quote:Op zondag 14 februari 2021 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij schilt ook melk met een samuraizwaard.
Ben al ietsjes verderquote:Op zondag 14 februari 2021 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DJMO kan het juist beter op haar mobiel dan op de pc
Hoe is het met de puzzel?
Dot is juist dol op mijn velletje.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot is juist dol op mijn velletje.
IK dacht al, een worst is rondquote:
Mooier is nog als je bezoek krijgt die dan ook altijd een stukje wil zoeken. Dat vond ik er altijd zo gezellig aan.quote:
Heb je Mamma ToT nog een beetje verwend voor Valentijn?quote:
Ja was een beetje lastig om het allemaal verder uit te typen met zowel Mevrouw als Mini-ToT bij me op schoot!quote:
Knibbel knabbel knuisje wie knabbelt er in mijn kruisjequote:Op zondag 14 februari 2021 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot is juist dol op mijn velletje.
Neuh, we doen liever dingen gewoon spontaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Mamma ToT nog een verwend voor Valentijn?
Iedereen zit bij jou op schoot en jij zit hier te typenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was een beetje lastig om het allemaal verder uit te typen met zowel Mevrouw als Mini-ToT bij me op schoot!![]()
(Mannetje wordt tegenwoordig jaloers!)
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje wie knabbelt er in mijn kruisje
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen zit bij jou op schoot en jij zit hier te typen![]()
Ik ben befkoning de eerste.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje wie knabbelt er in mijn kruisje
Zoals 'familie tijd'quote:Op zondag 14 februari 2021 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, we doen liever dingen gewoon spontaan.
hij is dann opgestaan,maar misschien heeftquote:Op zondag 14 februari 2021 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, hopelijk valt het mee.
2 keer de helft minimaal!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:23 schreef Maanvis het volgende:
Hoeveel punten heeft Chufi deze maand gestolen?
Die kijken er dan met een frisse oog tegen aanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooier is nog als je bezoek krijgt die dan ook altijd een stukje wil zoeken. Dat vond ik er altijd zo gezellig aan.
Geen idee,hij stuurt mij steeds weg.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:23 schreef Maanvis het volgende:
Tis was, daarom zei ik ook tegen Paul gaan FOK! Man voor mijn dochterquote:
Hoezo gestolen?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:23 schreef Maanvis het volgende:
Wat een deckselsche vlegel!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee,hij stuurt mij steeds weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |