High five (met een ongewassen hand), pik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net uitmuntend zitten poepen.
Dat is een boomer, die hebben weinig kennis over hoe je nu tegenwoordig kunt beleggen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
Graag een stukje duiding van @:KingRoland over deze marketing.
Thierry houdt van Duitse opvattingen.quote:De PVV blijft wel opkomen voor de autorijder en vindt dat de maximumsnelheid naar 140 kilometer moet. Forum wil "op plekken waar dat verantwoord is" nog harder kunnen rijden en pleit voor een Duits model. En Denk heeft zichzelf uitgeroepen tot de enige echte autopartij van Nederland omdat de automobilist "niet de dupe" mag worden van het beleid.
quote:
https://www.misdaadjourna(...)t-van-een-overlever/quote:
Zijn op 10 maart de kappers nog open?quote:
De kop boven dat artikel blijkt een beetje ongelukkig gekozen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.misdaadjourna(...)t-van-een-overlever/
Eerder een klein wonder dat hij het nog zolang heeft uitgehouden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De kop boven dat artikel blijkt een beetje ongelukkig gekozen.
Maak maar een afspraak.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn op 10 maart de kappers nog open?
Sterkte.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:59 schreef tong80 het volgende:
Vriend gebeld of-ie langs wil komen. Gaat niet goed.
Hoop dat er serieus op wordt gereageerd.
Heerlijk elkaar afzeiken. En wat heeft internet er mee te maken?
Tong zit op het randje.
Die afspraak staat al.quote:
valt nog mee na 24 uur zonnebankquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
De zonnestudio naast het kantoor is toch maar gesloten, of ze hebben er een bordje gesloten voor gehangen want zag wel een gebruinde Anita naar buiten komen lopen net.
Ik dacht seksclubslaper.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:51 schreef Caland het volgende:
Ik ben ook wel eens een seksclubschutter geweest.
Ja en voor dat laatste betaalde ik het meest. Puur wanbeleid.quote:
heeft m'n pa ook een keer gehad, kost veelquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en voor dat laatste betaalde ik het meest. Puur wanbeleid.
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boete voor te hard rijden binnen.
Klote roverheid ook!
Een beetje klappen voor de zorg, maar als ik snel naar het ziekenhuis wil dan pakken ze me.
OPRUTTE!
Je bent weer eens beflikkerd Lenny!quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boete voor te hard rijden binnen.
Klote roverheid ook!
Een beetje klappen voor de zorg, maar als ik snel naar het ziekenhuis wil dan pakken ze me.
OPRUTTE!
Ja, nog zoiets. Wanbeleid. Iedereen vragen om belastingaangifte te doen en vervolgens kan niemand inloggen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Gegniffelt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Even voor alle Voltstemmers hier![]()
[ twitter ]
Nu ga ik zeker op ze stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Belastingaangiftequote:Op donderdag 4 maart 2021 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Eigenlijk geen flauw idee waar Volt voor staat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Alleen een idioot gaat begin maart aangifte doen. Dan weet je dat het mega druk is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, nog zoiets. Wanbeleid. Iedereen vragen om belastingaangifte te doen en vervolgens kan niemand inloggen.
CJIB is overigens wel beschikbaar. Dat dan weer wel.
vvd qua echt beleid toch wel?quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:53 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk een partij die zegt laat de zorg niet zo teringveel zeiken of iets anders gaan zoeken als het ze niet bevalt?
Dan stem ik bij nader inzien toch daarop.
Verdomme ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
echt letterlijk het tegenovergesteldequote:Op donderdag 4 maart 2021 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen een idioot gaat begin maart aangifte doen. Dan weet je dat het mega druk is.
Zijn dezelfde personen die de laatste week van het jaar nog hun zorgverzekering willen wijzigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |