Het wordt rechtgetrokken:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijft vreemd die straffen in Nederland bij het wegnemen van anderen hun leven.
voor mij welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat relevant? @:napoleonfour
Nou ja, voor mijn gevoel is het meer zo dat je iemand zijn leven ontneemt. Voor altijd. Die is er nooit meer. En dan mag de moordenaar na 20 jaar minus 1/3 weer lekker verder. Mannen worden nu gemiddeld bijna 80 ofzo? 13 jaar is dan relatief peanuts. Vind het wat laag. Laat staan als het meerdere slachtoffers betreft.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het wordt rechtgetrokken:
https://www.rijksoverheid(...)-omhoog-naar-25-jaar
Ik ben voor de doodstraf.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou ja, voor mijn gevoel is het meer zo dat je iemand zijn leven ontneemt. Voor altijd. Die is er nooit meer. En dan mag de moordenaar na 20 jaar minus 1/3 weer lekker verder. Mannen worden nu gemiddeld bijna 80 ofzo? 13 jaar is dan relatief peanuts. Vind het wat laag. Laat staan als het meerdere slachtoffers betreft.
Down met downquote:De SGP wil "ethische bezinning" over prenataal onderzoek, meer specifiek over selectie op het downsyndroom. "Dat is ronduit stigmatiserend en discriminatie op basis van handicap!", aldus de partij.
Ik geef gewoon voorzetjes, omdat ik het hier zo gezellig vind.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:25 schreef GGMM het volgende:
@:3rr0r maakt korte metten met @:scrupuleus
Terug naar KLB
hietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik geef gewoon voorzetjes, omdat ik het hiet zo gezellig vind.
Kinderen naar mannen met eikelpiercings laten kijken is normaal?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrij normaal toch? Als je het daar niet mee eens bent verzoek ik je jezelf te cancelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |