Ja ik weet het maar geen idee hoe het de andere kant op moet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi dat streepje op de e. Jammer dat ie de verkeerde kant op staat.
Het is ook allemaal niet makkelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar geen idee hoe het de andere kant op moet.
quote:
Bedankt Rens, aan jou heb ik wel wat!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.ad.nl/show/welmoed-sijtsma-en-vriend-uit-elkaar-bruiloft-van-de-baan~a2432e67/
Geile Welmoed weer vrijgezel yes
Ik erken Welmoed WEL als vrouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik erken welmoed NIET als naam.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef fetX het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
WAANZIN!
@:zipportal
@:caland
Tilde gebruiken, naast de 1.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar geen idee hoe het de andere kant op moet.
quote:
Ludieke wikipedia entry.quote:Keith Benjamin Bakker is an American-Dutch former mental health practitioner and convicted criminal.
Stukje pedofilie. @Muskusboktor57 keurt dit goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:07 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen. Zijn de kroegen al open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |