Mario heeft deze op CD.quote:
Of:quote:Op zondag 14 februari 2021 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kort pittig nu.
Even wachten tot de rood paarse verf binnen komt. Dan ben ik helemaal klaar.
Ik heb een centimeter of 40 af te scheren voor ik op dat niffeau benquote:Op zondag 14 februari 2021 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Of:
[ afbeelding ]
Een ware visionair!Haar tijd ver vooruit met dit corona-kapsel!
En zo is hetquote:Op zondag 14 februari 2021 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
Waar wij voor betalen? je leeft van een uitkering TRUT.
hoedanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ze gaat haar naam uit het burgerregister laten halen.Stop dan ook haar uitkering.
Dan krijgt ze ook geen uitkering.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ze gaat haar naam uit het burgerregister laten halen.Stop dan ook haar uitkering.
Dat heeft die andere mafkees ook gedaan.Ene Casper.quote:
Kan ze mooi in een zelfgemaakt hutje in een bos wonen en leven van regenwater, paddenstoelen, nootjes en eekhoorns!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan krijgt ze ook geen uitkering.
En da's nu dus een spook-inwoner van de gemeente?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft die andere mafkees ook gedaan.Ene Casper.
Als een ekte bosheks,ik ben voor.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ze mooi in een zelfgemaakt hutje in een bos wonen en leven van regenwater, paddenstoelen, nootjes en eekhoorns!
NIet beschikbaar krijg ikquote:Op zondag 14 februari 2021 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicit
Kan ze boze vloeken op Rutte uitspreken daar tussen de dennenbomen en bramenstruiken!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als een ekte bosheks,ik ben voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |