Echt? Ik HAAT woordgrappen merk ik keer op keerquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank, dit is nog meer reden om op Volt te stemmen
Mijn topic komt nog niet van de grond. Hulp is welkom.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Even voor alle Voltstemmers hier![]()
[ twitter ]
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het iets vertekend door die 330 kilo aan kin.
Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn topic komt nog niet van de grond. Hulp is welkom.
Helppp mij
Wat een guitig koppie!quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijve tepel, rawr
Ze had een poosje terug een mondmasker met haar eigen hoofd erop. Zelden zoiets engs gezien.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze had een poosje terug een mondmasker met haar eigen hoofd erop. Zelden zoiets engs gezien.
3. Roos Schoenmakersquote:
Maar zou je haar doen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3. Roos Schoenmakers
Wie is Roos Schoenmakers?
Ik ben Roos Schoenmakers (Venlo, 1999) en ik ben laatstejaars studente Politicologie. Ik breng kennis mee over de politiek en het politieke systeem. Daarnaast help ik sinds kort met de sociale media van de LP, ik ben goed bekend met de standpunten van de LP.
Je kunt mij kennen als oud-deelneemster aan de Elske Doets Young Lady Business Academy
Dit soort mensen op nr 3 zetten
Nee, dit kan niet.
quote:Mijn zwakte: Ik hou van aanpakken en daardoor kan ik wat ongeduldig zijn.
Donequote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helppp mij
Ik heb DRIE weken vrij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minderwaardig mens. Ik moet zondagnacht zelfs werken.
Ok Renschquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helppp mij
Ze is wel bekend met de standpunten van de LP, dat is toch wel handig als je op een lijst staat.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een vrouw is.
@:rambodirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |