@PSVCL @Scarface88quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:14 schreef Caland het volgende:
Zojuist een sollicitatie de deur uitgedaan op een functie in Eindhoven
@:buitendam @:lange_lans @:coco @:eindhovendegekste @:madame_paon
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)emaal-lijp~a142a41d/
Lekker figuurtje was dat
je zou maar je vriendin laten verkrachten door haar exquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)emaal-lijp~a142a41d/
Lekker figuurtje was dat
Dat betwijfel ik als je op donderdagmiddag met je Ajaxmuts bij een afzetlint staat te kijken.quote:Een jongen met een Ajaxmuts staat bij het afzetlint. Even verderop staat een witte tent en lopen agenten van Forensische Opsporing in witte pakken rond. ,,Die Martin hè’’, zegt de jongen. ,,Ik ken hem nog van vroeger uit West. Ik ben op een gegeven moment een andere kant uitgegaan.
iedereen kende hem, is net zoiets dat alle vaders en opa's in het verzet zatenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als je op donderdagmiddag met je Ajaxmuts bij een afzetlint staat te kijken.
Dat gaat echt veel te ver in mijn belevingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zou maar je vriendin laten verkrachten door haar ex
als je nog aan een vriendin moet beginnen valt dat inderdaad niet meequote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gaat echt veel te ver in mijn beleving
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Michaeltje toch...quote:Polletje wordt aanvankelijk veroordeeld tot levenslang voor zijn rol bij de moorden, maar in hoger beroep wordt dat vijftien jaar. In de gevangenis krijgt hij bezoek van toenmalig Ajaxvoorzitter Michael van Praag. Die overhandigt hem een shirt van Richard Witschge.
Heet dat niet een 'Dion Grausje' tegenwoordig?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat is als je haar laat nemen door twee bevriende beveiligersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heet dat niet een 'Dion Grausje' tegenwoordig?
nee dat is een ander woord voor betaling in naturaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heet dat niet een 'Dion Grausje' tegenwoordig?
Zonet op de boomerradio was er ook nog een item over. Wel het terugluisteren waard. Van Praag bezocht hem destijds nog in de gevangenis met een Witschge shirtje in de hand. Polletje wist misschien wel wie in Beverwijk de man met de hamer was. Polletje zei natuurlijk niks.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als je op donderdagmiddag met je Ajaxmuts bij een afzetlint staat te kijken.
Erg mooi.quote:Daar werd hij door de schutter opgewacht, die hem in de portiek van de woning door zijn hoofd schoot.
Ook kreeg Martin van de Pol tijdens voetbalrellen eens een trap van een politiepaard tegen zijn gezicht.
Stukje Pinda.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/bi(...)an-naasten~a09743fa/
[..]
[ afbeelding ]
Direct voor de rest van z'n leven een excuus om zich als een mongool te gedragenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Ook kreeg Martin van de Pol tijdens voetbalrellen eens een trap van een politiepaard tegen zijn gezicht.
Doodslag i.p.v. moord.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef 3rr0r het volgende:
Hoezo kreeg die Polletje slechts 15 jaar voor 4 moorden? Of was hij er alleen enigszins bij betrokken en niet de dader of opdrachtgever?
Ik ben tegen racismequote:De partij (DENK) ijvert verder voor racistenlokkers bij de politie "die op internet en in de openbare ruimte racisten uitlokken en opsporen".
Ja. Politieke armoede.quote:
eens al waren die 4 lijken ook geen model burgersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijft vreemd die straffen in Nederland bij het wegnemen van anderen hun leven.
Is dat relevant? @napoleonfourquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens al waren die 4 lijken ook geen model burgers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |