De wansmaak en niet naar Veronica Inside kijken.quote:
quote:
Over wansmaak gesproken.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De wansmaak en niet naar Veronica Inside kijken.
Yes.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw seizoen? Wat een genot toen If I tell you de topsong van RadioNL was.
Vertel. Zie graag jouw wansmaak bevestigd teruglezen.quote:
RadioNLquote:Op maandag 8 maart 2021 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw seizoen? Wat een genot toen If I tell you de topsong van RadioNL was.
Ga maar gewoon naar bed, opa.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Zie graag jouw wansmaak bevestigd teruglezen.
Succes in Amsterdam of Eindhoven als Feyenoorder. Dit type ik 100 meter van het geboortehuis van Philips.quote:
Echt hè al kan het beter. Vorige week was de Hollands nieuwe voor Django met zijn countrynummer.quote:
Joejoe, groetjes.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes in Amsterdam of Eindhoven als Feyenoorder. Dit type ik 100 meter van het geboortehuis van Philips.
Je gaat weer zware tijden tegemoet. Gelukkig kun je met je steken onder water op FOK! je ei kwijt.
Toen ik nog voor de appie reed was dat vaste prik op vrijdag. Wat een genotszender.quote:
Bij mij staat het inmiddels altijd op zonder enige schaamte.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik nog voor de appie reed was dat vaste prik op vrijdag. Wat een genotszender.
Jij ook joejoe met je Nederlandse wansmaak.quote:
Ik had je hoger ingeschat. Ik vind André Hazes jr al gruwelijk om over te lezen in de Telegraaf.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij staat het inmiddels altijd op zonder enige schaamte.
Lekker man, ook wel de echte werkbussenleef natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
André Hazes heeft amper een podium op RadioNL. RadioNL gaat meer de piraten kant op.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had je hoger ingeschat. Ik vind André Hazes jr al gruwelijk om over te lezen in de Telegraaf.
Ik lees alle kranten. Voor de duidelijkheid. Voor de pulp De Telegraaf.
Bij mij staat hij ook standaard op, niks mis mee.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, wat een onwetendheid.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
André Hazes heeft amper een podium op RadioNL. RadioNL gaat meer de piraten kant op.
Ik schaar ze beiden op ongetallenteerd. Nogmaals kan pulp waarderen. Maar die zooi.:{quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
André Hazes heeft amper een podium op RadioNL. RadioNL gaat meer de piraten kant op.
De middag dj is alleen wel erg onzeker. Hij moet eerst 30x melden de spelletjes echt zelf te verzinnen alvorens iemand de oplossing mag geven.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook standaard op, niks mis mee.
Tel tot tien Tong.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook standaard op, niks mis mee.
In de middag heb ik weinig de radio aan.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De middag dj is alleen wel erg onzeker. Hij moet eerst 30x melden de spelletjes echt zelf te verzinnen alvorens iemand de oplossing mag geven.
Ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik eindig op een kantoortuin.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk eindig je op een kantoor waar radio 538 voorgeprogrammeerd staat
Ik word bijna trots om een boomer te zijn. Weet nog steeds, op m'n 58ste, niet wat een boomer is. Gemakkelijk scheldwoord lijkt me.quote:
Het is geen scheldwoord.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word bijna trots om een boomer te zijn. Weet nog steeds, op m'n 58ste, niet wat een boomer is. Gemakkelijk scheldwoord lijkt me.
Jammer.quote:
En je kan op je 58e nog steeds niet koken of de was doen. Wees er trots opquote:Op maandag 8 maart 2021 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word bijna trots om een boomer te zijn. Weet nog steeds, op m'n 58ste, niet wat een boomer is. Gemakkelijk scheldwoord lijkt me.
Dit versterkt mijn wens, grapjeee!!!quote:Op maandag 8 maart 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik eindig op een kantoortuin.
Terecht streven.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik eindig op een kantoortuin.
Ach ik begrijp het ook wel hoor, het is lekker gemakkelijk. Maar ik zou dan zelf in de auto inderdaad lekker podcasts luisteren (ik vind een hoop leuk) of een spotify lijstje opzetten. Of Radio1.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit versterkt mijn wens, grapjeee!!!
Maar tegenwoordig probeer ik podcasts via Bluetooth te luisteren als ik langer dan 30 minuten moet rijden maar alles wat ik leuk vond heb ik inmiddels afgerond
Dan zou ik toch dat podcastje met Van Egmond en Krabby eens opzetten, dat gaat eigenlijk nooit over voetbalquote:Op maandag 8 maart 2021 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Dom gelul over voetbal valt daar overigens niet onder.
wat vind je wel leuk?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Dom gelul over voetbal valt daar overigens niet onder.
Ik zou RadioNL gewoon een kans geven als je ziet hoe breed het hier gedragen wordt.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ik begrijp het ook wel hoor, het is lekker gemakkelijk. Maar ik zou dan zelf in de auto inderdaad lekker podcasts luisteren (ik vind een hoop leuk) of een spotify lijstje opzetten. Of Radio1.
Oh dat hoor ik vaak genoeg hoor, een aantal van mijn vrienden zijn jongens van de bouw.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou RadioNL gewoon een kans geven als je ziet hoe breed het hier gedragen wordt.
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Er is ook een KK-divisie podcast. Maar dat gaat mij zelfs wat te ver meestal.
Op zich is het met jouw zelfdestructieve levensstijl wel een wonder inderdaad dat je het tot een leeftijd hebt gered waarbij je als boomer beschouwd kunt worden.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jij de was nog in een teiltje doet. Met een swinger om het droog te maken, Twee uur in de keuken gaat staan voor een maaltijd van 5 minuten. De bal niet duizend keer kan hooghouden, mag je mij niet op veroordelen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En je kan op je 58e nog steeds niet koken of de was doen. Wees er trots op
De laatste die ik heb geluisterd was de krokanteleesmap omdat mijn moeder het leuk vond.quote:
Ik kan niet zo goed over Noortje.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste die ik heb geluisterd was de krokanteleesmap omdat mijn moeder het leuk vond.
Het was leuk, Marcel van roosmalengod.
Die is erg goed ja.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed over Noortje.
Dan kan ik je de gijzeling van Gladbeck aanraden!
De commentator van dienst bij Eindhoven - De Graafschap was daarentegen een verademing. Geen intentie tot popiejopie doen maar gewoon de wedstrijd verslaan met daadwerkelijke kennis van de teams.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Er is ook een KK-divisie podcast. Maar dat gaat mij zelfs wat te ver meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |