Die zit zielig te doen op het Malieveld.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En da's nu dus een spook-inwoner van de gemeente?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat ze zo van de brandnetels in de berenklauw rolt en dan van de pijn zo de bramen in rent.
Kan iemand hem ff een bammetje brengen?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zit zielig te doen op het Malieveld.
Paar wespen erbij die ze niet gezien had.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme!
Ja wat die berenklauw betreft; wel 's zomers bij volle zonneschijn natuurlijk dan he!
Wappies brengen hem regelmatig eten.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan iemand hem ff een bammetje brengen?
oo dat dat kanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft die andere mafkees ook gedaan.Ene Casper.
Raargedoequote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wappies brengen hem regelmatig eten.
Net als dat jochie in Nepal of zo?quote:
Iemand anders ook,die werd staande gehouden op de snelweg en was het daar niet mee eens want souverein.De agent ging niet mee in dat verhaal.quote:
Goeie hongerstaking dan!quote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wappies brengen hem regelmatig eten.
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
En als ze dan uiteindelijk denkt van oh lekker zitten gaat ze op een nest rode bosmieren zitten.
maf klappersquote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand anders ook,die werd staande gehouden op de snelweg en was het daar niet mee eens want souverein.De agent ging niet mee in dat verhaal.
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand anders ook,die werd staande gehouden op de snelweg en was het daar niet mee eens want souverein.De agent ging niet mee in dat verhaal.
U snapt het.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie hongerstaking dan!
Beetje als een goed gevuld soeppie in het glazen huis!
Die komen niet bij haar in de buurt.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]Je bent lekker op dreef he!
Krijgt ze nog bezoek van een wild zwijn met wat jongen?
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die komen niet bij haar in de buurt.
Ik ben souverijn dus hoef me niet aan wetten te houden en hoef me ook niet te legitimeren want ik erken de wet niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]Daar zijn ook Youtube video's van: "Souvereign people get slammed down by the judge" of zo!
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
En het mooiste was toen meneer vrijkwam ging hij de staat aanklagen voor 10 miljoen.
Gelijk gekregen zekerquote:Op zondag 14 februari 2021 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
En het mooiste was toen meneer vrijkwam ging hij de staat aanklagen voor 10 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |