de prullenbak in.
Sjesis, dat is hier vlakbij.quote:Op maandag 8 maart 2021 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Het is de schuld van de NS!!
We geven hier ook gewoon wat minder graag geld uit aan de geneugten des levens lijkt het.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het over eten gaat sowieso niet, wij zitten nog steeds met onze broodtrommel cultuur
Ah ja, dat is ook een goede ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook vaak meegemaakt dat ze vroegen wanneer je vlucht terug was en je dan laten wachten tot je eigenlijk geen tijd meer hebt, hoeft je ook maar 1 keer te gebeuren
Ja dat sowieso, ze houden zich graag dom, die underdog positie ligt hen wel. Vandaar dat ze zich eerst ook geen raad wisten met hun 'gouden' voetbalgeneratie. Als ze dan losgaan is het wel gelijk oranjelegioen²quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal gelezen.
Het vooroordeel van de domme Belg mag de prullenbak in.
Mooi verhaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Grote kans dat er nu weer replies gaan komen dat het niet gelezen is, maar toch ff een anekdote over de NS en NMBS tijdens het Fyra debacle.
Ik was toen extern consultant bij de NMBS en we hadden een sessie met de gedelegeerd bestuurder die een boekje opendeed over de samenwerking met de NS rond de Fyra. België was het al helemaal zat en wilde uit het project stappen, maar NL was nog overtuigd dat de Fyra een succes zou worden.
Ze kwamen met een vrij zware delegatie (met de minister erbij, volgens mij Schultz) naar Brussel in het kantoor van de NMBS, die hebben toen wat koude oorlog tactieken toegepast: lang laten wachten, een paar flessen water in de vergaderruimte gelaten en verder niks. Rond 18:00 'even' apart gaan overleggen, in die tijd hebben ze gewoon lekker gegeten en de Nederlanders laten wachten. Tegen de tijd dat de Belgen terugkwamen waren de Nederlanders moe, hongerig en wilden ze zo snel mogelijk weg.
Op dat moment kwamen de Belgen met hun voorwaarden en tot hun eigen verbazing gingen de Nederlanders zelfs verder en boden aan om de Belgische Fyra treinen over te kopen omdat zij nog wel toekomst zagen in die trein. Uiteindelijk hebben de Belgen (!) de Nederlandse delegatie afgeremd en gezegd, nee we willen alleen ons deel terugverkopen aan de fabrikant in Italië, we gaan niet jullie opzadelen met nog extra rommel.
Was dat doorgegaan dan had de NL-se belastingbetaler dus nog eens extra kunnen betalen voor treinen die nooit gebruikt zouden worden.
#eindeanekdote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |