Echt? Ik HAAT woordgrappen merk ik keer op keerquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank, dit is nog meer reden om op Volt te stemmen
Mijn topic komt nog niet van de grond. Hulp is welkom.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Even voor alle Voltstemmers hier![]()
[ twitter ]
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het iets vertekend door die 330 kilo aan kin.
Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn topic komt nog niet van de grond. Hulp is welkom.
Helppp mij
Wat een guitig koppie!quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijve tepel, rawr
Ze had een poosje terug een mondmasker met haar eigen hoofd erop. Zelden zoiets engs gezien.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze had een poosje terug een mondmasker met haar eigen hoofd erop. Zelden zoiets engs gezien.
3. Roos Schoenmakersquote:
Maar zou je haar doen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3. Roos Schoenmakers
Wie is Roos Schoenmakers?
Ik ben Roos Schoenmakers (Venlo, 1999) en ik ben laatstejaars studente Politicologie. Ik breng kennis mee over de politiek en het politieke systeem. Daarnaast help ik sinds kort met de sociale media van de LP, ik ben goed bekend met de standpunten van de LP.
Je kunt mij kennen als oud-deelneemster aan de Elske Doets Young Lady Business Academy
Dit soort mensen op nr 3 zetten
Nee, dit kan niet.
quote:Mijn zwakte: Ik hou van aanpakken en daardoor kan ik wat ongeduldig zijn.
Donequote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helppp mij
Ik heb DRIE weken vrij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minderwaardig mens. Ik moet zondagnacht zelfs werken.
Ok Renschquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helppp mij
Ze is wel bekend met de standpunten van de LP, dat is toch wel handig als je op een lijst staat.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een vrouw is.
@:rambodirk
Het leven is soms meedogenloos.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels elke zoekterm gehad voor iets meer naakt en het internet stelt mij teleur.
Het internet beschermt je.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels elke zoekterm gehad voor iets meer naakt en het internet stelt mij teleur.
Ik had nog heel veel dagen, na deze weken ben ik nog niet eens toe aan mijn dagen voor dit jaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom en heb je hobies of zo?
Wellicht moet ik mijn browser geschiedenis inderdaad maar verwijderen.quote:
Het is maar goed dat ik geen overuren bijhoudquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had nog heel veel dagen, na deze weken ben ik nog niet eens toe aan mijn dagen voor dit jaar.
Ik steun je makkerquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom ben ik de gedroomde kandidaat?
Als geboren netwerker en verbreider van kennis denk ik een zeer waardevolle kandidaat te zijn voor de Libertaire Partij.
Dit soort mensen
@:kingroland
CUCKEDquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:28 schreef DonRaja het volgende:
Zolang ik nergens naar toe kan, neem ik ook geen vakantie. Anders kan ik 3 weken lang allerlei tyfusklusjes in huis gaan doen.
Bij ons hebben ze een pittige mening over mensen die allemaal uren opsparen en mee willen nemen naar volgend jaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet ik mijn browser geschiedenis inderdaad maar verwijderen.
[..]
Het is maar goed dat ik geen overuren bijhoud
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:28 schreef DonRaja het volgende:
Zolang ik nergens naar toe kan, neem ik ook geen vakantie. Anders kan ik 3 weken lang allerlei tyfusklusjes in huis gaan doen.
linkquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Ikweethetookniet is uit
@:zipportal
Van mij wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:44 schreef aTypisch het volgende:
mag je tegenwoordig notes delen eigenlijk?
Ondertussen ga ik over 25 minuten lekker Achter gesloten deuren kijken. Leven zonder politiekgodquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
Cor Potcast geluisterd met Azarkan en die komt best sympathiek over. Erg jammer.
Gaat ook amper over polletiek gelukkig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ondertussen ga ik over 25 minuten lekker Achter gesloten deuren kijken. Leven zonder politiekgod
Wat vind je van deze uitspraak?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ondertussen ga ik over 25 minuten lekker Achter gesloten deuren kijken. Leven zonder politiekgod
Ik verveel mij al bij 1 vrije dag dus spijtig genoeg moet ik instemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van deze uitspraak?
CDA- lijsttrekker Wopke Hoekstra vindt dat de "tijd is gekomen om de duur van de werkloosheidsuitkering WW te verkorten van twee naar één jaar". Dat zei hij in de verkiezingsserie vanmiddag op de website van het AD. Hoekstra vindt het van groot belang dat mensen werk hebben: "je houdt er levensgeluk aan over".
Leuke rubriek.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Ikweethetookniet is uit
@:zipportal
Zat mobiel dus ik drukte waarschijnlijk een keertje te vaak.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:46 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat @:Scrummie een like zet en ik zie de like niet terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |