Ga jij ook nog ff boos wordenquote:
Geen sorry.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:20 schreef Maanvis het volgende:
Bedankt voor de stream @:freshfruit zit weer helemaal in de carnavalsstemming, sorry voor het gezeur
Het is een compilage van oude beelden. Ze hebben wel een prijsuitreiking voor miniatuur carnavalwagens.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die stream plaats ik. En verder geen oordeel van mijn kant.
Nee joh het is niet jij ik mag van bepaalde figuren hier niets zeggen. ALles wat ik zeg wordt aangepaktquote:
Ja I know. niks mis mee. Thanks voor het plaatsen. Wou alleen ff een keer een grens trekkenquote:
Omdat jij zei kijk dit eens dacht ik dat het live was.quote:
Dat is niet waar. Maar je bent af en toe echt een zonnetje in huis.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh het is niet jij ik mag van bepaalde figuren hier niets zeggen. ALles wat ik zeg wordt aangepakt
Van het positieve uitgaan dan is er niks aan de hand. IK neem je niks kwalijk maar andere mensen nemen wat jij zegt misschien voor waar aan en voor je het weet breng je mensen in de problemen. Die stal in boekel kwam ook doordat mensen op social media dingen gingen delen. 'check deze fissa' met een filmpje van een paar jaar geledenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat jij zei kijk dit eens dacht ik dat het live was.
Ik zie ook live staan geen datum, verder niet gekeken
Maar om er nu zo drama van te maken.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-02-2021 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik heb een podcast geluisterd over Carnaval,heel veel respect.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja I know. niks mis mee. Thanks voor het plaatsen. Wou alleen ff een keer een grens trekken
Ik vraag of het nu is, iemand zegt nee, ik zeg het gekund zijn gekken genoeg die het wel doenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:29 schreef Maanvis het volgende:
V
[..]
Van het positieve uitgaan dan is er niks aan de hand. IK neem je niks kwalijk maar andere mensen nemen wat jij zegt misschien voor waar aan en voor je het weet breng je mensen in de problemen. Die stal in boekel kwam ook doordat mensen op social media dingen gingen delen. 'check deze fissa' met een filmpje van een paar jaar geleden
Na die 'nee' had je niks meer hoeven zeggen. Je kunt echt mensen in de problemen brengen, mensen luisteren naar jou vergeet dat nietquote:Op zondag 14 februari 2021 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag of het nu is, iemand zegt nee, ik zeg het gekund zijn gekken genoeg die het wel doen
We horen niet anders dan dat er illegale feestjes zijn, zo iets raar zeg ik niet hoor
En zie hier
https://www.gelderlander.(...)-tractoren~a2b25be8/
Nergens voor nodig, ik reageerde het op jou af maar jij deed niks verkeerdquote:Op zondag 14 februari 2021 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik voel me nu schuldig,dit was niet de bedoeling.
Kom op zeg, maak er niet zo drama van zeg.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Na die 'nee' had je niks meer hoeven zeggen. Je kunt echt mensen in de problemen brengen, mensen luisteren naar jou vergeet dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |