pff idd wat een krimppiemel krijg je daarvanquote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was constant strak van de speed.Dat is niet best om te sexen.
Klopt ja, dat waren zijn "vitamine-injecties".quote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was constant strak van de speed.Dat is niet best om te sexen.
oke dus een soort huisgenoot with benefitsquote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn geliefden meer maar wonen nog wel samen.
Verkoopt u ook kussentjes?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kerst er naar toe gegaan om wat decoratie te halen.
Van de schrik naar buiten gerend naar de er tegenover liggende Kwantum.
"Is dit alles wat u aan kerstversiering hebt?"
Yup, dat was alles.
"Maar Intratuin hier tegenover is hartstikke duur daarmee. U zult toch vast veel klanten hier krijgen die kerstpullen willen kopen?"
- "Ja heel veel zelfs, maar wij zijn geen tuincentrum dus gaan we niet meer kerstspullen te koop aanbieden!"Fuck logic!
*geen?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn geliefden meer maar wonen nog wel samen.
Dat dus.quote:
Inkoppertje deze.quote:
Ach kom jij wilt toch ook geen kudde kerstversiering kopende huismoeders in je mooie kwantumpje hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kerst er naar toe gegaan om wat decoratie te halen.
Van de schrik naar buiten gerend naar de er tegenover liggende Kwantum.
"Is dit alles wat u aan kerstversiering hebt?"
Yup, dat was alles.
"Maar Intratuin hier tegenover is hartstikke duur daarmee. U zult toch vast veel klanten hier krijgen die kerstpullen willen kopen?"
- "Ja heel veel zelfs, maar wij zijn geen tuincentrum dus gaan we niet meer kerstspullen te koop aanbieden!"Fuck logic!
Waar nog meer?quote:
We hebben ze wel maar we verkopen ze niet.quote:
zolang ze maar goed schoonmakenquote:
Soul is ook blond als het gelukt is.quote:
Uhh, ok. Ik ben aan het brouwen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is ook blond als het gelukt is.
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:51 schreef m1st1g het volgende:
Nog niet vol ?
Gaat wel langzaam tegenwoordig.
Ik zag laatst op TV dat de rabobank de dader isquote:Op zondag 14 februari 2021 13:51 schreef m1st1g het volgende:
Nog niet vol ?
Gaat wel langzaam tegenwoordig.
zoekt u ook kussentjes?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil heel graag weer kunnen snuffelen in een tuincentrum
Ik dacht eigenlijk de INGquote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zag laatst op TV dat de rabobank de dader is
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zag laatst op TV dat de rabobank de dader is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |