iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi TTdanke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zoek meestal ook alleen op youtube.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik check daar veel te weinig.Thanks Chef.![]()
Was die je te vlot afquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Het mag wat kosten.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
op je vraag,yep ze gaan naar
alle mensen
Moet je dan naar buiten om te stemmen of per post?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laatst op een nacht hadden we een leuke dame die helemaal los ging.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zoek meestal ook alleen op youtube.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij heeft tegenwoordig echt een tic dat hij alleen de randjes van dingen opeet: brood, kip.....en nu zelfs met knakworst!![]()
![]()
![]()
Kan je nagaan hoe ze je aanvoelen he ToT hoe klein ze ook zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee elke partei in enquote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mag wat kosten.
Moet je dan naar buiten om te stemmen of per post?
separate gebouw,gasthuis of amt![]()
in de nacht slaap ik op het momentquote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst op een nacht hadden we een leuke dame die helemaal los ging.![]()
![]()
Komt hij vanzelf overheen. Als hij maar wel alles proeft.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef ToT het volgende:
Hij heeft tegenwoordig echt een tic dat hij alleen de randjes van dingen opeet: brood, kip.....en nu zelfs met knakworst!![]()
![]()
Wat een mafketeltje.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef ToT het volgende:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
DJMO kan het juist beter op haar mobiel dan op de pcquote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, zit ook mobiel dus soms lastig
Hoe is het met de puzzel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EEn randje van een knakworst?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef ToT het volgende:
Hij heeft tegenwoordig echt een tic dat hij alleen de randjes van dingen opeet: brood, kip.....en nu zelfs met knakworst!
Leuk al die ontwikkelingen altijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij schilt ook melk met een samuraizwaard.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is minder, hopelijk valt het mee.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:16 schreef mario390 het volgende:
oje skirijder op
de vloer schreeuwt van pijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij schilt ook melk met een samuraizwaard.jij weer
Ben al ietsjes verderquote:Op zondag 14 februari 2021 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DJMO kan het juist beter op haar mobiel dan op de pc
Hoe is het met de puzzel?I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Dot is juist dol op mijn velletje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot is juist dol op mijn velletje.![]()
![]()
![]()
IK dacht al, een worst is rondquote:
Mooier is nog als je bezoek krijgt die dan ook altijd een stukje wil zoeken. Dat vond ik er altijd zo gezellig aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je Mamma ToT nog een beetje verwend voor Valentijn?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja was een beetje lastig om het allemaal verder uit te typen met zowel Mevrouw als Mini-ToT bij me op schoot!quote:![]()
(Mannetje wordt tegenwoordig jaloers!)
![]()
Knibbel knabbel knuisje wie knabbelt er in mijn kruisjequote:Op zondag 14 februari 2021 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot is juist dol op mijn velletje.
Neuh, we doen liever dingen gewoon spontaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Mamma ToT nog een verwend voor Valentijn?![]()
![]()
Iedereen zit bij jou op schoot en jij zit hier te typenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was een beetje lastig om het allemaal verder uit te typen met zowel Mevrouw als Mini-ToT bij me op schoot!![]()
(Mannetje wordt tegenwoordig jaloers!)
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje wie knabbelt er in mijn kruisje![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen zit bij jou op schoot en jij zit hier te typen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben befkoning de eerste.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje wie knabbelt er in mijn kruisje
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoals 'familie tijd'quote:Op zondag 14 februari 2021 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, we doen liever dingen gewoon spontaan.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hij is dann opgestaan,maar misschien heeftquote:Op zondag 14 februari 2021 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, hopelijk valt het mee.
de knie wat![]()
Hoeveel punten heeft Chufi deze maand gestolen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
2 keer de helft minimaal!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:23 schreef Maanvis het volgende:
Hoeveel punten heeft Chufi deze maand gestolen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die kijken er dan met een frisse oog tegen aanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooier is nog als je bezoek krijgt die dan ook altijd een stukje wil zoeken. Dat vond ik er altijd zo gezellig aan.
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Geen idee,hij stuurt mij steeds weg.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:23 schreef Maanvis het volgende:
Hoeveel punten heeft Chufi deze maand gestolen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tis was, daarom zei ik ook tegen Paul gaan FOK! Man voor mijn dochterquote:
Hoezo gestolen?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:23 schreef Maanvis het volgende:
Hoeveel punten heeft Chufi deze maand gestolen?I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Wat een deckselsche vlegel!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee,hij stuurt mij steeds weg.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Niet te hopen, maar als jij kan staan is het hopelijk niet ernstigsquote:Op zondag 14 februari 2021 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is dann opgestaan,maar misschien heeft
de knie watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vorige maand heeft ie +/- 120 punten van mij afgepaktquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Echt? Waarom? EN jij gaat dan ook netjes natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2021 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee,hij stuurt mij steeds weg.
Echt hoor rapalje is het.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was toen, nu is nuquote:Op zondag 14 februari 2021 12:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vorige maand heeft ie +/- 120 punten van mij afgepaktI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ja we blijven de puntencaust maandelijks herdenken opdat we nooit vergeten en het nooit weer voorkomtquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:25 schreef mario390 het volgende:
de oostenrijker gewinnt de 2de keer
gold in 4 dagenGoed gedaan
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja we blijven de puntencaust maandelijks herdenken opdat we nooit vergeten en het nooit weer voorkomtarme jij
Feli.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:25 schreef mario390 het volgende:
de oostenrijker gewinnt de 2de keer
gold in 4 dagenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mario niet
Ho maar weer.
Ik kan ook niet even weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor, kan heel goed,quote:Op zondag 14 februari 2021 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ho maar weer.
Ik kan ook niet even weg.
Dit vraagt om uitleg.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben minstens 15 cm verloren vandaag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vertel?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben minstens 15 cm verloren vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar gaat ze op weg naar de koffie mevr neusbel
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Haren geknipt.
Boem bam weg ermee
Ik erger me nu al.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaat ze op weg naar de koffie mevr neusbel
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicit
Kort pittig nu.
Even wachten tot de rood paarse verf binnen komt. Dan ben ik helemaal klaar.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Trut,je gaat naar Utrecht.
Ja hoor,Opruiing is niet strafbaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario heeft deze op CD.quote:
Of:quote:Op zondag 14 februari 2021 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kort pittig nu.
Even wachten tot de rood paarse verf binnen komt. Dan ben ik helemaal klaar.
Een ware visionair!Haar tijd ver vooruit met dit corona-kapsel!
![]()
![]()
Waar wij voor betalen? je leeft van een uitkering TRUT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een centimeter of 40 af te scheren voor ik op dat niffeau benquote:Op zondag 14 februari 2021 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Of:
[ afbeelding ]
Een ware visionair!Haar tijd ver vooruit met dit corona-kapsel!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En zo is hetquote:Op zondag 14 februari 2021 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
Waar wij voor betalen? je leeft van een uitkering TRUT.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze gaat haar naam uit het burgerregister laten halen.Stop dan ook haar uitkering.
hoedanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ze gaat haar naam uit het burgerregister laten halen.Stop dan ook haar uitkering.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan krijgt ze ook geen uitkering.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ze gaat haar naam uit het burgerregister laten halen.Stop dan ook haar uitkering.Trotste mama van Ambar
En je kunt je naam niet uit het burgerregister halen. Je kan hoogstens je adres naar onbekend laten zetten.Trotste mama van Ambar
Dat heeft die andere mafkees ook gedaan.Ene Casper.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan ze mooi in een zelfgemaakt hutje in een bos wonen en leven van regenwater, paddenstoelen, nootjes en eekhoorns!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan krijgt ze ook geen uitkering.![]()
![]()
En da's nu dus een spook-inwoner van de gemeente?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft die andere mafkees ook gedaan.Ene Casper.![]()
![]()
Als een ekte bosheks,ik ben voor.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ze mooi in een zelfgemaakt hutje in een bos wonen en leven van regenwater, paddenstoelen, nootjes en eekhoorns!
NIet beschikbaar krijg ikquote:Op zondag 14 februari 2021 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ze boze vloeken op Rutte uitspreken daar tussen de dennenbomen en bramenstruiken!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als een ekte bosheks,ik ben voor.![]()
![]()
Ik hoop dat ze zo van de brandnetels in de berenklauw rolt en dan van de pijn zo de bramen in rent.Trotste mama van Ambar
Die zit zielig te doen op het Malieveld.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En da's nu dus een spook-inwoner van de gemeente?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat ze zo van de brandnetels in de berenklauw rolt en dan van de pijn zo de bramen in rent.Godverdomme!
Ja wat die berenklauw betreft; wel 's zomers bij volle zonneschijn natuurlijk dan he!![]()
![]()
Hij eet wel hoor stiekem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan iemand hem ff een bammetje brengen?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zit zielig te doen op het Malieveld.![]()
Paar wespen erbij die ze niet gezien had.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme!
Ja wat die berenklauw betreft; wel 's zomers bij volle zonneschijn natuurlijk dan he!Trotste mama van Ambar
Wappies brengen hem regelmatig eten.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan iemand hem ff een bammetje brengen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oo dat dat kanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft die andere mafkees ook gedaan.Ene Casper.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En als ze dan uiteindelijk denkt van oh lekker zitten gaat ze op een nest rode bosmieren zitten.Trotste mama van Ambar
Raargedoequote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wappies brengen hem regelmatig eten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net als dat jochie in Nepal of zo?quote:Kwam uit het bos met alleen een mes in zijn hand, beweerde alleen van zonlicht te leven, liet zich aanbidden als hij in een boom zat te mediteren en verdween weer in het bos om vervolgens ergens op de foto gezet te worden dat hij van het aan hem gedoneerde geld op een terrasje wat te gaan vreten!
![]()
![]()
Iemand anders ook,die werd staande gehouden op de snelweg en was het daar niet mee eens want souverein.De agent ging niet mee in dat verhaal.quote:
Goeie hongerstaking dan!quote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wappies brengen hem regelmatig eten.
Beetje als een goed gevuld soeppie in het glazen huis!![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
En als ze dan uiteindelijk denkt van oh lekker zitten gaat ze op een nest rode bosmieren zitten.Je bent lekker op dreef he!
Krijgt ze nog bezoek van een wild zwijn met wat jongen?![]()
![]()
Maar je kunt je niet uitschrijven als Nederlandse burger. Wel naar adres onbekend of verhuist naar buitenland.Trotste mama van Ambar
maf klappersquote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand anders ook,die werd staande gehouden op de snelweg en was het daar niet mee eens want souverein.De agent ging niet mee in dat verhaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand anders ook,die werd staande gehouden op de snelweg en was het daar niet mee eens want souverein.De agent ging niet mee in dat verhaal.Daar zijn ook Youtube video's van: "Souvereign people get slammed down by the judge" of zo!
![]()
![]()
U snapt het.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie hongerstaking dan!
Beetje als een goed gevuld soeppie in het glazen huis!
Die komen niet bij haar in de buurt.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]Je bent lekker op dreef he!
Krijgt ze nog bezoek van een wild zwijn met wat jongen?Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die komen niet bij haar in de buurt."Pas op kinderen, die gekke mevrouw kan corona hebben!"
![]()
Ik ben souverijn dus hoef me niet aan wetten te houden en hoef me ook niet te legitimeren want ik erken de wet niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]Daar zijn ook Youtube video's van: "Souvereign people get slammed down by the judge" of zo!
Geniaal toch?
En het mooiste was toen meneer vrijkwam ging hij de staat aanklagen voor 10 miljoen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
En het mooiste was toen meneer vrijkwam ging hij de staat aanklagen voor 10 miljoen.Zijn soevereine rechten waren aangetast door wetten die hij als soeverein persoon niet erkende?
![]()
![]()
Gelijk gekregen zekerquote:Op zondag 14 februari 2021 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
En het mooiste was toen meneer vrijkwam ging hij de staat aanklagen voor 10 miljoen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat denk je zelf.quote:![]()
![]()
x3quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne dag vriend.quote:
quote:Tot later
Wat doe jij nou?quote:
Wat denk je uren maak je maar in de nachtquote:
Een gedicht over Maanvis
Gaan we zo doen?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je uren maak je maar in de nacht
lekker nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent zelf lekker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het dooit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Toch gek om te bedenken dat de maanlandingen toen ik geboren werd korter geleden waren dan hoe lang het onstaan van FOK! nu geleden is....Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
wat een liefde vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blondine in de maak
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Goffer,bij jou ook al?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:gaan er nu op die toer
1.9 graden hier!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Klotestad.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maastricht zit zuidelijker dan het noordelijkste punt van Frankrijk trouwensUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
mooi gesprokenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zal deze krijgen .![]()
Ik zag net een plant die 1500 euro kost.
Het zal maar doodgaan.Trotste mama van Ambar
"I want to invade your ass like it's Poland!"quote:Op zondag 14 februari 2021 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
Je zal deze krijgen .![]()
[ afbeelding ]![]()
Bonzai boompjes zijn soms wel veel meer waard.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zal maar doodgaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een middagje Intratuin kost je al snel veel meer.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bonzai boompjes zijn soms wel veel meer waard.![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"I want to invade your ass like it's Poland!"![]()
![]()
en mooiquote:Op zondag 14 februari 2021 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bonzai boompjes zijn soms wel veel meer waard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is toch die lichtgevende plant?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zal maar doodgaan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Klopt,met Soul helemaal.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Een middagje Intratuin kost je al snel veel meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan er door lopen zonder een cent uit te gevenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap het niet waren jullie nu uit elkaar of niet? Of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hij was constant strak van de speed.Dat is niet best om te sexen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel raar dat hij maar zo weinig kinderen had, aangezien hij niet kon terugtrekken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was hij toch ergens strak vanquote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was constant strak van de speed.Dat is niet best om te sexen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor kerst er naar toe gegaan om wat decoratie te halen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kan er door lopen zonder een cent uit te geven doorheen
Van de schrik naar buiten gerend naar de er tegenover liggende Kwantum.
"Is dit alles wat u aan kerstversiering hebt?"
Yup, dat was alles.
"Maar Intratuin hier tegenover is hartstikke duur daarmee. U zult toch vast veel klanten hier krijgen die kerstpullen willen kopen?"
- "Ja heel veel zelfs, maar wij zijn geen tuincentrum dus gaan we niet meer kerstspullen te koop aanbieden!"Fuck logic!
![]()
We zijn geliefden meer maar wonen nog wel samen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap het niet waren jullie nu uit elkaar of niet? Of heb ik het verkeerd begrepen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Idd Gr. De inbrekersgildequote:Op zondag 14 februari 2021 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kan er door lopen zonder een cent uit te gevenUw ADH vitamine Worst
pff idd wat een krimppiemel krijg je daarvanquote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was constant strak van de speed.Dat is niet best om te sexen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Klopt ja, dat waren zijn "vitamine-injecties".quote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was constant strak van de speed.Dat is niet best om te sexen.![]()
![]()
oke dus een soort huisgenoot with benefitsquote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn geliefden meer maar wonen nog wel samen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Verkoopt u ook kussentjes?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kerst er naar toe gegaan om wat decoratie te halen.
Yup, dat was alles.
"Maar Intratuin hier tegenover is hartstikke duur daarmee. U zult toch vast veel klanten hier krijgen die kerstpullen willen kopen?"
- "Ja heel veel zelfs, maar wij zijn geen tuincentrum dus gaan we niet meer kerstspullen te koop aanbieden!"Fuck logic!
*geen?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn geliefden meer maar wonen nog wel samen.![]()
Dat dus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://buzz.iheartintell(...)GIGjTH8DWtJRr35mP1YE ben je mooi klaar meeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Inkoppertje deze.quote:
Ach kom jij wilt toch ook geen kudde kerstversiering kopende huismoeders in je mooie kwantumpje hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kerst er naar toe gegaan om wat decoratie te halen.
Yup, dat was alles.
Een gedicht over Maanvis
Waar nog meer?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
We hebben ze wel maar we verkopen ze niet.quote:
Ik ben gek op huismoeders.
zolang ze maar goed schoonmakenquote:
in huis en achter het randjeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Soul is ook blond als het gelukt is.quote:
wat ik nu toch weer op youtube zie
Een gedicht over Maanvis
Uhh, ok. Ik ben aan het brouwen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is ook blond als het gelukt is.I'm surrounded by morons!
Ik wil heel graag weer kunnen snuffelen in een tuincentrumTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:51 schreef m1st1g het volgende:
Nog niet vol ?
Gaat wel langzaam tegenwoordig.
Ik zag laatst op TV dat de rabobank de dader isquote:Op zondag 14 februari 2021 13:51 schreef m1st1g het volgende:
Nog niet vol ?
Gaat wel langzaam tegenwoordig.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
zoekt u ook kussentjes?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil heel graag weer kunnen snuffelen in een tuincentrumTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik dacht eigenlijk de INGquote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zag laatst op TV dat de rabobank de dader is![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zag laatst op TV dat de rabobank de dader is
Die stream van u.quote:
Nog steeds deze
https://www.twitch.tv/technoconnectspeople
@FreshFruit
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2021 13:57:05 ]![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:56 schreef m1st1g het volgende:
Nog steeds deze
https://www.twitch.tv/technoconnectspeople
@:FreshFruit
quote:![]()
Draait bij mij vanaf een andere laptop. Dus kon even niet zo snel zien welk beeld erbij hoort.
Wel een toffe stream tot nu toe.![]()
![]()
Altijd maar weer die Rabobankquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toemaar 2 laptops heb je een handeltje?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
Draait bij mij vanaf een andere laptop. Dus kon even niet zo snel zien welk beeld erbij hoort.
Wel een toffe stream tot nu toe.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Check dit dan.quote:
.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toemaar 2 laptops heb je een handeltje?
Nee geen handeltje.
Dat oudje staat in de mediahoek. Is perfect voor youtube , films en series kijken en muziek luisteren.![]()
Kijk zo ff nieuws luisterenquote:
Had net ffkes onverwachts bezoek van zoon met vrouw en kids. 15 minuutjes, ze wilde buiten zitten ik zeg ben mij daar gek alles ligt onder de sneeuw Kamer is 8 meter hun in de voorkamer ik in de achterkamer
En toch voelt het niet fijn is gewoon engWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet van dit jaar.quote:
Wel een goede grap , je trapt er in
Een gedicht over Maanvis
Nu wil ik ook naar de tent.quote:![]()
![]()
Is dat nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens Maan niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Staat wel bij dat het live is, maar dit zal toch te gek zijn als dat nu is kijken wel veel mensen naar zie ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het wordt live gerestreamed op youtubequote:Op zondag 14 februari 2021 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat wel bij dat het live is, maar dit zal toch te gek zijn als dat nu is kijken wel veel mensen naar zie ikTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hoeveel radiostations zeggen wel niet dat ze live zijn en draaien dan nummers van the Beatles die in de 80er jaren zijn opgenomen
Een gedicht over Maanvis
Dus is het nu?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het wordt live gerestreamed op youtubeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zijn gekken genoeg die het wel doen als ze de kans krijgenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:08 schreef Maanvis het volgende:
Hoeveel radiostations zeggen wel niet dat ze live zijn en draaien dan nummers van the Beatles die in de 80er jaren zijn opgenomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De opname wordt nu op dit moment door een computer op youtube gezet jaquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ja altijd maar van het negatieve uit gaan zo word je een ouwe zeur.. niet doen dusquote:Op zondag 14 februari 2021 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn gekken genoeg die het wel doen als ze de kans krijgen
Een gedicht over Maanvis
Carnaval zou dit weekend geweest zijn. Maar ipv dat je hun hun opgenmen stream gunt ga je ze in twijfel treken
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De opname wordt nu op dit moment door een computer op youtube gezet ja
Ik weet zeker dat er feestjes zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Normaal zou ik rond dit tijdstip toch wel een paar rakkers hebben genuttigd.quote:![]()
![]()
ja geef ze aan bij de politie dan ipv hier te zanikenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet zeker dat er feestjes zijn.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat heeft niets met ouwe zeur te maken dus maak mij daar niet voor uitquote:Op zondag 14 februari 2021 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja altijd maar van het negatieve uit gaan zo word je een ouwe zeur.. niet doen dus![]()
En kijk naar al die feestjes die gehouden worden, dus zo raar is het niet als je zegt dat er gekken genoeg zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toch, zijn er gisteren nog een paar verstoordquote:Op zondag 14 februari 2021 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet zeker dat er feestjes zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er zitten nota bene jumpcuts in waarbij de muziek ineens naar een ander nr en beeld overspringt....Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jemig zeg volgens mij wordt het tijd voor jou om te gaan slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja geef ze aan bij de politie dan ipv hier te zanikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij nou even tegen mij beginnen?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja geef ze aan bij de politie dan ipv hier te zaniken
Ik sta al op scherp namelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn ook 17 miljoen mensen die geen feestjes vieren, geef die mensen ook eens wat aandacht ipv altijd maar te focusen op die paar malloten die het fout doenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft niets met ouwe zeur te maken dus maak mij daar niet voor uit![]()
En kijk naar al die feestjes die gehouden worden, dus zo raar is het niet als je zegt dat er gekken genoeg zijnTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Roestig blijven roestigquote:Op zondag 14 februari 2021 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij nou even tegen mij beginnen?
Ik sta al op scherp namelijk.
Hoor wie het zegt doe is ff normaal manquote:Op zondag 14 februari 2021 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zijn ook 17 miljoen mensen die geen feestjes vieren, geef die mensen ook eens wat aandacht ipv altijd maar te focusen op die paar malloten die het fout doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
1
2
3
4
5echo off
if zeurmodus close Fok!
echo Zeurmodus gedetecteerd.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2021 14:16:06 ]![]()
ja gast ik kom uit brabant en mis het carnaval, maar wat jullie doen is een overduidelijk opgenomen stream plaatsen en zeggen dat het een illegaal feestje is. tyf op denk ik dan.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij nou even tegen mij beginnen?
Ik sta al op scherp namelijk.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En helemaal niet tegen jou,ik begin het een beetje zat te worden zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan hoef je nog niet zo te doenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gast ik kom uit brabant en mis het carnaval, maar wat jullie doen is een overduidelijk opgenomen stream plaatsen en zeggen dat het een illegaal feestje is. tyf op denk ik dan.
Ik kom ook uit Brabant Ga lekker hossen op straat in boerenkiel
Je hebt geen idee hoeveel je kunt aanrichten met die ongein, er zijn al vaker invallen geweest bij carnavalsverenigingen door zeikerds die een youtube stream als echt zagen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja, en waarom. Er zijn er toch genoeg die een feestjes geven, ik geef ze niet hoor. IK heb de weegschaal al weer klaar gezet, wordt weer afwegenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En helemaal niet tegen jou,ik begin het een beetje zat te worden zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kwamen ze in Boekel (hier in de buurt) een lege schuur binnenvallen waar vorig jaar een feestje was.
Een gedicht over Maanvis
Die stream plaats ik. En verder geen oordeel van mijn kant.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gast ik kom uit brabant en mis het carnaval, maar wat jullie doen is een overduidelijk opgenomen stream plaatsen en zeggen dat het een illegaal feestje is. tyf op denk ik dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeg alleen denk na voor je beschuldigt, lijkt me logisch toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en waarom. Er zijn er toch genoeg die een feestjes geven, ik geef ze niet hoor. IK heb de weegschaal al weer klaar gezet, wordt weer afwegenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja de politie leest hier mee en die gaan omdat ik hier tik dat er genoeg gekken zijn die toch een feestje daar een inval doenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:17 schreef Maanvis het volgende:
Je hebt geen idee hoeveel je kunt aanrichten met die ongein, er zijn al vaker invallen geweest bij carnavalsverenigingen door zeikerds die een youtube stream als echt zagen.Het wordt met de dag gekker
oja oke tis je vergeven, ik bedoelde het ook niet zo slecht, maar altijd maar dat gezanik dat het een illegaal feestje is kijk dan effe 2 seconden verder dan je neus lang is en zie de jumpcutsquote:Op zondag 14 februari 2021 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die stream plaats ik. En verder geen oordeel van mijn kant.
Een gedicht over Maanvis
Dat is mijn quotequote:Op zondag 14 februari 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de politie leest hier mee en die gaan omdat ik hier tik dat er genoeg gekken zijn die toch een feestje daar een inval doen _O- Het wordt met de dag gekker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bedankt voor de stream @FreshFruit zit weer helemaal in de carnavalsstemming, sorry voor het gezeur
Een gedicht over Maanvis
Ga jij ook nog ff boos wordenquote:
Geen sorry.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:20 schreef Maanvis het volgende:
Bedankt voor de stream @:freshfruit zit weer helemaal in de carnavalsstemming, sorry voor het gezeur
Gelijk een lekker sfeertje weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die mensen zitten elk jaar normaliter vanaf 11 november te bouwen aan een wagen om die dan tijdens carnaval te tonen aan het publiek.
En dan komt er een stream met beelden van eerdere jaren en dan gaan mensen zaniken dat het een illegaal feestje is
Een gedicht over Maanvis
Het is een compilage van oude beelden. Ze hebben wel een prijsuitreiking voor miniatuur carnavalwagens.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die stream plaats ik. En verder geen oordeel van mijn kant.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Even voor de duidelijkheid: Iemand beschuldigen van een illegaal feit terwijl het niet zo is valt onder de wet onder smaad en/of laster.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Damn.ik plaatste de link.Blame me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee joh het is niet jij ik mag van bepaalde figuren hier niets zeggen. ALles wat ik zeg wordt aangepaktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja I know. niks mis mee. Thanks voor het plaatsen. Wou alleen ff een keer een grens trekkenquote:
Een gedicht over Maanvis
Omdat jij zei kijk dit eens dacht ik dat het live was.quote:
Ik zie ook live staan geen datum, verder niet gekeken
Maar om er nu zo drama van te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet waar. Maar je bent af en toe echt een zonnetje in huis.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh het is niet jij ik mag van bepaalde figuren hier niets zeggen. ALles wat ik zeg wordt aangepakt
Zie eens een keer iets wat rooskleuriger in ipv altijd maar iets afzeiken.![]()
VVan het positieve uitgaan dan is er niks aan de hand. IK neem je niks kwalijk maar andere mensen nemen wat jij zegt misschien voor waar aan en voor je het weet breng je mensen in de problemen. Die stal in boekel kwam ook doordat mensen op social media dingen gingen delen. 'check deze fissa' met een filmpje van een paar jaar geledenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat jij zei kijk dit eens dacht ik dat het live was.
Ik zie ook live staan geen datum, verder niet gekeken
Maar om er nu zo drama van te maken.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 2315 / +111 / +91 / 4275 / 5349
2. FreshFruit / 941 / +67 / +40 / 1913 / 2396
3. Mrsloveable / 673 / +14 / +0 / 1680 / 2166
4. Superbadeendje / 634 / +9 / +4 / 1050 / 1532
5. DerRabbit / 468 / +41 / +4 / 955 / 1222
6. mario390 / 424 / +14 / +50 / 644 / 997
7. Homijn / 376 / +3 / +30 / 445 / 592
8. ToT / 344 / +10 / +4 / 1149 / 1362
9. Maanvis / 289 / +17 / +3 / 500 / 691
10. chufi / 258 / +8 / +9 / 241 / 370
11. hemarookworst / 231 / +14 / +0 / 721 / 886
12. Fogel / 230 / +16 / +0 / 346 / 454
13. PlymouthFury / 222 / +0 / +1 / 304 / 371
14. Rafeiro / 172 / +59 / +18 / 236 / 307
15. Straatverlichting / 158 / +5 / +27 / 294 / 411
16. mazaru / 152 / +15 / +1 / 639 / 706
17. DJMO / 143 / +4 / +15 / 428 / 567
18. aloa / 131 / +25 / +2 / 854 / 933
19. Paul / 128 / +19 / +5 / 564 / 651
20. shiitake / 126 / +5 / +29 / 258 / 323SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb een podcast geluisterd over Carnaval,heel veel respect.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja I know. niks mis mee. Thanks voor het plaatsen. Wou alleen ff een keer een grens trekken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier 2 echte livestreams. 1 voor sensatie, 1 voor een sprookje
https://www.facebook.com/(...)8¬if_t=live_videoTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik vraag of het nu is, iemand zegt nee, ik zeg het gekund zijn gekken genoeg die het wel doenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:29 schreef Maanvis het volgende:
V
[..]
Van het positieve uitgaan dan is er niks aan de hand. IK neem je niks kwalijk maar andere mensen nemen wat jij zegt misschien voor waar aan en voor je het weet breng je mensen in de problemen. Die stal in boekel kwam ook doordat mensen op social media dingen gingen delen. 'check deze fissa' met een filmpje van een paar jaar geleden
We horen niet anders dan dat er illegale feestjes zijn, zo iets raar zeg ik niet hoor
En zie hier
https://www.gelderlander.(...)-tractoren~a2b25be8/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spreek elkaar gerust aan hoor! Nu lijdt alleen de sfeer even eronder en zijn er geen mensen echt beschadigd
Een gedicht over Maanvis
Ik voel me nu schuldig,dit was niet de bedoeling.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Na die 'nee' had je niks meer hoeven zeggen. Je kunt echt mensen in de problemen brengen, mensen luisteren naar jou vergeet dat nietquote:Op zondag 14 februari 2021 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag of het nu is, iemand zegt nee, ik zeg het gekund zijn gekken genoeg die het wel doen
We horen niet anders dan dat er illegale feestjes zijn, zo iets raar zeg ik niet hoor
En zie hier
https://www.gelderlander.(...)-tractoren~a2b25be8/
Een gedicht over Maanvis
Nergens voor nodig, ik reageerde het op jou af maar jij deed niks verkeerdquote:Op zondag 14 februari 2021 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik voel me nu schuldig,dit was niet de bedoeling.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kom op zeg, maak er niet zo drama van zeg.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Na die 'nee' had je niks meer hoeven zeggen. Je kunt echt mensen in de problemen brengen, mensen luisteren naar jou vergeet dat niet
Hier wordt dag in dag uit over illegale feestjes en wappies gesproken en nu is het ineens een ramp
Joh alles wordt toch aangegrepen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik voel me nu schuldig,dit was niet de bedoeling.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar niet iedereen die zich raar kleedt en een livestream heeft is een wappiequote:Op zondag 14 februari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft niets met ouwe zeur te maken dus maak mij daar niet voor uit![]()
En kijk naar al die feestjes die gehouden worden, dus zo raar is het niet als je zegt dat er gekken genoeg zijn
Een gedicht over Maanvis
Het is DTS. De grotere problemen worden weggewuifd en afgedaan als "Valt wel mee" en de kleine dingen worden onder een loep gelegd en als je er iets van zegt zit je fout.![]()
Hey VGZ wat een lange naam hem je gekozenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het is DTS. De grotere problemen worden weggewuifd en afgedaan als "Valt wel mee" en de kleine dingen worden onder een loep gelegd en als je er iets van zegt zit je fout.
Zo gaat dat in DTSquote:Op zondag 14 februari 2021 14:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het is DTS. De grotere problemen worden weggewuifd en afgedaan als "Valt wel mee" en de kleine dingen worden onder een loep gelegd en als je er iets van zegt zit je fout.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicitquote:Op zondag 14 februari 2021 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey VGZ wat een lange naam hem je gekozen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
VGZ is een zorgverzekeraarquote:Op zondag 14 februari 2021 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey VGZ wat een lange naam hem je gekozenUw ADH vitamine Worst
1quote:Op zondag 14 februari 2021 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 2315 / +111 / +91 / 4275 / 5349
2. FreshFruit / 941 / +67 / +40 / 1913 / 2396
3. Mrsloveable / 673 / +14 / +0 / 1680 / 2166
4. Superbadeendje / 634 / +9 / +4 / 1050 / 1532
5. DerRabbit / 468 / +41 / +4 / 955 / 1222
6. mario390 / 424 / +14 / +50 / 644 / 997
7. Homijn / 376 / +3 / +30 / 445 / 592
8. ToT / 344 / +10 / +4 / 1149 / 1362
9. Maanvis / 289 / +17 / +3 / 500 / 691
10. chufi / 258 / +8 / +9 / 241 / 370
11. hemarookworst / 231 / +14 / +0 / 721 / 886
12. Fogel / 230 / +16 / +0 / 346 / 454
13. PlymouthFury / 222 / +0 / +1 / 304 / 371
14. Rafeiro / 172 / +59 / +18 / 236 / 307
15. Straatverlichting / 158 / +5 / +27 / 294 / 411
16. mazaru / 152 / +15 / +1 / 639 / 706
17. DJMO / 143 / +4 / +15 / 428 / 567
18. aloa / 131 / +25 / +2 / 854 / 933
19. Paul / 128 / +19 / +5 / 564 / 651
20. shiitake / 126 / +5 / +29 / 258 / 32318eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WIe ben jij? Ik las ooit dat je een relkloon bent die net doet of ie Braddie is om Braddie te pestenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik tikte het weer verkeerd hequote:![]()
VCG moest het zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat lief van deze mensen dat ze daar zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicit
Ik ben Braddie.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WIe ben jij? Ik las ooit dat je een relkloon bent die net doet of ie Braddie is om Braddie te pesten![]()
mooie winterkleding heeft de politie tegenwoordig
Een gedicht over Maanvis
U dient zich te verwijderen.![]()
![]()
Is nog steeds verkeerd VCZ bedoel jequote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik tikte het weer verkeerd he![]()
VCG moest het zijnUw ADH vitamine Worst
Hello Braadjequote:Op zondag 14 februari 2021 14:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hal
[..]
Hallo mevrouw liefbaarI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Heb je netjes gedaan. Hoelang ben je weer hier, 5 dagen of zo off niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: