High five (met een ongewassen hand), pik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net uitmuntend zitten poepen.
Dat is een boomer, die hebben weinig kennis over hoe je nu tegenwoordig kunt beleggen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
Graag een stukje duiding van @:KingRoland over deze marketing.
Thierry houdt van Duitse opvattingen.quote:De PVV blijft wel opkomen voor de autorijder en vindt dat de maximumsnelheid naar 140 kilometer moet. Forum wil "op plekken waar dat verantwoord is" nog harder kunnen rijden en pleit voor een Duits model. En Denk heeft zichzelf uitgeroepen tot de enige echte autopartij van Nederland omdat de automobilist "niet de dupe" mag worden van het beleid.
quote:
https://www.misdaadjourna(...)t-van-een-overlever/quote:
Zijn op 10 maart de kappers nog open?quote:
De kop boven dat artikel blijkt een beetje ongelukkig gekozen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.misdaadjourna(...)t-van-een-overlever/
Eerder een klein wonder dat hij het nog zolang heeft uitgehouden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De kop boven dat artikel blijkt een beetje ongelukkig gekozen.
Maak maar een afspraak.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn op 10 maart de kappers nog open?
Sterkte.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:59 schreef tong80 het volgende:
Vriend gebeld of-ie langs wil komen. Gaat niet goed.
Hoop dat er serieus op wordt gereageerd.
Heerlijk elkaar afzeiken. En wat heeft internet er mee te maken?
Tong zit op het randje.
Die afspraak staat al.quote:
valt nog mee na 24 uur zonnebankquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
De zonnestudio naast het kantoor is toch maar gesloten, of ze hebben er een bordje gesloten voor gehangen want zag wel een gebruinde Anita naar buiten komen lopen net.
Ik dacht seksclubslaper.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:51 schreef Caland het volgende:
Ik ben ook wel eens een seksclubschutter geweest.
Ja en voor dat laatste betaalde ik het meest. Puur wanbeleid.quote:
heeft m'n pa ook een keer gehad, kost veelquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en voor dat laatste betaalde ik het meest. Puur wanbeleid.
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boete voor te hard rijden binnen.
Klote roverheid ook!
Een beetje klappen voor de zorg, maar als ik snel naar het ziekenhuis wil dan pakken ze me.
OPRUTTE!
Je bent weer eens beflikkerd Lenny!quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boete voor te hard rijden binnen.
Klote roverheid ook!
Een beetje klappen voor de zorg, maar als ik snel naar het ziekenhuis wil dan pakken ze me.
OPRUTTE!
Ja, nog zoiets. Wanbeleid. Iedereen vragen om belastingaangifte te doen en vervolgens kan niemand inloggen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Gegniffelt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Even voor alle Voltstemmers hier![]()
[ twitter ]
Nu ga ik zeker op ze stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Belastingaangiftequote:Op donderdag 4 maart 2021 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Eigenlijk geen flauw idee waar Volt voor staat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Alleen een idioot gaat begin maart aangifte doen. Dan weet je dat het mega druk is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, nog zoiets. Wanbeleid. Iedereen vragen om belastingaangifte te doen en vervolgens kan niemand inloggen.
CJIB is overigens wel beschikbaar. Dat dan weer wel.
vvd qua echt beleid toch wel?quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:53 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk een partij die zegt laat de zorg niet zo teringveel zeiken of iets anders gaan zoeken als het ze niet bevalt?
Dan stem ik bij nader inzien toch daarop.
Verdomme ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
echt letterlijk het tegenovergesteldequote:Op donderdag 4 maart 2021 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen een idioot gaat begin maart aangifte doen. Dan weet je dat het mega druk is.
Zijn dezelfde personen die de laatste week van het jaar nog hun zorgverzekering willen wijzigen.
Hoezo, gaat gewoon via de app. 5 minuutjes werkquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen een idioot gaat begin maart aangifte doen. Dan weet je dat het mega druk is.
Zijn dezelfde personen die de laatste week van het jaar nog hun zorgverzekering willen wijzigen.
Ja maar op de achtergrond niet he.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, gaat gewoon via de app. 5 minuutjes werk
Blijft natuurlijk hun probleem ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet mijn probleem maat
MEN VATTE ZE NIE
@Zipportalquote:In Amsterdam-Zuidoost is vanmiddag een man doodgeschoten. Meerdere eenheden zijn nog op zoek naar de schutter.
De man werd rond 14.00 uur neergeschoten op de Alexander Dumaslaan, schrijft AT5. Meerdere hulpdiensten rukten uit, maar de man overleed ter plaatse.
Het slachtoffer is de veroordeelde crimineel en voormalige Ajax-hooligan Martin van de P., die bekendstond als Polletje. P. kreeg in 2000 15 jaar celstraf voor het doodschieten van vier mannen in een seksclub in Haarlem.
Ik doe dat ook op deze manier.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt letterlijk het tegenovergestelde
zo snel mogelijk invullen tegenover zo laat mogelijk
GENOT
Gewoon splinter stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigenlijk geen flauw idee waar Volt voor staat.
Even opgezocht:
Investeer in zorg en zorgverleners. Voer de beloofde loonsverhoging door
Ik concludeer dat dit een uitstekende partij is!
VoltGoden.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:53 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk een partij die zegt laat de zorg niet zo teringveel zeiken of iets anders gaan zoeken als het ze niet bevalt?
Dan stem ik bij nader inzien toch daarop.
@Zipportal en ik stemmen Splinterquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon splinter stemmen.
[ afbeelding ]
ik ben vaak te laat met die shitquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe dat ook op deze manier.
Oh, mee eens wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon splinter stemmen.
[ afbeelding ]
Dit is niet jouw jaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Betaald bedrag via voorlopige aanslag
¤525
Nieuw bedrag aanslag
¤1.477
Vuile klootzakken!
Moet nog betalen ook.
Daarnaast net een note gepakt in COR.
Dradonderdag.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, mee eens wel.
En uiers @:rambodirk
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
Haartjes weer fresh. Dit dat.
(Tevens ook even een crosspost zetten in COR)
Ik heb mijn bedrijfsaangifte vorige week verwerkt. Was toch wel ff een moeilijk momentje toen ik het totaalbedrag zag.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Betaald bedrag via voorlopige aanslag
¤525
Nieuw bedrag aanslag
¤1.477
Vuile klootzakken!
Moet nog betalen ook.
Daarnaast net een note gepakt in COR.
Dradonderdag.
betaal je aan belgie of nederland?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedrijfsaangifte vorige week verwerkt. Was toch wel ff een moeilijk momentje toen ik het totaalbedrag zag.
Belgiëquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
betaal je aan belgie of nederland?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
UIERS.
[ afbeelding ]
Niels wil je aub geen partij punten plaatsen. Ik stem voor het cupformaat de rest weet ik liever niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon splinter stemmen.
[ afbeelding ]
@tong80 stuurt je een bloemetje.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedrijfsaangifte vorige week verwerkt. Was toch wel ff een moeilijk momentje toen ik het totaalbedrag zag.
Het zal niet meer gebeuren. Ik vond mezelf eigenlijk ook wel heel erg ver de diepte ingaan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niels wil je aub geen partij punten plaatsen. Ik stem voor het cupformaat de rest weet ik liever niet.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Zipportal
Mag ik je 'Erg mooi' hiervoor gebruiken?
quote:
Ik moest ze wel even googelen, maar beide moeten ze het ruimschoots afleggen tegen Femke Merel.quote:
Googlen? Hun foto's staan toch gewoon hierboven?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik moest ze wel even googelen, maar beide moeten ze het ruimschoots afleggen tegen Femke Merel.
Neem jij stemmen wel serieus? Op enkel een hoofd kan ik niet stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Googlen? Hun foto's staan toch gewoon hierboven?
jemig wat een harsesquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:54 schreef DonRaja het volgende:
https://www.hln.be/home/v(...)e-klas-zat~a1fac7e3/
Iets zegt me dat die gast het al lang wist, maar dacht: tyf maar op met je hoofd.
[ afbeelding ]
Opvallend grote neus en pokdalig gezichtquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Geen balkje en een leeftijd.
Dank, dit is nog meer reden om op Volt te stemmenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Goed punt, het kunnen zomaar omgebouwde schepsels zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem jij stemmen wel serieus? Op enkel een hoofd kan ik niet stemmen.
Ik stem op cupmaat, daarvoor waren deze foto's volkomen ongeschikt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Googlen? Hun foto's staan toch gewoon hierboven?
Korbaated. @De_Kraamquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:54 schreef DonRaja het volgende:
https://www.hln.be/home/v(...)e-klas-zat~a1fac7e3/
Iets zegt me dat die gast het al lang wist, maar dacht: tyf maar op met je hoofd.
[ afbeelding ]
Dus de kans bestaat dat je op een vadsige VVD-er met manboobs stemt?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik stem op cupmaat, daarvoor waren deze foto's volkomen ongeschikt.
Het is wel duidelijk dat @DonRaja geen politiek dier is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem jij stemmen wel serieus? Op enkel een hoofd kan ik niet stemmen.
Met Femke op de stembiljetten is dit wel heel hypothetisch.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus de kans bestaat dat je op een vadsige VVD-er met manboobs stemt?
In theorie wel, maar dit wordt niet snel overtroffen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus de kans bestaat dat je op een vadsige VVD-er met manboobs stemt?
In België zou dit jouw droomkandidaat zijn:quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat @:DonRaja geen politiek dier is.
Goed, ik snap jouw punten nu beter.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In theorie wel, maar dit wordt niet snel overtroffen.
Daarnaast heeft ze al genoeg van mijn tweets geliked voor een bonuspunt.
[ afbeelding ]
Dat valt erg tegen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België zou dit jouw droomkandidaat zijn:
[ afbeelding ]
Echt? Ik HAAT woordgrappen merk ik keer op keerquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank, dit is nog meer reden om op Volt te stemmen
Mijn topic komt nog niet van de grond. Hulp is welkom.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het iets vertekend door die 330 kilo aan kin.
Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn topic komt nog niet van de grond. Hulp is welkom.
Helppp mij
Wat een guitig koppie!quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijve tepel, rawr
Ze had een poosje terug een mondmasker met haar eigen hoofd erop. Zelden zoiets engs gezien.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze had een poosje terug een mondmasker met haar eigen hoofd erop. Zelden zoiets engs gezien.
3. Roos Schoenmakersquote:
Maar zou je haar doen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3. Roos Schoenmakers
Wie is Roos Schoenmakers?
Ik ben Roos Schoenmakers (Venlo, 1999) en ik ben laatstejaars studente Politicologie. Ik breng kennis mee over de politiek en het politieke systeem. Daarnaast help ik sinds kort met de sociale media van de LP, ik ben goed bekend met de standpunten van de LP.
Je kunt mij kennen als oud-deelneemster aan de Elske Doets Young Lady Business Academy
Dit soort mensen op nr 3 zetten
Nee, dit kan niet.
quote:Mijn zwakte: Ik hou van aanpakken en daardoor kan ik wat ongeduldig zijn.
Donequote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helppp mij
Ik heb DRIE weken vrij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minderwaardig mens. Ik moet zondagnacht zelfs werken.
Ok Renschquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helppp mij
Ze is wel bekend met de standpunten van de LP, dat is toch wel handig als je op een lijst staat.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een vrouw is.
@:rambodirk
Het leven is soms meedogenloos.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels elke zoekterm gehad voor iets meer naakt en het internet stelt mij teleur.
Het internet beschermt je.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels elke zoekterm gehad voor iets meer naakt en het internet stelt mij teleur.
Ik had nog heel veel dagen, na deze weken ben ik nog niet eens toe aan mijn dagen voor dit jaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom en heb je hobies of zo?
Wellicht moet ik mijn browser geschiedenis inderdaad maar verwijderen.quote:
Het is maar goed dat ik geen overuren bijhoudquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had nog heel veel dagen, na deze weken ben ik nog niet eens toe aan mijn dagen voor dit jaar.
Ik steun je makkerquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom ben ik de gedroomde kandidaat?
Als geboren netwerker en verbreider van kennis denk ik een zeer waardevolle kandidaat te zijn voor de Libertaire Partij.
Dit soort mensen
@:kingroland
CUCKEDquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:28 schreef DonRaja het volgende:
Zolang ik nergens naar toe kan, neem ik ook geen vakantie. Anders kan ik 3 weken lang allerlei tyfusklusjes in huis gaan doen.
Bij ons hebben ze een pittige mening over mensen die allemaal uren opsparen en mee willen nemen naar volgend jaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet ik mijn browser geschiedenis inderdaad maar verwijderen.
[..]
Het is maar goed dat ik geen overuren bijhoud
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:28 schreef DonRaja het volgende:
Zolang ik nergens naar toe kan, neem ik ook geen vakantie. Anders kan ik 3 weken lang allerlei tyfusklusjes in huis gaan doen.
linkquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Ikweethetookniet is uit
@:zipportal
Van mij wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:44 schreef aTypisch het volgende:
mag je tegenwoordig notes delen eigenlijk?
Ondertussen ga ik over 25 minuten lekker Achter gesloten deuren kijken. Leven zonder politiekgodquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
Cor Potcast geluisterd met Azarkan en die komt best sympathiek over. Erg jammer.
Gaat ook amper over polletiek gelukkig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ondertussen ga ik over 25 minuten lekker Achter gesloten deuren kijken. Leven zonder politiekgod
Wat vind je van deze uitspraak?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ondertussen ga ik over 25 minuten lekker Achter gesloten deuren kijken. Leven zonder politiekgod
Ik verveel mij al bij 1 vrije dag dus spijtig genoeg moet ik instemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van deze uitspraak?
CDA- lijsttrekker Wopke Hoekstra vindt dat de "tijd is gekomen om de duur van de werkloosheidsuitkering WW te verkorten van twee naar één jaar". Dat zei hij in de verkiezingsserie vanmiddag op de website van het AD. Hoekstra vindt het van groot belang dat mensen werk hebben: "je houdt er levensgeluk aan over".
Leuke rubriek.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Ikweethetookniet is uit
@:zipportal
Zat mobiel dus ik drukte waarschijnlijk een keertje te vaak.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:46 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat @:Scrummie een like zet en ik zie de like niet terug.
Like gezet en Warner volg ik vanaf nu.quote:
Heb je dat ook met Brabanders, Limburgers of volk met een regionale spreektaal?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ik moet me altijd inhouden als ik zo'n kakker aan de telefoon krijg.
Brabanders vind ik altijd wel gezellig klinken, vooral de dames. Limburgers versta ik niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je dat ook met Brabanders, Limburgers of volk met een regionale spreektaal?
Op 05-03-2021 ga ik erachter komen of ik nog vrienden op FOK! heb.quote:Je premium account (abo) verloopt op 05-03-2021 20:06. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Kan je rekenen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op 05-03-2021 ga ik erachter komen of ik nog vrienden op FOK! heb.
Nog erger dan fucking VVDquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van deze uitspraak?
CDA- lijsttrekker Wopke Hoekstra vindt dat de "tijd is gekomen om de duur van de werkloosheidsuitkering WW te verkorten van twee naar één jaar". Dat zei hij in de verkiezingsserie vanmiddag op de website van het AD. Hoekstra vindt het van groot belang dat mensen werk hebben: "je houdt er levensgeluk aan over".
waarom zou je überhaupt sparen, gewoon investeren. Geld moet rollen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je maar niet spaart in euro's, dat is zonde van je werk
Ik doe helemaal niks met mijn geld en haat alles wat ermee te maken heeft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
waarom zou je überhaupt sparen, gewoon investeren. Geld moet rollen.
Ik bedoelde beginnenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig, dat hele gasfornuis naar buiten te verplaatsen is zo'n gedoe.
Niet gelezen. Niet geklikt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef tong80 het volgende:
ik dans
niet uit m'n heupen
te veel belast wegens de scheuten
ik zit dansend te zitten
de spleenheup houdt het dan
uit
echte mannen dansen niet
die staan aan de bar
motherfucking cool te zijn
mijn oren dansen
ze suizen soms
Daarom blijven mensen dom.quote:
Verder ......zak in de stront.quote:
Zou iedereen maar eens tot tien tellen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tel tot tien tong (4 T's op een rij)
Tegen wie heb je hetquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat je nog steeds geen ban hebt.
over wie gaat dit?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat je nog steeds geen baan hebt.
Vraag ik me ook af. Een mod die wilt dat een user uit een SC gebant moet worden.quote:
Brrrrrrrquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je maar niet spaart in euro's, dat is zonde van je werk
ECB draait geldkraan open en koopt nog meer schulden opquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:58 schreef tong80 het volgende:
FOK! is niet dood.
Voor het slapen gaan in je stoel dansen.....
Ik kan me niet voorstellen dat dit een zetel haalt.quote:
Je zou toch denken dat je een bepaalde trots hebt om het niet keer op keer te blijven proberen na al die mislukkingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit een zetel haalt.
Volgens mij stond 'ie op 3 zetels ofzo in de vorige peilingen die ik zag tenminste.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit een zetel haalt.
Zeker peilingen van Maurice de Hond.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij stond 'ie op 3 zetels ofzo in de vorige peilingen die ik zag tenminste.
Het maandelijkse opkoop berichtquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ECB draait geldkraan open en koopt nog meer schulden op
https://nos.nl/artikel/23(...)eer-schulden-op.html
(lol)
Ik baal een beetje. Ik vind auto's maar kut dus ik ben een beetje te lang door blijven rijden met allerlei kleine klote dingen, van de week auto naar garage gebracht en kreeg offerte van 3100,- aan reparaties. Maar dat is dat stuk blik lang niet meer waard natuurlijk, dus ik zit even in dubio wat ik nu ga doen.quote:
Gewoon een 'nieuwe' kopen voor 150 euro @Braddiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal een beetje. Ik vind auto's maar kut dus ik ben een beetje te lang door blijven rijden met allerlei kleine klote dingen, van de week auto naar garage gebracht en kreeg offerte van 3100,- aan reparaties. Maar dat is dat stuk blik lang niet meer waard natuurlijk, dus ik zit even in dubio wat ik nu ga doen.
Hoe gaat het daar?
Dat is wel een pittig bedrag ja, zou dan lekker een nieuwe kopen als dat kan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal een beetje. Ik vind auto's maar kut dus ik ben een beetje te lang door blijven rijden met allerlei kleine klote dingen, van de week auto naar garage gebracht en kreeg offerte van 3100,- aan reparaties. Maar dat is dat stuk blik lang niet meer waard natuurlijk, dus ik zit even in dubio wat ik nu ga doen.
Hoe gaat het daar?
Ooit een Audi 80 gekocht op FOK! voor 200,-. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon een 'nieuwe' kopen voor 150 euro @:braddie
Ja erg spannend is het niet allemaal. Eind komt nu wel in zicht gelukkig.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel een pittig bedrag ja, zou dan lekker een nieuwe kopen als dat kan.
Ja zijn gangetje hé, moet eerlijk bekennen dat ik het wel aardig zat begin te worden allemaal, het zijn wel saaie weken/maanden.
Zet me maar op een P en spuit me vol.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja erg spannend is het niet allemaal. Eind komt nu wel in zicht gelukkig.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon een 'nieuwe' kopen voor 150 euro @:braddie
Dat is klote man. Heb vorig jaar een vergelijkbare situatie met mijn motor gehad. Uiteindelijk wel opgelapt omdat ik het een fantastische motor vind.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar?
Ja, als je er echt zo'n gevoel bij hebt snap ik dat je 'm gewoon laat maken. Dat is veel meer waard uiteindelijk. Wat ik zeg; ik geef echt niets om auto's dus ik laat het ook een beetje te ver komen met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is klote man. Heb vorig jaar een vergelijkbare situatie met mijn motor gehad. Uiteindelijk wel opgelapt omdat ik het een fantastische motor vind.
Hoeveel is je auto waard als ie gemaakt is? Risico van een nieuwe bak is dat er op korte termijn weer wat aan moet gebeuren. Als je huidige auto 3100 aan reparaties heeft gehad mag ik hopen dat ie wel weer even vooruit kan?
Overigens ben ik ook op de markt voor een nieuwe auto. Ik ben ziedend dat ik fijnstofbelasting moet betalen van de roverheid. Hebben ze er ook ineens tussendoor gegooid. Walgelijk beleid!
Goedemorgen Grootmeester Don.quote:
Hey Scrum.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen Grootmeester Don.
Oftewel: GGD!
Ja dat zie je hier wel af en toe. Maar teringmoffen, ik ben 40-45 nog niet vergeten, die krijgen geen euro van mij!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey Scrum.![]()
Jij woont toch dichtbij de grens, kan je dan niet gewoon met Duits kenteken rondrijden?
Of je betaalt meer aan de NL overheid, die dat dan weer doorstort naar de EU, waar de moffen ook van profiteren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat zie je hier wel af en toe. Maar teringmoffen, ik ben 40-45 nog niet vergeten, die krijgen geen euro van mij!
Ja, dat is ook weer zo. Eigenlijk hebben ze gewoon gewonnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of je betaalt meer aan de NL overheid, die dat dan weer doorstort naar de EU, waar de moffen ook van profiteren.
Precies, en nu is de avondklok ook weer terug. Kutmoffen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo. Eigenlijk hebben ze gewoon gewonnen.
Bepaal jij niet gekquote:
Moet ik er nog 139?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat.
Reactie aangepast, note gezet. Niks meer aan doen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Bibian Mentel Kanker. Het zit er dit jaar echt op
Ga janken danquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:09 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus een note gekregen omdat ik tijdens een perscoferentie (!) 'geen woord over de kroegen' durfde te posten.![]()
![]()
![]()
@:miss_sly neem je rotzooi mee.
Kiest hij zelf voorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij drinkt de gifbeker wel tot op de bodem leeg.
niet mijn probleemquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij drinkt de gifbeker wel tot op de bodem leeg.
Elke dag wel stukje reizen dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:14 schreef Caland het volgende:
Zojuist een sollicitatie de deur uitgedaan op een functie in Eindhoven
@:buitendam @:lange_lans @:coco @:eindhovendegekste @:madame_paon
Bankbreed wordt thuiswerken wel de norm, maximaal 2 dagen per week op kantoor (vaker 1). Dus dan is het prima.quote:
BrabantGoden. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:14 schreef Caland het volgende:
@PSVCL @Scarface88quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:14 schreef Caland het volgende:
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)emaal-lijp~a142a41d/
Lekker figuurtje was dat
je zou maar je vriendin laten verkrachten door haar exquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)emaal-lijp~a142a41d/
Lekker figuurtje was dat
Dat betwijfel ik als je op donderdagmiddag met je Ajaxmuts bij een afzetlint staat te kijken.quote:Een jongen met een Ajaxmuts staat bij het afzetlint. Even verderop staat een witte tent en lopen agenten van Forensische Opsporing in witte pakken rond. ,,Die Martin hè’’, zegt de jongen. ,,Ik ken hem nog van vroeger uit West. Ik ben op een gegeven moment een andere kant uitgegaan.
iedereen kende hem, is net zoiets dat alle vaders en opa's in het verzet zatenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als je op donderdagmiddag met je Ajaxmuts bij een afzetlint staat te kijken.
Dat gaat echt veel te ver in mijn belevingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zou maar je vriendin laten verkrachten door haar ex
als je nog aan een vriendin moet beginnen valt dat inderdaad niet meequote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gaat echt veel te ver in mijn beleving
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Michaeltje toch...quote:Polletje wordt aanvankelijk veroordeeld tot levenslang voor zijn rol bij de moorden, maar in hoger beroep wordt dat vijftien jaar. In de gevangenis krijgt hij bezoek van toenmalig Ajaxvoorzitter Michael van Praag. Die overhandigt hem een shirt van Richard Witschge.
Heet dat niet een 'Dion Grausje' tegenwoordig?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat is als je haar laat nemen door twee bevriende beveiligersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heet dat niet een 'Dion Grausje' tegenwoordig?
nee dat is een ander woord voor betaling in naturaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heet dat niet een 'Dion Grausje' tegenwoordig?
Zonet op de boomerradio was er ook nog een item over. Wel het terugluisteren waard. Van Praag bezocht hem destijds nog in de gevangenis met een Witschge shirtje in de hand. Polletje wist misschien wel wie in Beverwijk de man met de hamer was. Polletje zei natuurlijk niks.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als je op donderdagmiddag met je Ajaxmuts bij een afzetlint staat te kijken.
Erg mooi.quote:Daar werd hij door de schutter opgewacht, die hem in de portiek van de woning door zijn hoofd schoot.
Ook kreeg Martin van de Pol tijdens voetbalrellen eens een trap van een politiepaard tegen zijn gezicht.
Stukje Pinda.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/bi(...)an-naasten~a09743fa/
[..]
[ afbeelding ]
Direct voor de rest van z'n leven een excuus om zich als een mongool te gedragenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Ook kreeg Martin van de Pol tijdens voetbalrellen eens een trap van een politiepaard tegen zijn gezicht.
Doodslag i.p.v. moord.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef 3rr0r het volgende:
Hoezo kreeg die Polletje slechts 15 jaar voor 4 moorden? Of was hij er alleen enigszins bij betrokken en niet de dader of opdrachtgever?
Ik ben tegen racismequote:De partij (DENK) ijvert verder voor racistenlokkers bij de politie "die op internet en in de openbare ruimte racisten uitlokken en opsporen".
Ja. Politieke armoede.quote:
eens al waren die 4 lijken ook geen model burgersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijft vreemd die straffen in Nederland bij het wegnemen van anderen hun leven.
Is dat relevant? @napoleonfourquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens al waren die 4 lijken ook geen model burgers
Het wordt rechtgetrokken:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijft vreemd die straffen in Nederland bij het wegnemen van anderen hun leven.
voor mij welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat relevant? @:napoleonfour
Nou ja, voor mijn gevoel is het meer zo dat je iemand zijn leven ontneemt. Voor altijd. Die is er nooit meer. En dan mag de moordenaar na 20 jaar minus 1/3 weer lekker verder. Mannen worden nu gemiddeld bijna 80 ofzo? 13 jaar is dan relatief peanuts. Vind het wat laag. Laat staan als het meerdere slachtoffers betreft.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het wordt rechtgetrokken:
https://www.rijksoverheid(...)-omhoog-naar-25-jaar
Ik ben voor de doodstraf.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou ja, voor mijn gevoel is het meer zo dat je iemand zijn leven ontneemt. Voor altijd. Die is er nooit meer. En dan mag de moordenaar na 20 jaar minus 1/3 weer lekker verder. Mannen worden nu gemiddeld bijna 80 ofzo? 13 jaar is dan relatief peanuts. Vind het wat laag. Laat staan als het meerdere slachtoffers betreft.
Down met downquote:De SGP wil "ethische bezinning" over prenataal onderzoek, meer specifiek over selectie op het downsyndroom. "Dat is ronduit stigmatiserend en discriminatie op basis van handicap!", aldus de partij.
Ik geef gewoon voorzetjes, omdat ik het hier zo gezellig vind.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:25 schreef GGMM het volgende:
@:3rr0r maakt korte metten met @:scrupuleus
Terug naar KLB
hietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik geef gewoon voorzetjes, omdat ik het hiet zo gezellig vind.
Kinderen naar mannen met eikelpiercings laten kijken is normaal?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrij normaal toch? Als je het daar niet mee eens bent verzoek ik je jezelf te cancelen.
Ze krijgen er ook meteen een lesje pijpen bij.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kinderen naar mannen met eikelpiercings laten kijken is normaal?
We halen de expert erbij @:ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |