Kan je daar vanuit Nederland ook gewoon registreren?quote:
Plus in allerlaatste opdracht tijd verknoeien met een touwbrug die toch wel erg moeilijk was...quote:Op zondag 7 maart 2021 16:43 schreef TLC het volgende:
Ik zit nog ff bij te komen dat de enige bijdrage als mol van Renee bij de vlootopdracht was ff een paar seconden aan een touw klungelen, en dat verder de opdracht perfect verliep voor de rest
Jazekerquote:Op zondag 7 maart 2021 18:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kan je daar vanuit Nederland ook gewoon registreren?
Ik stel voor dat wij van Fok de casting gewoon op ons nemen.....quote:Op zondag 7 maart 2021 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat casten kost nou ook weer niet zo extreem veel geld.
Zekerquote:Op zondag 7 maart 2021 18:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kan je daar vanuit Nederland ook gewoon registreren?
quote:
Oh top! Dat scheelt heel wat gedoe!quote:Op zondag 7 maart 2021 19:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Zekerik sta er zelfs in met een NL postcode wat ‘ie prima vond, maar je kan natuurlijk ook een random Vlaamse intypen. Wel moet adblock uit op die site om iets te kunnen zien.
En vorig jaar hadden ze overal een geoblock op gezet, maar gaven toen van tevoren ook aan dat die eraf ging voor de nieuwe Mol afleveringen zodat wij NL’ers ook weer mee konden kijken
Owja. Hem was ik vergeten. 🤤quote:Op zondag 7 maart 2021 12:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Jean-Marc van Tol natuurlijk
In seizoen 4 werd er in de betreffende uitzending geen scherm getoond nadat Astrid de 7000 Euro had aangenomen om naar huis te gaan.
Oh ja, er is een seizoen geweest dat er 11 afleveringen waren ipv 10 en dat was in seizoen 3![]()
Splinter is zo gay als een badeend. Dat zal meer in de vriendschappelijke sfeer zijn dus.quote:Op maandag 8 maart 2021 09:21 schreef Panthera1984 het volgende:
Heeft er nog niemand opgemerkt dat Splinter en Lakshmi elkaar op de achtergrond, tijdens de finale, kusten? Of was het al algemeen bekend dat die twee vozen?
quote:Op maandag 8 maart 2021 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Splinter is zo gay als een badeend. Dat zal meer in de vriendschappelijke sfeer zijn dus.
Ja, dat zag ik inderdaad ook op de voorstukjes, maar dat vind ik niet vreemd als ze samen in WidM gezeten hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:28 schreef Haaibaaike het volgende:
En Lakshmi was gisteren in de talkshow van Splinter. Dat had ik ergens gelezen.
Geheime aanwijzingenquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:00 schreef heywoodu het volgende:
Worden de titels van de afleveringen eigenlijk nog ergens uitgelegd? Ze kwamen op TV niet verder dan aflevering 1: die heet 'Gelijk' en kwam neer op 'je ziet Renée gelijk nadat willekeurig dingetje X gebeurt' en 'ze doet gelijk iets'. Ja, hallo, zo kan ik ze ook wel bedenken.
In de eerste seizoenen sloegen die titels nog echt op de mol (of winnaar) maar ondertussen worden ze volgens mij zo gemaakt dat ze naar iedereen (slecht) uitlegbaar zijnquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:00 schreef heywoodu het volgende:
Worden de titels van de afleveringen eigenlijk nog ergens uitgelegd? Ze kwamen op TV niet verder dan aflevering 1: die heet 'Gelijk' en kwam neer op 'je ziet Renée gelijk nadat willekeurig dingetje X gebeurt' en 'ze doet gelijk iets'. Ja, hallo, zo kan ik ze ook wel bedenken.
Het probleem is dat anders de mol meteen gevonden is. Zo'n hint als CASE IS DE MOL of die kruizen van Klaas zijn ook dikke rip.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
In de eerste seizoenen sloegen die titels nog echt op de mol (of winnaar) maar ondertussen worden ze volgens mij zo gemaakt dat ze naar iedereen (slecht) uitlegbaar zijn
Maar de SC gaat door in het off-season, toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 01:07 schreef Moira het volgende:
[modbreak]> MOL / Het MOL-seizoen van 2021 zit er weer op, bedankt allen! <[/modbreak]
Yep, al loopt het niet zo stormquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar de SC gaat door in het off-season, toch?
Ik las in FB dat iemand vond dat MOL dicht moest als er geen afleveringen zijn, maar dat is nu juist niet meer de bedoeling!quote:
Dat is iemand die niet in MOL post en ook duidelijk de disclaimers niet heeft gelezenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik las in FB dat iemand vond dat MOL dicht moest als er geen afleveringen zijn, maar dat is nu juist niet meer de bedoeling!
Rik is inderdaad al een tijdje weg, zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:50 schreef jcdragon het volgende:
Ik heb Rik van de Westelaken niet meer op tv gezien. Zouden ze al begonnen zijn met het opnemen van een nieuw seizoen?
Ja 1 januari '22quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef ijs_beer het volgende:
Is dan ook al bekend wanneer het nieuwe seizoen wordt uitgezonden? Kandidaten bekendmaking was voor m'n gevoel erg vroeg.
Dank!quote:
Ik zat dan ook gisteren met open mond naar die livestream te kijken, ze weten onze iedere keer weer te verrassen!quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dank!
Dan voelt de bekendmaking helemaal vroeg.
Echt bijgedragen heb je niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar de SC gaat door in het off-season, toch?
Ik ben dan ook geen echte MOLlootquote:
Ik had gezien dat die werd aangekondigd, maar op het moment zelf was ik druk, dus heb ik het gemist.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen echte MOLloot![]()
Ik kijk het altijd wel hoor, maar bijvoorbeeld die livestream is compleet langs mij heengegaan.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen echte MOLloot![]()
Ik kijk het altijd wel hoor, maar bijvoorbeeld die livestream is compleet langs mij heengegaan.
Kan geregeld worden natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had gezien dat die werd aangekondigd, maar op het moment zelf was ik druk, dus heb ik het gemist.
Story of my life
Terugkijken? Ah.....zie de linkquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Kan geregeld worden natuurlijk![]()
Ik zit 'm nu ook pas terug te kijken
Ik misbruik je post voor een kickje, maar ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik heb nu al wel weer zin in een nieuw seizoen.![]()
Wanneer begint het weer?quote:Op maandag 13 december 2021 15:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik misbruik je post voor een kickje, maar ik ook
ZIN AAN!!quote:
Is weer eens wat anders dan schansspringen in Garmisch-Partenkirchenquote:
Wie weet wat de eerste opdracht isquote:Op maandag 13 december 2021 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan schansspringen in Garmisch-Partenkirchen
Met een Albanezen gans van de schans.quote:Op maandag 13 december 2021 16:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wie weet wat de eerste opdracht is
hahaha no problemquote:Op maandag 13 december 2021 15:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik misbruik je post voor een kickje, maar ik ook
Ja jij zal vast veel herkenbare plekjes tegenkomen!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik verheug me zo ontzettend op dit seizoen want Albanië.
Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is Moltalk weer aansluitend op npo3 trouwens?
Ik denk en hoop eigenlijk het meeste wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij zal vast veel herkenbare plekjes tegenkomen!
Leuk zeg!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk en hoop eigenlijk het meeste wel.De promobeelden zijn in ieder geval volgens mij opgenomen in het Rozafa kasteel in Shkoder. Ben ik al best vaak geweest. Ik was trouwens nog in Albanië in september echt 3 dagen na de opnames ofzo.
Dan is het wel extra leuk dat ze daar zijn. Dat je dingen herkendquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk en hoop eigenlijk het meeste wel.De promobeelden zijn in ieder geval volgens mij opgenomen in het Rozafa kasteel in Shkoder. Ben ik al best vaak geweest. Ik was trouwens nog in Albanië in september echt 3 dagen na de opnames ofzo.
Die ik al jaren zo. Wel één keer ergebs meegespeeld, maar ik vergeet gaan altijd wel een keer in te zetten en dan is het niet leuk meer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik laat alle prono's/spelletjes/apps met rust dit jaaren ik ga gewoon kijken.
Ik heb net de thee klaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef NailQueen het volgende:
De warme chocolademelk wordt klaargezet voor WIDM
Same herequote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het wel extra leuk dat ze daar zijn. Dat je dingen herkend
Voor mijzelf is het alsvast leuk om wat mooie plekken te zien, aangezien ik er ergens in de komende jaren wel naartoe wil.
Hier combi van Welmoed, Kim-Lian en Thomasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef monkyyy het volgende:
Eerste aflevering is altijd puur gokken, ik heb mijn punten 50/50 op Welmoed en Kim-Lian gezet
Doet ze ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Albanië! Dan moet Liesje dit gaan volgen
Montenegro.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same hereEen reis door oud-Joegoslvië/Balkan staat hier ook voor de komende jaren op de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |