Bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was er zelf bij.Gewoon kappen nu.
Het is sinds het laatste murp-slotje juist steeds hartstikke gezellig geweest hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef aloa het volgende:
Misschien toch geen goed idee om hier weer te gaan posten.
DA fuck hee,dit laat ik niet gebeuren.No way.quote:
Dikke doei voor je.quote:
Iemand komt even lekker stoken.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:58 schreef Paul het volgende:
We gaan hier geen ruzie uitvechten. Stuur maar een DM/PM wat er aan de hand is of dm/pm elkaar
roestigquote:
Ik ben er ook hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 11:00 schreef ToT het volgende:
Misschien dat @:Superwormjim of @:murp ff wat tikken kan komen uitdelen?
Of een foto van een lief kereltjequote:
Eens!quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
en dat sirene vannacht was en
grote brand in lavamünd
Had hij die mentions maar niet moeten laten inbouwenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.
Gaan de wappies nog wat doen vandaag?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ja sorry hoor,maar dit slaat nergens op.
Hopelijk geen doden of gewonden?quote:
Kan gewoon openbaar hoor beste Paulus.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:58 schreef Paul het volgende:
We gaan hier geen ruzie uitvechten. Stuur maar een DM/PM wat er aan de hand is of dm/pm elkaar
Ik las ff terug.. Dit is wel triest eeh!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:00 schreef ToT het volgende:
Misschien dat @:Superwormjim of @:murp ff wat tikken kan komen uitdelen?
Neeeeeeeee je weet best dat dat heeel onhandig en sfeerverpestend is.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan gewoon openbaar hoor beste Paulus.
Ze gingen koffie drinken op de hofvijver toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan de wappies nog wat doen vandaag?
Utrecht staat op de planning.Maar de burgemeester daar geeft geen goedkeuring.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan de wappies nog wat doen vandaag?
Hopelijk zakken ze er doorheen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gingen koffie drinken op de hofvijver toch?
Dan maar demonstreren daar tegenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Utrecht staat op de planning.Maar de burgemeester daar geeft geen goedkeuring.
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar demonstreren daar tegen
Geen idee, heb er niet echt iets over gehoordquote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar trekken ze zich meestal niets van aanquote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Utrecht staat op de planning.Maar de burgemeester daar geeft geen goedkeuring.
Heb je die auto gezien die het ijs op ging en er doorzakte. Wat een mallootquote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeeeeeeee je weet best dat dat heeel onhandig en sfeerverpestend is.
Als er maar iets te demonsteren isquote:
Dat kan toch ook via DM/PMquote:Op zondag 14 februari 2021 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Vroeg @:aloa alleen om duidelijkheid. Hij noemde mij namelijk in zijn post. Was benieuwd wat hij precies bedoelde.
Ja precies, dat dacht ik dus ook van zijn post waarin hij mij noemde. Vandaar dat ik het even via hier vraag. Snapte?quote:
Westenarmer.quote:
Wil je weer elders gaan posten?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Vroeg @:aloa alleen om duidelijkheid. Hij noemde mij namelijk in zijn post. Was benieuwd wat hij precies bedoelde.
Mafkeesquote:
Normaal komen er minimaal 3 ziektes en 2 geslachtsdelen in de vraagstelling voor?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wil je weer elders gaan posten?
(dit is heeeeeel aardig voor mijn doen)
Zo goed ken ik m niet..quote:Op zondag 14 februari 2021 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal komen er minimaal 3 ziektes en 2 geslachtsdelen in de vraagstelling voor?
Wappies moeten toch iets te doen hebbenquote:
Misschien gaan ze wel op het ijs staan, en kraak plof .......... koud pakquote:Op zondag 14 februari 2021 11:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wappies moeten toch iets te doen hebben
Nat pak bij -8oc!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel op het ijs staan, en kraak plof .......... koud pak
Dat moet je niet willen. Dan staan ze volgende week te demonstreren tegen een nat pak krijgenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel op het ijs staan, en kraak plof .......... koud pak
En jij blijft toch hier in het topic koffie drinken he?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach met een beetje geluk krijgen ze een stevige verkoudheid door dat natte pak en liggen ze een paar weekjes onder de wol!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen. Dan staan ze volgende week te demonstreren tegen een nat pak krijgen
Ja echt he, ik vond het wel jammer dat ze geen waterkanonactie hebben nu, was een mooie ijsbaan gewordenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nat pak bij -8oc!Lekker voor die wappies!
Ze vinden toch wel een reden, maakt niet uit of het een nat pak is of een drooggrasveldquote:Op zondag 14 februari 2021 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen. Dan staan ze volgende week te demonstreren tegen een nat pak krijgen
Zeker. En bepaalde namen zal ik hier niet meer noemen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij blijft toch hier in het topic koffie drinken he?
En dan komen ze met een complot theorie dat dit allemaal opgezet spel was van de overheid en te maken had met 5G of vaccins of iets dergelijksquote:Op zondag 14 februari 2021 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach met een beetje geluk krijgen ze een stevige verkoudheid door dat natte pak en liggen ze een paar weekjes onder de wol!
Verkoudheid is toch een virus? Krijg je niet van een nat pak toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach met een beetje geluk krijgen ze een stevige verkoudheid door dat natte pak en liggen ze een paar weekjes onder de wol!
Dat het vaccin in het vijverwater zat en dat ze daar ziek door zijn geworden enzo, want normaal wordt nooit iemand ziek voor zeiknat in de vrieskou rond te lopen enzo!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan komen ze met een complot theorie dat dit allemaal opgezet spel was van de overheid en te maken had met 5G of vaccins of iets dergelijks
Zoiets iddquote:Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat het vaccin in het vijverwater zat en dat ze daar ziek door zijn geworden enzo, want normaal wordt nooit iemand ziek voor zeiknat in de vrieskou rond te lopen enzo!
Door kou vernauwen je bloedvaten waardoor je witte bloedlichamen en antistoffen minder goed overal kunnen komen. Dan ben je vatbaarder voor virussen en andere ziektekiemen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verkoudheid is toch een virus? Krijg je niet van een nat pak toch?
Heb je geschaatst deze week?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Straatverlichting het volgende:
Heb alleen ijshockey schaatsen. Fuk it. SCHAATSEN!
Ik wilde ook al reageren met dat je immuunsysteem vatbaarder word, maar geen zin in technische uitleg. Dus thanks!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Door kou vernauwen je bloedvaten waardoor je witte bloedlichamen en antistoffen minder goed overal kunnen komen. Dan ben je vatbaarder voor virussen en andere ziektekiemen.
Oke weer wat geleerdquote:Op zondag 14 februari 2021 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Door kou vernauwen je bloedvaten waardoor je witte bloedlichamen en antistoffen minder goed overal kunnen komen. Dan ben je vatbaarder voor virussen en andere ziektekiemen.
Lui wippertjequote:Op zondag 14 februari 2021 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde ook al reageren met dat je immuunsysteem vatbaarder word, maar geen zin in technische uitleg. Dus thanks!
Whehe!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke weer wat geleerddank u meester ToT
Wist ik echt niet dus
Jammer wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het al echt TIJDEN, maar vandaag is het idd wel weer opvallend traag ja.
Ik had net ook een tijdje dat het scherm ook steeds weer omhoog sprong, naar willekeurige eerdere posts.quote:
Dit is ook weer zeer technisch uitgelegdquote:Op zondag 14 februari 2021 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
En ja, 's winters zit men ook meer samen thuis (zonder 1,5 meter enzo), dus rochel je elkaar ook meer onder. Als je dan ijskoud binnenkomt en je gezinsleden rochelen je in je bek (of je collega's op het werk of whatever), dan heb je het dus ook snel te pakken.
Ik voeg al genoeg toe aan de maatschappij door de week, dan mag je op de dag des God lui zijnquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voeg al genoeg toe aan de maatschappij door de week, dan mag je op de dag des God lui zijn
Geen dameskonijntjes wippen vandaag he!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voeg al genoeg toe aan de maatschappij door de week, dan mag je op de dag des God lui zijn
Hij doet helemaal niks,het wordt hier steeds gekker.quote:
Gohquote:Op zondag 14 februari 2021 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet helemaal niks, het wordt hier steeds gekker.
Valentijns wippiesquote:Op zondag 14 februari 2021 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen dameskonijntjes wippen vandaag he!
je hello is platz 1quote:Op zondag 14 februari 2021 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet helemaal niks,het wordt hier steeds gekker.
Even serieus.aloa valt niks te verwijten.quote:
USHHHH.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:32 schreef Paul het volgende:
@:haags @:aloa @:freshfruit @:murp
Nu is het klaar
Nu gaan we hier romantisch doen met z'n allen
Maar ik wil niet met iedereen romantisch doenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:32 schreef Paul het volgende:
Nu is het klaar
Geef je dochter aan mij en we praten nergens meer overquote:Op zondag 14 februari 2021 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik wil niet met iedereen romantisch doen
serieus in ONZ?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even serieus.aloa valt niks te verwijten.
Dat ga ik F vertellen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Geef je dochter aan mij en we praten nergens meer over
Paul heeft gezegd te stoppen,en daar luister ik naar.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef murp het volgende:
[..]
serieus in ONZ?
Sinds wanneer [ afbeelding ]
Dit helpt niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:32 schreef Paul het volgende:
Nu is het klaar
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Wtf. Ok schaatsen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet overdrijven sjappie.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef murp het volgende:
[..]
serieus in ONZ?
Sinds wanneer [ afbeelding ]
Hij doet of het een stuk handelswaar isquote:
Too little to latequote:Op zondag 14 februari 2021 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen dameskonijntjes wippen vandaag he!
quote:
Wippen kan je de hele dag hoor, staat niet een vaste tijd voorquote:
Voor konijntjes staat daar wel een vaste tijd voor! Van middernacht tot 23:59quote:Op zondag 14 februari 2021 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wippen kan je de hele dag hoor, staat niet een vaste tijd voor
Dan heb je nog tijd zat dusquote:Op zondag 14 februari 2021 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor konijntjes staat daar wel een vaste tijd voor! Van middernacht tot 23:59
Als je nog een keer zegt dat ik weg moet dan stuur ik jou wegquote:Op zondag 14 februari 2021 11:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet overdrijven sjappie.
Ga maar weer weg.
Zat het echt net te lezenquote:
Zo sneu, echt?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:46 schreef murp het volgende:
[..]
Als je nog een keer zegt dat ik weg moet dan stuur ik jou weg [ afbeelding ][ afbeelding ]
MIjn hart doet niet zo fris nog zou dat helpen als de zon er in ging schijnen denk jequote:
Wat een idioten.quote:
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn hart doet niet zo fris nog zou dat helpen als de zon er in ging schijnen denk je
A. wat lief, dank jequote:
Kiek eens aan wat een verwennerij vandaagquote:
Wat lief zeg dankjewelquote:Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik geef je een roosje een roosje...
IK geef je een roos ....... en verder weet ik hem niet meerquote:Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik geef je een roosje een roosje...
Burgermeesterverkiezingen. Ga jij voor het burgermeesterschap Marioquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Burgermeesterverkiezingen. Ga jij voor het burgermeesterschap Mario
Elke maand?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK geef je een roos ....... en verder weet ik hem niet meer
de 3 parteien zijn met zakjesquote:Op zondag 14 februari 2021 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Burgermeesterverkiezingen. Ga jij voor het burgermeesterschap Mario
quote:
A hier krijg ik kippenvel van. Wat voelt hij dat goed aan. Als hij je nu ook even liet slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
Mini-ToT merkte dat ik weer hartstikke vermoeid was en pakte me bij de vinger, liet me opstaan, trok me naar de gang, de trap op, nmaar de slaapkamer toe en daar kroop hij de trap op terwijl hij me nog steeds vast hield en trok me het bed op.
Toen ik er eenmaal op lag, gingen zijn vuistjes triomfantelijk de lucht in en ging hij snurkgeluidjes voor mij maken, dat ik moest slapen!![]()
![]()
![]()
Ik check daar veel te weinig.Thanks Chef.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/technoconnectspeople
tot nu toe een goede set.
Haha, papa moe dan moet papa slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
Mini-ToT merkte dat ik weer hartstikke vermoeid was en pakte me bij de vinger, liet me opstaan, trok me naar de gang, de trap op, nmaar de slaapkamer toe en daar kroop hij de trap op terwijl hij me nog steeds vast hield en trok me het bed op.
Toen ik er eenmaal op lag, gingen zijn vuistjes triomfantelijk de lucht in en ging hij snurkgeluidjes voor mij maken, dat ik moest slapen!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
![]()
![]()
En dat sturen ze dan naar iedereen op?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
de 3 parteien zijn met zakjes
deze dagen gekomen
binnen was 1 kuli, vuurding,en
edr prospekt 1 blumentopf
Dat is toch zo mooi.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |