Die stream van u.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:56 schreef m1st1g het volgende:
Nog steeds deze
https://www.twitch.tv/technoconnectspeople
@:FreshFruit
quote:
Altijd maar weer die Rabobankquote:
toemaar 2 laptops heb je een handeltje?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
Draait bij mij vanaf een andere laptop. Dus kon even niet zo snel zien welk beeld erbij hoort.
Wel een toffe stream tot nu toe.
Check dit dan.quote:
.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toemaar 2 laptops heb je een handeltje?
Kijk zo ff nieuws luisterenquote:
Dat is niet van dit jaar.quote:
Nu wil ik ook naar de tent.quote:
Is dat nu?quote:
Volgens Maan niet.quote:
Staat wel bij dat het live is, maar dit zal toch te gek zijn als dat nu is kijken wel veel mensen naar zie ikquote:
Het wordt live gerestreamed op youtubequote:Op zondag 14 februari 2021 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat wel bij dat het live is, maar dit zal toch te gek zijn als dat nu is kijken wel veel mensen naar zie ik
Dus is het nu?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het wordt live gerestreamed op youtube
Er zijn gekken genoeg die het wel doen als ze de kans krijgenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:08 schreef Maanvis het volgende:
Hoeveel radiostations zeggen wel niet dat ze live zijn en draaien dan nummers van the Beatles die in de 80er jaren zijn opgenomen
quote:
De opname wordt nu op dit moment door een computer op youtube gezet jaquote:
ja altijd maar van het negatieve uit gaan zo word je een ouwe zeur.. niet doen dusquote:Op zondag 14 februari 2021 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn gekken genoeg die het wel doen als ze de kans krijgen
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De opname wordt nu op dit moment door een computer op youtube gezet ja
Normaal zou ik rond dit tijdstip toch wel een paar rakkers hebben genuttigd.quote:
ja geef ze aan bij de politie dan ipv hier te zanikenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet zeker dat er feestjes zijn.
Dat heeft niets met ouwe zeur te maken dus maak mij daar niet voor uitquote:Op zondag 14 februari 2021 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja altijd maar van het negatieve uit gaan zo word je een ouwe zeur.. niet doen dus
Ja toch, zijn er gisteren nog een paar verstoordquote:Op zondag 14 februari 2021 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet zeker dat er feestjes zijn.
Jemig zeg volgens mij wordt het tijd voor jou om te gaan slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja geef ze aan bij de politie dan ipv hier te zaniken
Ga jij nou even tegen mij beginnen?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja geef ze aan bij de politie dan ipv hier te zaniken
Er zijn ook 17 miljoen mensen die geen feestjes vieren, geef die mensen ook eens wat aandacht ipv altijd maar te focusen op die paar malloten die het fout doenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft niets met ouwe zeur te maken dus maak mij daar niet voor uit![]()
En kijk naar al die feestjes die gehouden worden, dus zo raar is het niet als je zegt dat er gekken genoeg zijn
Roestig blijven roestigquote:Op zondag 14 februari 2021 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij nou even tegen mij beginnen?
Ik sta al op scherp namelijk.
Hoor wie het zegt doe is ff normaal manquote:Op zondag 14 februari 2021 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zijn ook 17 miljoen mensen die geen feestjes vieren, geef die mensen ook eens wat aandacht ipv altijd maar te focusen op die paar malloten die het fout doen
| 1 2 3 4 5 | echo off if zeurmodus close Fok! echo Zeurmodus gedetecteerd. |
ja gast ik kom uit brabant en mis het carnaval, maar wat jullie doen is een overduidelijk opgenomen stream plaatsen en zeggen dat het een illegaal feestje is. tyf op denk ik dan.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij nou even tegen mij beginnen?
Ik sta al op scherp namelijk.
En helemaal niet tegen jou,ik begin het een beetje zat te worden zo.quote:
Dan hoef je nog niet zo te doenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gast ik kom uit brabant en mis het carnaval, maar wat jullie doen is een overduidelijk opgenomen stream plaatsen en zeggen dat het een illegaal feestje is. tyf op denk ik dan.
Ja, en waarom. Er zijn er toch genoeg die een feestjes geven, ik geef ze niet hoor. IK heb de weegschaal al weer klaar gezet, wordt weer afwegenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En helemaal niet tegen jou,ik begin het een beetje zat te worden zo.
Die stream plaats ik. En verder geen oordeel van mijn kant.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gast ik kom uit brabant en mis het carnaval, maar wat jullie doen is een overduidelijk opgenomen stream plaatsen en zeggen dat het een illegaal feestje is. tyf op denk ik dan.
Ik zeg alleen denk na voor je beschuldigt, lijkt me logisch toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en waarom. Er zijn er toch genoeg die een feestjes geven, ik geef ze niet hoor. IK heb de weegschaal al weer klaar gezet, wordt weer afwegen
Ja de politie leest hier mee en die gaan omdat ik hier tik dat er genoeg gekken zijn die toch een feestje daar een inval doenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:17 schreef Maanvis het volgende:
Je hebt geen idee hoeveel je kunt aanrichten met die ongein, er zijn al vaker invallen geweest bij carnavalsverenigingen door zeikerds die een youtube stream als echt zagen.
ja oke tis je vergeven, ik bedoelde het ook niet zo slecht, maar altijd maar dat gezanik dat het een illegaal feestje is kijk dan effe 2 seconden verder dan je neus lang is en zie de jumpcutsquote:Op zondag 14 februari 2021 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die stream plaats ik. En verder geen oordeel van mijn kant.
Dat is mijn quotequote:Op zondag 14 februari 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de politie leest hier mee en die gaan omdat ik hier tik dat er genoeg gekken zijn die toch een feestje daar een inval doen _O- Het wordt met de dag gekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |