Heb geen idee hoe progressief rechts zou moeten uit zien? Als dat betekent verdere afbraak van de verzorgingsstaat, dan zit je lekker bij VVD.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben trouwens ook weleens benieuwd wie er in ‘t gat progressief rechts gaat springen.
zag gisteren een stukje voorbij komen, was niet meer maar minder immigranten, is gewoon Wilders met een bril die man, ben z'n naam even kwijtquote:
ik zou niet eens weten wat de termijn nu is maar toch wel prima dat het kanquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die de periode waarin iemand abortus mag doen willen veranderen.
Gegoogled: 24 wekenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten wat de termijn nu is maar toch wel prima dat het kan
Dik varkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:28 schreef Caland het volgende:
7,50 kortingscode van ubereatsgoden
Dat wordt bestellen vanavond jongons
18:45 Heerenveen - Feyenoordquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dik varken
Oh ja, er is bekervoetbal
Doe niet zo verslaafd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:45 schreef Coco het volgende:
[..]
18:45 Heerenveen - Feyenoord
Dat wordt genieten.
Misschien ook een leuke pauze @:Oriente
Zitten juist veel hippe healthy restaurants op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dik varken
Oh ja, er is bekervoetbal
wat gaat het worden?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten juist veel hippe healthy restaurants op.
Ik ken diequote:Op woensdag 17 februari 2021 19:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
De bodem van de genenpool heeft zich definitief voortgeplant.
is de bodem van genenpool iets positiefs?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
De bodem van de genenpool heeft zich definitief voortgeplant.
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
is de bodem van genenpool iets positiefs?
Heb je al invitequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:58 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard @:fetx @:wereldgozer @:maxi-mus
Ook gelezen maar het valt een beetje tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
Even het Feyenoordtopic teruggelezen. Hier heb ik totaal geen spijt van.
Viel erg mee. Waren (gelukkig) ook niet zoveel trolletjes.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
Even het Feyenoordtopic teruggelezen. Hier heb ik totaal geen spijt van.
@Haags deelt uit in NWS.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:23 schreef Haags het volgende:
Zo'n graflul pomp je toch het liefst meteen vol met lood joh.
xDquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu moeten de Feyenoorders hopen dat Ajax de beker wint
quote:Fans van NEC staan niet te popelen om deel te nemen aan het corona-experiment dat op popen is gezet voor de derby tegen De Graafschap. Er kunnen bij die wedstrijd in de Eerste Divisie 1500 supporters aanwezig zijn, maar er zijn momenteel nog 600 kaarten over.
Mensen uit Nijmegen kiezen liever voor grotere clubs op 1,5 uur rijden om te supporteren. @Calandquote:
Uurtje en Rotterdamse ouders.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen uit Nijmegen kiezen liever voor grotere clubs op 1,5 uur rijden om te supporteren. @:caland
Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen uit Nijmegen kiezen liever voor grotere clubs op 1,5 uur rijden om te supporteren. @:caland
Euh, ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:00 schreef Idisrom het volgende:
Ik vond vorige week de kop in het AD na de loting al zo vreemd,: "Halve finales beker, Vitesse tegen NEC of VVV, en Ajax naar Feyenoord".
Dat is echt zo'n kop, wat je bij SC Heerenveen in de kleedkamer gaat ophangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |