Het zal niet meer gebeuren. Ik vond mezelf eigenlijk ook wel heel erg ver de diepte ingaan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niels wil je aub geen partij punten plaatsen. Ik stem voor het cupformaat de rest weet ik liever niet.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Zipportal
Mag ik je 'Erg mooi' hiervoor gebruiken?
quote:
Ik moest ze wel even googelen, maar beide moeten ze het ruimschoots afleggen tegen Femke Merel.quote:
Googlen? Hun foto's staan toch gewoon hierboven?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik moest ze wel even googelen, maar beide moeten ze het ruimschoots afleggen tegen Femke Merel.
Neem jij stemmen wel serieus? Op enkel een hoofd kan ik niet stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Googlen? Hun foto's staan toch gewoon hierboven?
jemig wat een harsesquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:54 schreef DonRaja het volgende:
https://www.hln.be/home/v(...)e-klas-zat~a1fac7e3/
Iets zegt me dat die gast het al lang wist, maar dacht: tyf maar op met je hoofd.
[ afbeelding ]
Opvallend grote neus en pokdalig gezichtquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Geen balkje en een leeftijd.
Dank, dit is nog meer reden om op Volt te stemmenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Even voor alle Voltstemmers hier![]()
[ twitter ]
Goed punt, het kunnen zomaar omgebouwde schepsels zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem jij stemmen wel serieus? Op enkel een hoofd kan ik niet stemmen.
Ik stem op cupmaat, daarvoor waren deze foto's volkomen ongeschikt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Googlen? Hun foto's staan toch gewoon hierboven?
Korbaated. @De_Kraamquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:54 schreef DonRaja het volgende:
https://www.hln.be/home/v(...)e-klas-zat~a1fac7e3/
Iets zegt me dat die gast het al lang wist, maar dacht: tyf maar op met je hoofd.
[ afbeelding ]
Dus de kans bestaat dat je op een vadsige VVD-er met manboobs stemt?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik stem op cupmaat, daarvoor waren deze foto's volkomen ongeschikt.
Het is wel duidelijk dat @DonRaja geen politiek dier is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem jij stemmen wel serieus? Op enkel een hoofd kan ik niet stemmen.
Met Femke op de stembiljetten is dit wel heel hypothetisch.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus de kans bestaat dat je op een vadsige VVD-er met manboobs stemt?
In theorie wel, maar dit wordt niet snel overtroffen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus de kans bestaat dat je op een vadsige VVD-er met manboobs stemt?
In België zou dit jouw droomkandidaat zijn:quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat @:DonRaja geen politiek dier is.
Goed, ik snap jouw punten nu beter.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In theorie wel, maar dit wordt niet snel overtroffen.
Daarnaast heeft ze al genoeg van mijn tweets geliked voor een bonuspunt.
[ afbeelding ]
Dat valt erg tegen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België zou dit jouw droomkandidaat zijn:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |