Ik wil mijn 10.000 euro donatie terug. @Cocoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Mokertraag dat hele FOK!
Godverdomme
Je krijgt er genadeloos van langs. Volkomen terecht ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef aTypisch het volgende:
COR / Excuses aan Willem Engel topic
ik ben erg trots op dit topic
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef aTypisch het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je krijgt er genadeloos van langs. Volkomen terecht ook.
staan allemaal onder hoogspanningquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn wel ontzettend veel happers in COR.
valt nog wat tegenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn wel ontzettend veel happers in COR.
Ik vond dit best een leuk topicquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef aTypisch het volgende:
Lijkt mij een reden voor een forum ban in COR eigenlijk.quote:
Ik acht jou niet in staat om beslissingen te nemen die het niveau kleuterschool ontstijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt mij een reden voor een forum ban in COR eigenlijk.
Maar dat mag je niet vragen, want dan krijg je er zelf 1.
Ik heb niets gezegd dus!
je bent gewoon jaloers dat ik in 1 topic meer reacties krijg dan jij in een hele maand je best doen op Twitterquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt mij een reden voor een forum ban in COR eigenlijk.
Maar dat mag je niet vragen, want dan krijg je er zelf 1.
Ik heb niets gezegd dus!
Ja man, dat is hetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik in 1 topic meer reacties krijg dan jij in een hele maand je best doen op Twitter
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik acht jou niet in staat om beslissingen te nemen die het niveau kleuterschool ontstijgen.
Er zit mij niets dwars.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat zit je dan zo dwars?
Gooi het in de groep
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zit mij niets dwars.
Hoe kom je daar nou weer bij?
ja het is goed, je hoeft dat hier niet uit te leggenquote:
'weer stiekem'quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:28 schreef aTypisch het volgende:
maar dan niet weer stiekem in DM bij anderen gaan zitten klagen en huilen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mention wel ontvangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wil mijn 10.000 euro donatie terug. @:Coco
Vaak een vast tijdstip.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:19 schreef KingRoland het volgende:
Jullie posten ook tering vroeg die otter wat een tijden zeg doe dan gewoon in de middag
Dit is geen Aziaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:20 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Uiers is uit.
@:RamboDirk @:Coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |