Deal, morgen richting de GGZ in Ermelo zet ik deze op.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed over Noortje.
Dan kan ik je de gijzeling van Gladbeck aanraden!
Vertel me niks nieuws. Mijn huisarts zei laatst dat ik eigenlijk 63 ben gezien mijn levenswijze.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is het met jouw zelfdestructieve levensstijl wel een wonder inderdaad dat je het tot een leeftijd hebt gered waarbij je als boomer beschouwd kunt worden.
Vertel het morgen in het kringgesprek, Klaas zal vast stikjaloers zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel me niks nieuws. Mijn huisarts zei laatst dat ik eigenlijk 63 ben gezien mijn levenswijze.
Heb wel geleefd. Hier zitten er genoeg die niet leven. En er trots op zijn een uurtje te hebben gehard loopt.
Ik speelde 15 jaar in een eerste elftal. Na afloop won ik ook de derde helft. Meestal ook de vierde.
FF VI afkijken. Terwijl ik ook zou kunnen genieten van Nederlandse smartlappen.
Gelukkig heb ik mijn keuze al een tijd terug gemaakt en kan ik al die ellende overslaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Oh er zijn verkiezingsdebatten weer. Er waren tijden dat ik daar meer interesse in had.
Je doet net alsof VI een soort intellectueel programma is of zo.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel me niks nieuws. Mijn huisarts zei laatst dat ik eigenlijk 63 ben gezien mijn levenswijze.
Heb wel geleefd. Hier zitten er genoeg die niet leven. En er trots op zijn een uurtje te hebben gehard loopt.
Ik speelde 15 jaar in een eerste elftal. Na afloop won ik ook de derde helft. Meestal ook de vierde.
Uiers?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn keuze al een tijd terug gemaakt en kan ik al die ellende overslaan.
Tja, hij doet ook alsof hij kan schrijven.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet net alsof VI een soort intellectueel programma is of zo.
Nummer 14quote:Op maandag 8 maart 2021 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, hij doet ook alsof hij kan schrijven.
Natuurlijk.quote:
tong heeft het over tongquote:Op maandag 8 maart 2021 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
je doet net alsof tong weet wat het woord ‘intellectueel’ betekentquote:Op maandag 8 maart 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet net alsof VI een soort intellectueel programma is of zo.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:
Toen ik was opgenomen vroeg iemand van de groep of ik de postzegels wilde bewaren van die bijna honderd kaarten die ik kreeg. Je lijkt wel een popster. Zei ze. Je raakt me niet om met m'n alcoholisme te spoten. Ik hield er op internet gewoon een openbaar dagboek over bij.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vertel het morgen in het kringgesprek, Klaas zal vast stikjaloers zijn
Goed punt.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zit je nou op te scheppen over je dagen in de kliniek?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik was opgenomen vroeg iemand van de groep of ik de postzegels wilde bewaren van die bijna honderd kaarten die ik kreeg. Je lijkt wel een popster. Zei ze. Je raakt me niet om met m'n alcoholisme te spoten. Ik hield er op internet gewoon een openbaar dagboek over bij.
Trusten voor straks. Nuchter (Zonder me te verantwoorden) Zoals anderen wegens een slechte muzieksmaak.
Het schijnt dat hij toch nog wat zetels overhoudt.quote:
Hij is ook nu al aan het voorsorteren op het in twijfel trekken van de verkiezingsuitslag. Sneue man.quote:
6 zou erg mooi zijn, die kleine adolf staat op 7.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij toch nog wat zetels overhoudt.
Het is zo voorspelbaar allemaal.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is ook nu al aan het voorsorteren op het in twijfel trekken van de verkiezingsuitslag. Sneue man.
Ik ook, het heet Untappdquote:Op maandag 8 maart 2021 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik was opgenomen vroeg iemand van de groep of ik de postzegels wilde bewaren van die bijna honderd kaarten die ik kreeg. Je lijkt wel een popster. Zei ze. Je raakt me niet om met m'n alcoholisme te spoten. Ik hield er op internet gewoon een openbaar dagboek over bij.
Trusten voor straks. Nuchter (Zonder me te verantwoorden) Zoals anderen wegens een slechte muzieksmaak.
Dat is een beetje als Mario Been die opschept dat ie niet heeft gehuild nadat ie met 10-0 van PSV had verlorenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je nou op te scheppen over je dagen in de kliniek?
Nee, dit was hem niet helemaal.quote:
Ik keek toevallig vandaag die samenvatting even terug (zat wat fox filmpjes te kijken op joeptoep), weet jij nog wie er toen scheids was en de in mijn ogen toch wel gemakkelijke 2e gele kaart gaf aan Leerdam?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is een beetje als Mario Been die opschept dat ie niet heeft gehuild nadat ie met 10-0 van PSV had verloren
Morgen Jesse Klaver in debat met zijn zus?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
Voor iedereen die nog niet weet waarop hij gaat stemmen, sterkte!
[ twitter ]
Een uur lang dat Limburgse taaltje, nee ik sla over.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
Voor iedereen die nog niet weet waarop hij gaat stemmen, sterkte!
[ twitter ]
Het toont wel doorzettingsvermogen!quote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had die eerste post al gezet en toen dacht ik, ach wat kan mij het verrotten.
Of een van zijn andere tig familieleden waar hij het steeds over schijnt te hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Morgen Jesse Klaver in debat met zijn zus?
Moet Nijhuis zijn geweest, anders vraag je het nietquote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik keek toevallig vandaag die samenvatting even terug (zat wat fox filmpjes te kijken op joeptoep), weet jij nog wie er toen scheids was en de in mijn ogen toch wel gemakkelijke 2e gele kaart gaf aan Leerdam?
Nijhuis inderdaad ja, viel mij nu ook pas op.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet Nijhuis zijn geweest, anders vraag je het niet
Heb zelf nooit de tweede helft gezien van die wedstrijd, omdat ik ging leren voor mijn proefwerkweek (lol) en ik heb uiteraard nooit de samenvatting teruggekeken, dus heb verder geen idee meer.
Dat was de eerste dag dat ik in Rotterdam woonde dus ik heb meteen de spelersbus opgewachtquote:Op maandag 8 maart 2021 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet Nijhuis zijn geweest, anders vraag je het niet
Heb zelf nooit de tweede helft gezien van die wedstrijd, omdat ik ging leren voor mijn proefwerkweek (lol) en ik heb uiteraard nooit de samenvatting teruggekeken, dus heb verder geen idee meer.
In mijn herinnering was de rode kaart enigszins makkelijk gegeven maar wel terecht (en gewoon oerdom).quote:Op maandag 8 maart 2021 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nijhuis inderdaad ja, viel mij nu ook pas op.
Ja je kon hem geven, lichte overtreding van een veelbelovende aanval.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In mijn herinnering was de rode kaart enigszins makkelijk gegeven maar wel terecht (en gewoon oerdom).
Jammer eigenlijk dat Feyenoord dit weekend niet heeft doorgehaald. Was ook wel eens leuk geweest om met 10-0 te winnen, en VVV vroeg er wel om.
Zijn hier ook nog beelden van?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was de eerste dag dat ik in Rotterdam woonde dus ik heb meteen de spelersbus opgewacht
True story
Ik wilde eigenlijk even een bepaald filmpje zien maar ik kan hem niet vinden. Die zet je wel eens op twitter. (niet van Berghuis)quote:
NAC werd toen ook wel aardig weggespeeld, vorig jaar(?)quote:Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan mij eigenlijk weinig betere buitenkansjes herinneren voor een 10-0, behalve in het kampioensjaar dan (tegen de Eagles natuurlijk, en die keer bij AZ toen hun voltallige elftal een jonko had geklapt voorafgaande de wedstrijd)
Oh ja dat was volgens mij na zo’n doodskistactie, maar dat ging meer over het bestuur toen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk even een bepaald filmpje zien maar ik kan hem niet vinden. Die zet je wel eens op twitter. (niet van Berghuis)
Viel wel mee hoor. Was meer het probleem dat NAC totaal niet gewend was aan een VAR waardoor ze continu ‘stiekeme’ overtredingen maakten in het strafschopgebied. Dan vraag je er een beetje om.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NAC werd toen ook wel aardig weggespeeld, vorig jaar(?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |