Ik wil mijn 10.000 euro donatie terug. @Cocoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Mokertraag dat hele FOK!
Godverdomme
Je krijgt er genadeloos van langs. Volkomen terecht ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef aTypisch het volgende:
COR / Excuses aan Willem Engel topic
ik ben erg trots op dit topic
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef aTypisch het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je krijgt er genadeloos van langs. Volkomen terecht ook.
staan allemaal onder hoogspanningquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn wel ontzettend veel happers in COR.
valt nog wat tegenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn wel ontzettend veel happers in COR.
Ik vond dit best een leuk topicquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef aTypisch het volgende:
Lijkt mij een reden voor een forum ban in COR eigenlijk.quote:
Ik acht jou niet in staat om beslissingen te nemen die het niveau kleuterschool ontstijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt mij een reden voor een forum ban in COR eigenlijk.
Maar dat mag je niet vragen, want dan krijg je er zelf 1.
Ik heb niets gezegd dus!
je bent gewoon jaloers dat ik in 1 topic meer reacties krijg dan jij in een hele maand je best doen op Twitterquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt mij een reden voor een forum ban in COR eigenlijk.
Maar dat mag je niet vragen, want dan krijg je er zelf 1.
Ik heb niets gezegd dus!
Ja man, dat is hetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik in 1 topic meer reacties krijg dan jij in een hele maand je best doen op Twitter
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik acht jou niet in staat om beslissingen te nemen die het niveau kleuterschool ontstijgen.
Er zit mij niets dwars.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat zit je dan zo dwars?
Gooi het in de groep
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zit mij niets dwars.
Hoe kom je daar nou weer bij?
ja het is goed, je hoeft dat hier niet uit te leggenquote:
'weer stiekem'quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:28 schreef aTypisch het volgende:
maar dan niet weer stiekem in DM bij anderen gaan zitten klagen en huilen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mention wel ontvangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wil mijn 10.000 euro donatie terug. @:Coco
Vaak een vast tijdstip.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:19 schreef KingRoland het volgende:
Jullie posten ook tering vroeg die otter wat een tijden zeg doe dan gewoon in de middag
Dit is geen Aziaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:20 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Uiers is uit.
@:RamboDirk @:Coco
besmetelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Pubers zijn met zo besmetelijk dat lijkt me op zich een prima reden, jouw niet?
Hier doneren wij geen abo's voor!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:28 schreef Coco het volgende:
Fok is weer mokertraag.
Is dit het definitieve einde tijdperk Fok?
Je vergeet @onlogisch te taggenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:elan ligt onder vuur in COR en begint op tilt te slaan.
[..]
besmetelijk
jouw
Vreselijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:elan ligt onder vuur in COR en begint op tilt te slaan.
[..]
besmetelijk
jouw
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:28 schreef Coco het volgende:
Fok is weer mokertraag.
Is dit het definitieve einde tijdperk Fok?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier doneren wij geen abo's voor!
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:41 schreef Oriente het volgende:
Wat zetten jullie vanavond op, Barcelona-PSG of Liverpool-Leipzig
Ik ga denk ik voor Mr Robot.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:41 schreef Oriente het volgende:
Of Married at first sight @:Firefox1
Frenkie natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:41 schreef Oriente het volgende:
MAFS heb ik vanochtend al gekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:41 schreef Oriente het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
MAFS heb ik vanochtend al gekeken
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef KingRoland het volgende:
Oh god Ren gaat weer lopen spoileren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chaos daar vandaag zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
[ afbeelding ]
Niet ongeschonden uit de strijd gekomen.
@Scrummie slaat weer eens wild om zich heen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
[ afbeelding ]
Niet ongeschonden uit de strijd gekomen.
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:scrummie slaat weer eens wild om zich heen.
Los je eigen discussies op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:02 schreef Scrummie het volgende:
Werk aan de winkel @:GGMM
NWS / [NWS feedback] Datd hetd veranderdt wordt.
Is al weg zo te zien!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:03 schreef Zipportal het volgende:
https://forum.fok.nl/user/history/486949
@:GGMM
Kut user
Ik begin je echt weer te haten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Los je eigen discussies op.
[..]
Is al weg zo te zien!
Topic gemaakt in F&S.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kreeg je nog terug van je spoilergrapje
Hopelijk lukt het ze, @Caland gaat dan erg boos zijn en dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
Maar goed die avondklok wordt nu op een andere manier alsnog geregeld begrijp ik
KUT RUTTE
Mwah, ik hield me er al niet aan. Ben blij dat de rest van Nederland nu hetzelfde gaat doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het ze, @:Caland gaat dan erg boos zijn en dat is ook wat waard.
Raar dat jij altijd blij bent met de ongemakken van een ander.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het ze, @:Caland gaat dan erg boos zijn en dat is ook wat waard.
Draagvlak was 70% ofzo toch? Gok niet dat die groep veel anders gaat doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik hield me er al niet aan. Ben blij dat de rest van Nederland nu hetzelfde gaat doen.
Hier is het live:quote:
Denk je dat viruswaarheid binnen 5 minuten de zaal uitgeknikkerd wordt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit voor geweldige sketch
Dat was kort maar krachtig.quote:
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje gekliktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg een melding dat ik een like had gekregen van @:Twinkle20 klik ik erop en blijkt ze die like teruggetrokken te hebben.
Ik ben woedend.
Kun je hem alsjeblieft nog een keer liken, @GGMM wordt hier erg onzeker van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje geklikt
Je moet in het leven in staat zijn ruzies bij te leggenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben wel opgelucht dat alles weer goed is tussen @:GGMM en Leentje.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje geklikt
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
@:lenny_leonard
@:Wereldgozer
@:Coco
@:Nober
@RamboDirk graag pics van een vrouwquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Mond. Spraak. Arm.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
kleine tvquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee.
Dit is een vrouw.
[ afbeelding ]
Al een paar dagen bij mij.quote:
Nieuw topic openen gaat ook maar langzaamquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:46 schreef Zipportal het volgende:
@:Houtenbeen
Mijn gifje werd weggemod. HEEL DOM. met die serverproblemen. Hele topic naar de bliksem
ja, leuk om starhopper(Nikonlover) te trollenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is het zo erg daar? De moeite waard om on tour te gaan?
Coco biedt haar wel nazorg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Welmoed is weer vrijgezel.
@:coco @:zipportal
Kijk ik vanavond even terug, nu Cambuurgoden en spoedappl.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Coco biedt haar wel nazorg.
Marcel voor je bij de Vooravond.
Pics van Welmoed?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Welmoed is weer vrijgezel.
@:coco @:zipportal
We roddelen hier niet @Starhopperquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
ja, leuk om starhopper(Nikonlover) te trollen
Erg mooi dat streepje op de e. Jammer dat ie de verkeerde kant op staat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk ik vanavond even terug, nu Cambuurgoden en spoedappl.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:starhopper
wat een gedoe he vandaag lennyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:starhopper
Ik erken welmoed NIET als naam.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.ad.nl/show/welmoed-sijtsma-en-vriend-uit-elkaar-bruiloft-van-de-baan~a2432e67/
Geile Welmoed weer vrijgezel yes
Ja ik weet het maar geen idee hoe het de andere kant op moet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi dat streepje op de e. Jammer dat ie de verkeerde kant op staat.
Het is ook allemaal niet makkelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar geen idee hoe het de andere kant op moet.
quote:
Bedankt Rens, aan jou heb ik wel wat!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.ad.nl/show/welmoed-sijtsma-en-vriend-uit-elkaar-bruiloft-van-de-baan~a2432e67/
Geile Welmoed weer vrijgezel yes
Ik erken Welmoed WEL als vrouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik erken welmoed NIET als naam.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef fetX het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
WAANZIN!
@:zipportal
@:caland
Tilde gebruiken, naast de 1.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar geen idee hoe het de andere kant op moet.
quote:
Ludieke wikipedia entry.quote:Keith Benjamin Bakker is an American-Dutch former mental health practitioner and convicted criminal.
Stukje pedofilie. @Muskusboktor57 keurt dit goed.quote:
Nog steeds niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:07 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen. Zijn de kroegen al open?
Dat is wel zo Kies van hemquote:
Jij bent af voor vandaag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is wel zo Kies van hem
(lol)
versoepeltquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook lekker creatief met tijd. Vanaf mei werd er heel veel versoepelt, en pas in december gingen we weer in een halfslappe lockdown.
Facist!quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:16 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe kieswijzer/kompas/test!
https://tweedekamer2021.kieskompas.nl/nl/
[ afbeelding ]
Kwam uit op de VVD (duh)quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
@El-Stinho die otter is echt sterkquote:
Sorry, maar laat me met rust. Ik hoef niet te worden lastiggevallen met je aidsgimmicks en hopeloze zoektocht naar aandachtquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:el-stinho die otter is echt sterk
Nee er zijn maar 37 partijen, je moet wel op de VVD stemmen inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Mark gaat gewoon weer shinen, 42 zetels.
Het is ook niet dat er verder serieuze alternatieven zijn om je stem aan te vergeven.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar laat me met rust. Ik hoef niet te worden lastiggevallen met je aidsgimmicks en hopeloze zoektocht naar aandacht
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar laat me met rust. Ik hoef niet te worden lastiggevallen met je aidsgimmicks en hopeloze zoektocht naar aandacht
En hoeveel daarvan zijn serieuze alternatieven voor de VVD?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee er zijn maar 37 partijen, je moet wel op de VVD stemmen inderdaad.
Ja dat. Ik wil eigenlijk, helemaal na de afgelopen regeringsperiode, geen stem uitbrengen op de VVD maar nog minder op de geboden alternatieven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan zijn serieuze alternatieven voor de VVD?
Sta best een keer open voor wat anders maar het is allemaal zo ongelooflijk slecht..
Dat hangt nogal van je politieke voorkeuren af. Moet eerlijk bekennen dat ik het nu ook nog niet zeker weet, vind ik zelf ook lastig. Maar ik ben eigenlijk wel klaar met de VVD.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan zijn serieuze alternatieven voor de VVD?
Sta best een keer open voor wat anders maar het is allemaal zo ongelooflijk slecht..
Rechts of linksquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van je politieke voorkeuren af. Moet eerlijk bekennen dat ik het nu ook nog niet zeker weet, vind ik zelf ook lastig. Maar ik ben eigenlijk wel klaar met de VVD.
Hoezo ben je er klaar mee dan, VVD doet het toch gewoon prima op zich ? Of gewoon klaar met die uitgestreken kop van Ruttequote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van je politieke voorkeuren af. Moet eerlijk bekennen dat ik het nu ook nog niet zeker weet, vind ik zelf ook lastig. Maar ik ben eigenlijk wel klaar met de VVD.
Volgens mij is er bij @maxi-mus en @Caland een beetje frustratie aanwezig door de avondklok.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo ben je er klaar mee dan, VVD doet het toch gewoon prima op zich ? Of gewoon klaar met die uitgestreken kop van Rutte.
Brand maar lekker in de hel dan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stukje pedofilie. @:Muskusboktor57 keurt dit goed.Moet gewoon kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou VVD doet het op zich prima vind ik nou niet echt een goede samenvatting van de laatste jaren eerlijk gezegd. Rutte heb ik niets op tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo ben je er klaar mee dan, VVD doet het toch gewoon prima op zich ? Of gewoon klaar met die uitgestreken kop van Rutte.
Nee hoor, dit heb ik hiervoor ook al gezegd. Sowieso heb ik geen frustratie van iets waar ik 0 last van heb.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij @:maxi-mus en @:Caland een beetje frustratie aanwezig door de avondklok.
Oh ja dat is zeker debiel. Al was de uitleg daarover van Rutte gisteren wel prima weer. Zoals bijna altijd wel als hij iets uitlegt dat het in ieder geval vrij logisch klinkt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij @:maxi-mus en @:Caland een beetje frustratie aanwezig door de avondklok.
Bij Rutte moet je je alleen wel afvragen of het alleen logisch klinkt, of daadwerkelijk logisch is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja dat is zeker debiel. Al was de uitleg daarover van Rutte gisteren wel prima weer. Zoals bijna altijd wel als hij iets uitlegt dat het in ieder geval vrij logisch klinkt.
Ah oke. Het was louter een conclusie op basis van je posts in COR gisterquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, dit heb ik hiervoor ook al gezegd. Sowieso heb ik geen frustratie van iets waar ik 0 last van heb.
Wat dan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou VVD doet het op zich prima vind ik nou niet echt een goede samenvatting van de laatste jaren eerlijk gezegd. Rutte heb ik niets op tegen.
Oh ik dacht dat het er wel dik genoeg bovenop lag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Het was louter een conclusie op basis van je posts in COR gister.
Zeker, hij is daar echt meesterlijk in. Ook liegen als het moet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij Rutte moet je je alleen wel afvragen of het alleen logisch klinkt, of daadwerkelijk logisch is.
Er schijnt ook een toeslagenaffaire te zijn om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dan.
Behalve de woningmarkt gaat het toch top met Nederland verder?
Economie heeft er nog nooit zo goed voorgestaan, even los van het hele pandemieverhaal.
Ja dat is schandalig al is dat natuurlijk niet alleen de VVD aan te rekenen en meer een faal in het systeem.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er schijnt ook een toeslagenaffaire te zijn om maar iets te noemen.
Dien een voorstel in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat is schandalig al is dat natuurlijk niet alleen de VVD aan te rekenen en meer een faal in het systeem.
De hele beeldvorming daar rond omheen was ook wel een beetje overdreven alsof beleidsbepalers misdadigers waren. Dat subsidiesysteem moet gewoon een keer goed op de schop, nouja eigenlijk de hele belastingdienst, en het UWV. Zoveel incompetentie en verouderde methoden waardoor mensen tussen wal en schip vallen of maanden op geld moeten wachten waar ze recht op hebben.
De echte klap komt dit jaar pas.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dan.
Behalve de woningmarkt gaat het toch top met Nederland verder?
Economie heeft er nog nooit zo goed voorgestaan, even los van het hele pandemieverhaal.
Hoorde het al ja, zelfde flatje waar maandje terug die schietpartij was.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:57 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:Caland @:Wereldgozer @:Onlogisch![]()
Wat is het dan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoorde het al ja, zelfde flatje waar maandje terug die schietpartij was.
Is feitelijk ook geen Nijmegen.
nee zou daar niets mee doen, scam!quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet als je bitcoin hebt.
@:aTypisch check deze
???????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee zou daar niets mee doen, scam!
Dukenburgquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
???????????????????????????????????????????????
Gewoon.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dukenburg
Als je eenmaal een brug over moet is het geen Nijmegen meer
doe eens aardig tegen je vrijwilligersquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het niet ontzettend vermoeiend dat @:onlogisch de meest simpele grapjes niet snapt?
Nondeju zegquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hmja. Dat is nou net een voorbeeld waarbij best wat ministers/staatssecretarissen van andere partijen betrokken waren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er schijnt ook een toeslagenaffaire te zijn om maar iets te noemen.
Beetje zoals Amsterdam buiten de ring geen Amsterdam is?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dukenburg
Als je eenmaal een brug over moet is het geen Nijmegen meer
Ik mag Rutte wel, z'n partij wat minder maar er zijn geen partijen of leiders ervan die ik beter vind en omdat het in NL toch altijd een coalitie dingetje wordt dan maar liever hem als Minister President.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmja. Dat is nou net een voorbeeld waarbij best wat ministers/staatssecretarissen van andere partijen betrokken waren.
Overigens verder eens dat VVD genoeg dingen niet goed doet, maar over het algemeen gaat het best aardig hoor. Maar wat verkiezingen betreft zit ik in hetzelfde schuitje. Ik heb eigenlijk altijd VVD gestemd en ga dat nu zeker weer doen, want er is geen (goed) alternatief.
Ben trouwens ook weleens benieuwd wie er in ‘t gat progressief rechts gaat springen.
ja21quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmja. Dat is nou net een voorbeeld waarbij best wat ministers/staatssecretarissen van andere partijen betrokken waren.
Overigens verder eens dat VVD genoeg dingen niet goed doet, maar over het algemeen gaat het best aardig hoor. Maar wat verkiezingen betreft zit ik in hetzelfde schuitje. Ik heb eigenlijk altijd VVD gestemd en ga dat nu zeker weer doen, want er is geen (goed) alternatief.
Ben trouwens ook weleens benieuwd wie er in ‘t gat progressief rechts gaat springen.
Exact.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje zoals Amsterdam buiten de ring geen Amsterdam is?
oh geen ideequote:Op woensdag 17 februari 2021 14:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, die zijn vrij conservatief vooralsnog.
Ik las ergens dat die de periode waarin iemand abortus mag doen willen veranderen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, die zijn vrij conservatief vooralsnog.
Daar mag dan ook best eens kritisch naar gekeken worden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die de periode waarin iemand abortus mag doen willen veranderen.
in amsterdam mag het straks ook nog na de zwangerschapquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die de periode waarin iemand abortus mag doen willen veranderen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in amsterdam mag het straks ook nog na de zwangerschap
goed nieuws
Ik heb de details niet bekeken maar het verbaasde me gewoon dat zo'n nieuwe partij al direct daar een standpunt over had. Meestal duidt dat op gelovige mensen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar mag dan ook best eens kritisch naar gekeken worden.
Heb geen idee hoe progressief rechts zou moeten uit zien? Als dat betekent verdere afbraak van de verzorgingsstaat, dan zit je lekker bij VVD.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
zag gisteren een stukje voorbij komen, was niet meer maar minder immigranten, is gewoon Wilders met een bril die man, ben z'n naam even kwijtquote:
ik zou niet eens weten wat de termijn nu is maar toch wel prima dat het kanquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gegoogled: 24 wekenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten wat de termijn nu is maar toch wel prima dat het kan
Dik varkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:28 schreef Caland het volgende:
7,50 kortingscode van ubereatsgoden
Dat wordt bestellen vanavond jongons
18:45 Heerenveen - Feyenoordquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dik varken
Oh ja, er is bekervoetbal
Doe niet zo verslaafd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:45 schreef Coco het volgende:
[..]
18:45 Heerenveen - Feyenoord
Dat wordt genieten.
Misschien ook een leuke pauze @:Oriente
Zitten juist veel hippe healthy restaurants op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dik varken
Oh ja, er is bekervoetbal
wat gaat het worden?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten juist veel hippe healthy restaurants op.
Ik ken diequote:Op woensdag 17 februari 2021 19:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
De bodem van de genenpool heeft zich definitief voortgeplant.
is de bodem van genenpool iets positiefs?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
De bodem van de genenpool heeft zich definitief voortgeplant.
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
is de bodem van genenpool iets positiefs?
Heb je al invitequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:58 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard @:fetx @:wereldgozer @:maxi-mus
Ook gelezen maar het valt een beetje tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
Even het Feyenoordtopic teruggelezen. Hier heb ik totaal geen spijt van.
Viel erg mee. Waren (gelukkig) ook niet zoveel trolletjes.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
Even het Feyenoordtopic teruggelezen. Hier heb ik totaal geen spijt van.
@Haags deelt uit in NWS.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:23 schreef Haags het volgende:
Zo'n graflul pomp je toch het liefst meteen vol met lood joh.
xDquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu moeten de Feyenoorders hopen dat Ajax de beker wint
quote:Fans van NEC staan niet te popelen om deel te nemen aan het corona-experiment dat op popen is gezet voor de derby tegen De Graafschap. Er kunnen bij die wedstrijd in de Eerste Divisie 1500 supporters aanwezig zijn, maar er zijn momenteel nog 600 kaarten over.
Mensen uit Nijmegen kiezen liever voor grotere clubs op 1,5 uur rijden om te supporteren. @Calandquote:
Uurtje en Rotterdamse ouders.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen uit Nijmegen kiezen liever voor grotere clubs op 1,5 uur rijden om te supporteren. @:caland
Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen uit Nijmegen kiezen liever voor grotere clubs op 1,5 uur rijden om te supporteren. @:caland
Euh, ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:00 schreef Idisrom het volgende:
Ik vond vorige week de kop in het AD na de loting al zo vreemd,: "Halve finales beker, Vitesse tegen NEC of VVV, en Ajax naar Feyenoord".
Dat is echt zo'n kop, wat je bij SC Heerenveen in de kleedkamer gaat ophangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |