Hier is het live:quote:
Denk je dat viruswaarheid binnen 5 minuten de zaal uitgeknikkerd wordt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit voor geweldige sketch
Dat was kort maar krachtig.quote:
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje gekliktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg een melding dat ik een like had gekregen van @:Twinkle20 klik ik erop en blijkt ze die like teruggetrokken te hebben.
Ik ben woedend.
Kun je hem alsjeblieft nog een keer liken, @GGMM wordt hier erg onzeker van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje geklikt
Je moet in het leven in staat zijn ruzies bij te leggenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben wel opgelucht dat alles weer goed is tussen @:GGMM en Leentje.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje geklikt
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
@:lenny_leonard
@:Wereldgozer
@:Coco
@:Nober
@RamboDirk graag pics van een vrouwquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Mond. Spraak. Arm.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
kleine tvquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee.
Dit is een vrouw.
[ afbeelding ]
Al een paar dagen bij mij.quote:
Nieuw topic openen gaat ook maar langzaamquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:46 schreef Zipportal het volgende:
@:Houtenbeen
Mijn gifje werd weggemod. HEEL DOM. met die serverproblemen. Hele topic naar de bliksem
ja, leuk om starhopper(Nikonlover) te trollenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is het zo erg daar? De moeite waard om on tour te gaan?
Coco biedt haar wel nazorg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Welmoed is weer vrijgezel.
@:coco @:zipportal
Kijk ik vanavond even terug, nu Cambuurgoden en spoedappél.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Coco biedt haar wel nazorg.
Marcel voor je bij de Vooravond.
Pics van Welmoed?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Welmoed is weer vrijgezel.
@:coco @:zipportal
We roddelen hier niet @Starhopperquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
ja, leuk om starhopper(Nikonlover) te trollen
Erg mooi dat streepje op de e. Jammer dat ie de verkeerde kant op staat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk ik vanavond even terug, nu Cambuurgoden en spoedappél.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:starhopper
wat een gedoe he vandaag lennyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:starhopper
Ik erken welmoed NIET als naam.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.ad.nl/show/welmoed-sijtsma-en-vriend-uit-elkaar-bruiloft-van-de-baan~a2432e67/
Geile Welmoed weer vrijgezel yes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |