Die zit zielig te doen op het Malieveld.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En da's nu dus een spook-inwoner van de gemeente?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat ze zo van de brandnetels in de berenklauw rolt en dan van de pijn zo de bramen in rent.
Kan iemand hem ff een bammetje brengen?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zit zielig te doen op het Malieveld.
Paar wespen erbij die ze niet gezien had.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme!
Ja wat die berenklauw betreft; wel 's zomers bij volle zonneschijn natuurlijk dan he!
Wappies brengen hem regelmatig eten.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan iemand hem ff een bammetje brengen?
oo dat dat kanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft die andere mafkees ook gedaan.Ene Casper.
Raargedoequote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wappies brengen hem regelmatig eten.
Net als dat jochie in Nepal of zo?quote:
Iemand anders ook,die werd staande gehouden op de snelweg en was het daar niet mee eens want souverein.De agent ging niet mee in dat verhaal.quote:
Goeie hongerstaking dan!quote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wappies brengen hem regelmatig eten.
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
En als ze dan uiteindelijk denkt van oh lekker zitten gaat ze op een nest rode bosmieren zitten.
maf klappersquote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand anders ook,die werd staande gehouden op de snelweg en was het daar niet mee eens want souverein.De agent ging niet mee in dat verhaal.
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand anders ook,die werd staande gehouden op de snelweg en was het daar niet mee eens want souverein.De agent ging niet mee in dat verhaal.
U snapt het.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie hongerstaking dan!
Beetje als een goed gevuld soeppie in het glazen huis!
Die komen niet bij haar in de buurt.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]Je bent lekker op dreef he!
Krijgt ze nog bezoek van een wild zwijn met wat jongen?
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die komen niet bij haar in de buurt.
Ik ben souverijn dus hoef me niet aan wetten te houden en hoef me ook niet te legitimeren want ik erken de wet niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]Daar zijn ook Youtube video's van: "Souvereign people get slammed down by the judge" of zo!
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
En het mooiste was toen meneer vrijkwam ging hij de staat aanklagen voor 10 miljoen.
Gelijk gekregen zekerquote:Op zondag 14 februari 2021 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
En het mooiste was toen meneer vrijkwam ging hij de staat aanklagen voor 10 miljoen.
Wat denk je zelf.quote:
x3quote:
Fijne dag vriend.quote:
quote:
Wat doe jij nou?quote:
Wat denk je uren maak je maar in de nachtquote:
Gaan we zo doen?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je uren maak je maar in de nacht
lekker nuquote:
Je bent zelf lekker.quote:
quote:
quote:
wat een liefde vandaagquote:
Goffer,bij jou ook al?quote:
quote:
1.9 graden hier!quote:
Klotestad.quote:
mooi gesprokenquote:
"I want to invade your ass like it's Poland!"quote:Op zondag 14 februari 2021 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
Je zal deze krijgen .![]()
[ afbeelding ]
Bonzai boompjes zijn soms wel veel meer waard.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag net een plant die 1500 euro kost.
Het zal maar doodgaan.
Een middagje Intratuin kost je al snel veel meer.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bonzai boompjes zijn soms wel veel meer waard.
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"I want to invade your ass like it's Poland!"
en mooiquote:Op zondag 14 februari 2021 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bonzai boompjes zijn soms wel veel meer waard.
Dat is toch die lichtgevende plant?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag net een plant die 1500 euro kost.
Het zal maar doodgaan.
Klopt,met Soul helemaal.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Een middagje Intratuin kost je al snel veel meer.
kan er door lopen zonder een cent uit te gevenquote:
Ik snap het niet waren jullie nu uit elkaar of niet? Of heb ik het verkeerd begrepen?quote:
Hij was constant strak van de speed.Dat is niet best om te sexen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel raar dat hij maar zo weinig kinderen had, aangezien hij niet kon terugtrekken.
was hij toch ergens strak vanquote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was constant strak van de speed.Dat is niet best om te sexen.
Voor kerst er naar toe gegaan om wat decoratie te halen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kan er door lopen zonder een cent uit te geven doorheen
We zijn geliefden meer maar wonen nog wel samen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap het niet waren jullie nu uit elkaar of niet? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Idd Gr. De inbrekersgildequote:Op zondag 14 februari 2021 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kan er door lopen zonder een cent uit te geven
pff idd wat een krimppiemel krijg je daarvanquote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt ja, dat waren zijn "vitamine-injecties".quote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
oke dus een soort huisgenoot with benefitsquote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn geliefden meer maar wonen nog wel samen.
Verkoopt u ook kussentjes?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kerst er naar toe gegaan om wat decoratie te halen.
Van de schrik naar buiten gerend naar de er tegenover liggende Kwantum.
"Is dit alles wat u aan kerstversiering hebt?"
Yup, dat was alles.
"Maar Intratuin hier tegenover is hartstikke duur daarmee. U zult toch vast veel klanten hier krijgen die kerstpullen willen kopen?"
- "Ja heel veel zelfs, maar wij zijn geen tuincentrum dus gaan we niet meer kerstspullen te koop aanbieden!"Fuck logic!
*geen?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn geliefden meer maar wonen nog wel samen.
Dat dus.quote:
Inkoppertje deze.quote:
Ach kom jij wilt toch ook geen kudde kerstversiering kopende huismoeders in je mooie kwantumpje hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kerst er naar toe gegaan om wat decoratie te halen.
Van de schrik naar buiten gerend naar de er tegenover liggende Kwantum.
"Is dit alles wat u aan kerstversiering hebt?"
Yup, dat was alles.
"Maar Intratuin hier tegenover is hartstikke duur daarmee. U zult toch vast veel klanten hier krijgen die kerstpullen willen kopen?"
- "Ja heel veel zelfs, maar wij zijn geen tuincentrum dus gaan we niet meer kerstspullen te koop aanbieden!"Fuck logic!
Waar nog meer?quote:
We hebben ze wel maar we verkopen ze niet.quote:
zolang ze maar goed schoonmakenquote:
Soul is ook blond als het gelukt is.quote:
Uhh, ok. Ik ben aan het brouwen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is ook blond als het gelukt is.
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:51 schreef m1st1g het volgende:
Nog niet vol ?
Gaat wel langzaam tegenwoordig.
Ik zag laatst op TV dat de rabobank de dader isquote:Op zondag 14 februari 2021 13:51 schreef m1st1g het volgende:
Nog niet vol ?
Gaat wel langzaam tegenwoordig.
zoekt u ook kussentjes?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil heel graag weer kunnen snuffelen in een tuincentrum
Ik dacht eigenlijk de INGquote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zag laatst op TV dat de rabobank de dader is
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zag laatst op TV dat de rabobank de dader is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |