Wat een idioten.quote:
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn hart doet niet zo fris nog zou dat helpen als de zon er in ging schijnen denk je
A. wat lief, dank jequote:
Kiek eens aan wat een verwennerij vandaagquote:
Wat lief zeg dankjewelquote:Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik geef je een roosje een roosje...
IK geef je een roos ....... en verder weet ik hem niet meerquote:Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik geef je een roosje een roosje...
Burgermeesterverkiezingen. Ga jij voor het burgermeesterschap Marioquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Burgermeesterverkiezingen. Ga jij voor het burgermeesterschap Mario
Elke maand?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK geef je een roos ....... en verder weet ik hem niet meer
de 3 parteien zijn met zakjesquote:Op zondag 14 februari 2021 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Burgermeesterverkiezingen. Ga jij voor het burgermeesterschap Mario
quote:
A hier krijg ik kippenvel van. Wat voelt hij dat goed aan. Als hij je nu ook even liet slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
Mini-ToT merkte dat ik weer hartstikke vermoeid was en pakte me bij de vinger, liet me opstaan, trok me naar de gang, de trap op, nmaar de slaapkamer toe en daar kroop hij de trap op terwijl hij me nog steeds vast hield en trok me het bed op.
Toen ik er eenmaal op lag, gingen zijn vuistjes triomfantelijk de lucht in en ging hij snurkgeluidjes voor mij maken, dat ik moest slapen!![]()
![]()
![]()
Ik check daar veel te weinig.Thanks Chef.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/technoconnectspeople
tot nu toe een goede set.
Haha, papa moe dan moet papa slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
Mini-ToT merkte dat ik weer hartstikke vermoeid was en pakte me bij de vinger, liet me opstaan, trok me naar de gang, de trap op, nmaar de slaapkamer toe en daar kroop hij de trap op terwijl hij me nog steeds vast hield en trok me het bed op.
Toen ik er eenmaal op lag, gingen zijn vuistjes triomfantelijk de lucht in en ging hij snurkgeluidjes voor mij maken, dat ik moest slapen!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
![]()
![]()
En dat sturen ze dan naar iedereen op?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
de 3 parteien zijn met zakjes
deze dagen gekomen
binnen was 1 kuli, vuurding,en
edr prospekt 1 blumentopf
Dat is toch zo mooi.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |