Ik baal een beetje. Ik vind auto's maar kut dus ik ben een beetje te lang door blijven rijden met allerlei kleine klote dingen, van de week auto naar garage gebracht en kreeg offerte van 3100,- aan reparaties. Maar dat is dat stuk blik lang niet meer waard natuurlijk, dus ik zit even in dubio wat ik nu ga doen.quote:
Gewoon een 'nieuwe' kopen voor 150 euro @Braddiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal een beetje. Ik vind auto's maar kut dus ik ben een beetje te lang door blijven rijden met allerlei kleine klote dingen, van de week auto naar garage gebracht en kreeg offerte van 3100,- aan reparaties. Maar dat is dat stuk blik lang niet meer waard natuurlijk, dus ik zit even in dubio wat ik nu ga doen.
Hoe gaat het daar?
Dat is wel een pittig bedrag ja, zou dan lekker een nieuwe kopen als dat kan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal een beetje. Ik vind auto's maar kut dus ik ben een beetje te lang door blijven rijden met allerlei kleine klote dingen, van de week auto naar garage gebracht en kreeg offerte van 3100,- aan reparaties. Maar dat is dat stuk blik lang niet meer waard natuurlijk, dus ik zit even in dubio wat ik nu ga doen.
Hoe gaat het daar?
Ooit een Audi 80 gekocht op FOK! voor 200,-. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon een 'nieuwe' kopen voor 150 euro @:braddie
Ja erg spannend is het niet allemaal. Eind komt nu wel in zicht gelukkig.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel een pittig bedrag ja, zou dan lekker een nieuwe kopen als dat kan.
Ja zijn gangetje hé, moet eerlijk bekennen dat ik het wel aardig zat begin te worden allemaal, het zijn wel saaie weken/maanden.
Zet me maar op een P en spuit me vol.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja erg spannend is het niet allemaal. Eind komt nu wel in zicht gelukkig.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon een 'nieuwe' kopen voor 150 euro @:braddie
Dat is klote man. Heb vorig jaar een vergelijkbare situatie met mijn motor gehad. Uiteindelijk wel opgelapt omdat ik het een fantastische motor vind.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar?
Ja, als je er echt zo'n gevoel bij hebt snap ik dat je 'm gewoon laat maken. Dat is veel meer waard uiteindelijk. Wat ik zeg; ik geef echt niets om auto's dus ik laat het ook een beetje te ver komen met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is klote man. Heb vorig jaar een vergelijkbare situatie met mijn motor gehad. Uiteindelijk wel opgelapt omdat ik het een fantastische motor vind.
Hoeveel is je auto waard als ie gemaakt is? Risico van een nieuwe bak is dat er op korte termijn weer wat aan moet gebeuren. Als je huidige auto 3100 aan reparaties heeft gehad mag ik hopen dat ie wel weer even vooruit kan?
Overigens ben ik ook op de markt voor een nieuwe auto. Ik ben ziedend dat ik fijnstofbelasting moet betalen van de roverheid. Hebben ze er ook ineens tussendoor gegooid. Walgelijk beleid!
Goedemorgen Grootmeester Don.quote:
Hey Scrum.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen Grootmeester Don.
Oftewel: GGD!
Ja dat zie je hier wel af en toe. Maar teringmoffen, ik ben 40-45 nog niet vergeten, die krijgen geen euro van mij!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey Scrum.![]()
Jij woont toch dichtbij de grens, kan je dan niet gewoon met Duits kenteken rondrijden?
Of je betaalt meer aan de NL overheid, die dat dan weer doorstort naar de EU, waar de moffen ook van profiteren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat zie je hier wel af en toe. Maar teringmoffen, ik ben 40-45 nog niet vergeten, die krijgen geen euro van mij!
Ja, dat is ook weer zo. Eigenlijk hebben ze gewoon gewonnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of je betaalt meer aan de NL overheid, die dat dan weer doorstort naar de EU, waar de moffen ook van profiteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |