Like gezet en Warner volg ik vanaf nu.quote:
Heb je dat ook met Brabanders, Limburgers of volk met een regionale spreektaal?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ik moet me altijd inhouden als ik zo'n kakker aan de telefoon krijg.
Brabanders vind ik altijd wel gezellig klinken, vooral de dames. Limburgers versta ik niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je dat ook met Brabanders, Limburgers of volk met een regionale spreektaal?
Op 05-03-2021 ga ik erachter komen of ik nog vrienden op FOK! heb.quote:Je premium account (abo) verloopt op 05-03-2021 20:06. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Kan je rekenen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op 05-03-2021 ga ik erachter komen of ik nog vrienden op FOK! heb.
Nog erger dan fucking VVDquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van deze uitspraak?
CDA- lijsttrekker Wopke Hoekstra vindt dat de "tijd is gekomen om de duur van de werkloosheidsuitkering WW te verkorten van twee naar één jaar". Dat zei hij in de verkiezingsserie vanmiddag op de website van het AD. Hoekstra vindt het van groot belang dat mensen werk hebben: "je houdt er levensgeluk aan over".
waarom zou je überhaupt sparen, gewoon investeren. Geld moet rollen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je maar niet spaart in euro's, dat is zonde van je werk
Ik doe helemaal niks met mijn geld en haat alles wat ermee te maken heeft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
waarom zou je überhaupt sparen, gewoon investeren. Geld moet rollen.
Ik bedoelde beginnenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig, dat hele gasfornuis naar buiten te verplaatsen is zo'n gedoe.
Niet gelezen. Niet geklikt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef tong80 het volgende:
ik dans
niet uit m'n heupen
te veel belast wegens de scheuten
ik zit dansend te zitten
de spleenheup houdt het dan
uit
echte mannen dansen niet
die staan aan de bar
motherfucking cool te zijn
mijn oren dansen
ze suizen soms
Daarom blijven mensen dom.quote: