serieus in ONZ?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even serieus.aloa valt niks te verwijten.
Dat ga ik F vertellen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Geef je dochter aan mij en we praten nergens meer over
Paul heeft gezegd te stoppen,en daar luister ik naar.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef murp het volgende:
[..]
serieus in ONZ?
Sinds wanneer [ afbeelding ]
Dit helpt niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:32 schreef Paul het volgende:
@:haags @:aloa @:freshfruit @:murp
Nu is het klaar
Nu gaan we hier romantisch doen met z'n allen
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Wtf. Ok schaatsen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet overdrijven sjappie.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef murp het volgende:
[..]
serieus in ONZ?
Sinds wanneer [ afbeelding ]
Hij doet of het een stuk handelswaar isquote:
Too little to latequote:Op zondag 14 februari 2021 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen dameskonijntjes wippen vandaag he!
quote:
Wippen kan je de hele dag hoor, staat niet een vaste tijd voorquote:
Voor konijntjes staat daar wel een vaste tijd voor! Van middernacht tot 23:59quote:Op zondag 14 februari 2021 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wippen kan je de hele dag hoor, staat niet een vaste tijd voor
Dan heb je nog tijd zat dusquote:Op zondag 14 februari 2021 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor konijntjes staat daar wel een vaste tijd voor! Van middernacht tot 23:59
Als je nog een keer zegt dat ik weg moet dan stuur ik jou wegquote:Op zondag 14 februari 2021 11:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet overdrijven sjappie.
Ga maar weer weg.
Zat het echt net te lezenquote:
Zo sneu, echt?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:46 schreef murp het volgende:
[..]
Als je nog een keer zegt dat ik weg moet dan stuur ik jou weg [ afbeelding ][ afbeelding ]
MIjn hart doet niet zo fris nog zou dat helpen als de zon er in ging schijnen denk jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |