Die stream van u.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:56 schreef m1st1g het volgende:
Nog steeds deze
https://www.twitch.tv/technoconnectspeople
@:FreshFruit
quote:
Altijd maar weer die Rabobankquote:
toemaar 2 laptops heb je een handeltje?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
Draait bij mij vanaf een andere laptop. Dus kon even niet zo snel zien welk beeld erbij hoort.
Wel een toffe stream tot nu toe.
Check dit dan.quote:
.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toemaar 2 laptops heb je een handeltje?
Kijk zo ff nieuws luisterenquote:
Dat is niet van dit jaar.quote:
Nu wil ik ook naar de tent.quote:
Is dat nu?quote:
Volgens Maan niet.quote:
Staat wel bij dat het live is, maar dit zal toch te gek zijn als dat nu is kijken wel veel mensen naar zie ikquote:
Het wordt live gerestreamed op youtubequote:Op zondag 14 februari 2021 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat wel bij dat het live is, maar dit zal toch te gek zijn als dat nu is kijken wel veel mensen naar zie ik
Dus is het nu?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het wordt live gerestreamed op youtube
Er zijn gekken genoeg die het wel doen als ze de kans krijgenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:08 schreef Maanvis het volgende:
Hoeveel radiostations zeggen wel niet dat ze live zijn en draaien dan nummers van the Beatles die in de 80er jaren zijn opgenomen
quote:
De opname wordt nu op dit moment door een computer op youtube gezet jaquote:
ja altijd maar van het negatieve uit gaan zo word je een ouwe zeur.. niet doen dusquote:Op zondag 14 februari 2021 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn gekken genoeg die het wel doen als ze de kans krijgen
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De opname wordt nu op dit moment door een computer op youtube gezet ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |