Hier is het live:quote:
Denk je dat viruswaarheid binnen 5 minuten de zaal uitgeknikkerd wordt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit voor geweldige sketch
Dat was kort maar krachtig.quote:
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje gekliktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg een melding dat ik een like had gekregen van @:Twinkle20 klik ik erop en blijkt ze die like teruggetrokken te hebben.
Ik ben woedend.
Kun je hem alsjeblieft nog een keer liken, @GGMM wordt hier erg onzeker van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje geklikt
Je moet in het leven in staat zijn ruzies bij te leggenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben wel opgelucht dat alles weer goed is tussen @:GGMM en Leentje.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje geklikt
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
@:lenny_leonard
@:Wereldgozer
@:Coco
@:Nober
@RamboDirk graag pics van een vrouwquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Mond. Spraak. Arm.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
kleine tvquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee.
Dit is een vrouw.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |