Ja ik weet het maar geen idee hoe het de andere kant op moet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi dat streepje op de e. Jammer dat ie de verkeerde kant op staat.
Het is ook allemaal niet makkelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar geen idee hoe het de andere kant op moet.
quote:
Bedankt Rens, aan jou heb ik wel wat!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.ad.nl/show/welmoed-sijtsma-en-vriend-uit-elkaar-bruiloft-van-de-baan~a2432e67/
Geile Welmoed weer vrijgezel yes
Ik erken Welmoed WEL als vrouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik erken welmoed NIET als naam.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef fetX het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
WAANZIN!
@:zipportal
@:caland
Tilde gebruiken, naast de 1.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar geen idee hoe het de andere kant op moet.
quote:
Ludieke wikipedia entry.quote:Keith Benjamin Bakker is an American-Dutch former mental health practitioner and convicted criminal.
Stukje pedofilie. @Muskusboktor57 keurt dit goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:07 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen. Zijn de kroegen al open?
Dat is wel zo Kies van hemquote:
Jij bent af voor vandaag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is wel zo Kies van hem
(lol)
versoepeltquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook lekker creatief met tijd. Vanaf mei werd er heel veel versoepelt, en pas in december gingen we weer in een halfslappe lockdown.
Facist!quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:16 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe kieswijzer/kompas/test!
https://tweedekamer2021.kieskompas.nl/nl/
[ afbeelding ]
Kwam uit op de VVD (duh)quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Sorry, maar laat me met rust. Ik hoef niet te worden lastiggevallen met je aidsgimmicks en hopeloze zoektocht naar aandachtquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:el-stinho die otter is echt sterk
Nee er zijn maar 37 partijen, je moet wel op de VVD stemmen inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Mark gaat gewoon weer shinen, 42 zetels.
Het is ook niet dat er verder serieuze alternatieven zijn om je stem aan te vergeven.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar laat me met rust. Ik hoef niet te worden lastiggevallen met je aidsgimmicks en hopeloze zoektocht naar aandacht
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar laat me met rust. Ik hoef niet te worden lastiggevallen met je aidsgimmicks en hopeloze zoektocht naar aandacht
En hoeveel daarvan zijn serieuze alternatieven voor de VVD?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee er zijn maar 37 partijen, je moet wel op de VVD stemmen inderdaad.
Ja dat. Ik wil eigenlijk, helemaal na de afgelopen regeringsperiode, geen stem uitbrengen op de VVD maar nog minder op de geboden alternatieven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan zijn serieuze alternatieven voor de VVD?
Sta best een keer open voor wat anders maar het is allemaal zo ongelooflijk slecht..
Dat hangt nogal van je politieke voorkeuren af. Moet eerlijk bekennen dat ik het nu ook nog niet zeker weet, vind ik zelf ook lastig. Maar ik ben eigenlijk wel klaar met de VVD.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan zijn serieuze alternatieven voor de VVD?
Sta best een keer open voor wat anders maar het is allemaal zo ongelooflijk slecht..
Rechts of linksquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van je politieke voorkeuren af. Moet eerlijk bekennen dat ik het nu ook nog niet zeker weet, vind ik zelf ook lastig. Maar ik ben eigenlijk wel klaar met de VVD.
Hoezo ben je er klaar mee dan, VVD doet het toch gewoon prima op zich ? Of gewoon klaar met die uitgestreken kop van Ruttequote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van je politieke voorkeuren af. Moet eerlijk bekennen dat ik het nu ook nog niet zeker weet, vind ik zelf ook lastig. Maar ik ben eigenlijk wel klaar met de VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |